Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerste keer dat ik hier een report schrijf maar heb al meer ervaring met MDMA en LSD enzo Dit weekend was I Love The 90's in Hasselt, voor mij waren de jaren 90 super, mijn tiener jaren! Pure Nostalgie dus voor mij. Ik had nog een beetje MDMA over maar weet niet hoeveel het was omdat ik het niet kon wegen, maar het leek niet veel, dus heb ik alles meegepakt. Aangekomen @ I Love The 90's rond 23h, en dadelijk mijn MDMA ingenomen.... Normaal voel ik het altijd na 3 kwartiers en soms zelfs veel later, dus dacht er niet aan en genooit gewoon van het muziek. Na een half uurtje begon ik de MDMA al te voelen, ik wist niet wat me overkwam, zo snel?? Nooit meegemaakt!! Maaaar het voelde zoooo goed aan, ik nam mijn vriendin vast en begon haar heel fel te knuffelen, zij wist dus hoe laat het was Ik heb gewoon genoten van die MDMA, niet normaal en het heeft een dikke 4 uur geduurd, meschien wel 5 uur!! Nog nooit zoeist meegemaakt, ik trip niet eens zolang op LSD... Maar ik denk dat ik toch wel beetje te veel genomen heb want dag erna smaakte alles nog raar tot tegen de avond ging het pas beter, en beetje emotioneel geworden gisteren en vandaag.. Heb ik ook nooit echt fel gehad. MDMA pakken op I Love The 90's was voor mij gewoon geweldig, ik kan al niet meer wachten tot volgend jaar!!"
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual Ik heb ene keer iets raars en beetje een bad trip meegemaakt.. Was bij mijn neef gegaan, had daar een zegeltje LSD gepakt, bij mij is het ongeveer na 4 uurtjes zo goed als weg, soms 5-6 uur, maar wist dat ik de laatste trein trg naar huis zou nemen en dat dat ik een dikke 7 uur de tijd had... 7 uur later was ik eiglijk nog goed aan trippe, maar moest naar huis met de trein! Dus ben ik naar het station gegaan, daar begon het! In een gang onder de sporen waren paar mensen, natuurlijk leek het alsof ze allemaal naar mij aant kijke waren en voelde me heel ongemakkelijk, kwam ik opeens een oude chinese vrouw tegen, die nogal op een demon leek (Visuals heb ik niet fel en soms gewoon niet) Ik dus gewoon door gelopen zonder die mense aandacht te geven wetende dat het gewoon door die trip was.. toen ik aan het gebouwtje aankwam waar ik mijn ticket moest halen vond ik de ingang niet, dus ik heel die gebouw rond gelope en gezocht naar een deur.. beetje in paniek aant raken want dacht dat ik niet binne mocht!! Uiteindelijk toch die deur gevonde, eindelijk want het was fel beginne regenen!! Moest ik dan nog kijke hoelaat mijn trein was, wat een dikke probleem was want al die letterkes begonne precies te dansen (nooit meegemaakt!!) Daarna maar naar de balie gegaan, om mijn ticket te bestellen, maar vond mijn geld natuurlijk niet, dus weer paniek en denken dat weer iedereen naar me zat te kijke.. Ben ik opeens da gebouw buite gelopen!! Stond ik buite in een gemeente waar ik eigelijk niks of niemand ken, en wist niet wat doen, ben ik gewoon beginne lopen en kwam uiteindelijk bij mijn neef zijn thuis uit, hoe weet ik niet want wist de weg niet, maar was er wel geraakt!! Gebruik wel regelmatig LSD maar heb nog nooit een bad trip gehad of iets raars gezien, buiten deze ene keer.. Vond het eigelijk wel sjiek (achteraf)"
"Hier ook, bijna 33 en oudejaar was super met MDMA!! Gebruik niet zo vaak, laatste keer was alweer 2 jaar geleden, ook MDMA. En heb ook al paar keertjes LSD gedaan en ene keer Keta. DMT heb ik ook eens gedaan maar was niet zo veel en zat ook nog in een LSD trip. Was een geweldige nacht met mijn neef en zijn katten haha"