Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 xtc 2 ketamine 3 alchohol 4 coke 5 3mmc"
"Ooit van een vriend van me pa wat pillen gekregen van 2005 (stuk of 10). Behalve dat t lage dosis mdma had (100mg) werkte ze helemaal top!"
"Xtc en keta is voor mij de perfecte combo op een feestje, zoals boven eerder gezegd: begin met x/m tot je lekker erin zit, neem 1 (of 2, ligt aan je tolerantie) punt en kijk even aan hoe die valt. Keta werkt vrijwel direct dus je kan altijd bijnemen als je niet het resultaat haalt dat je wil. Wel 1 tip; neem niet teveel, ik word dan snel wat moeier en heb dan niet meer die lekkere xtc dans energie. Door rustig aan te doseren voorkom je dit en dan is het een van de chillste combos , vooral om op te dansen/te genieten van de muziek. Keta in een comedown is ook heerlijk. Veel plezier"
"Wie o wie kent alegria naranja sanguina? Is een liquid met de stoffen 3mmc + dc tropa (3mmc + tropacaine). Heb nog een buisje gevonden die ik ooit gekocht heb een jaar geleden, nooit gebruikt. Geen idee wat ik er van kan verwachten. Iemand ervaring hiermee?"
"Ik zou graag binnenkort een keer opnieuw psychedelics willen proberen , en zit te denken aan 2cb of truffels. Ik heb 3x truffels gedaan, eerste x truffels was ik 17 (nu 23) en was een goeie ervaring. Met 2 vrienden door het park gelopen en daarna door de stad (wat wel heftig was door prikkels). Bij t einde een jointje gerookt en toen ik naar de wc ging en in de spiegel keek werd het me teveel en viel ik flauw. Rest vd avond was top. 2de x met vrienden hele middag gezopen, toen truffels gedaan (achteraf bleek het niet slim te zijn). Begin vd trip was leuk maar het werd me opgegeven moment te heftig. Flink overgegeven en daarna niet chill getript ej na een jointje ook weer flauw gevallen... 3de x dacht ik oke ik ga geen alcohol doen dan moet t goedkomen. Bij mij thuis met paar vrienden die heel close zijn, ik ook wel goed met ze maar zij waren echt een groepje van 5 heel close en ik wat minder visuals waren enorm heftig voor mij, vond t maar niet chill. In me woonkamer flink lopen trippen op allemaal voorwerpen. Dacht alleen maar waneer stopt t. Toen hadden ze t over iets waar ik niet bij was en kreeg ik paranoia gevoelens dat ze me niet mochten. Ik voelde me echt flink zuur en me vriend zag me ook wegtrekken. Had ook geblowd en viel weer flauw. De setting was niet ideaal (kleine ruimte, midden in stad, veel te veel schilderijen en lichten en overal voelde ik me opgesloten) Dag erna ging ik blowen (wat ik vast deed) en kreeg paniek dat ik flauw zou vallen. Ben toen gestopt voor een jaar met blowen. Daarna weer begonnen en weer een x een paniekaanval gehad toen ik naar drugslab keek (yt channel waar mensen hun tripreports doen). Zag iemands hartslag hoog gaan, was super stoned en kreeg een flashback naar die ene ervaring met truffels. Ik ben sindsdien (2 jaar geleden) gestopt met blowen. Heb met psychiaters gepraat en zelfs EMDR therapie gedaan , het flauwvallen was voor mij een traumatische ervaring die gekoppeld werd aan blowen maar ik kon me soms ook angstig voelen door me licht in me hoofd te voelen/zwak (angst om weer out te gaan). Sindsdien doe ik best vaak drugs, nooit meer flauwgevallen en veel geleerd van de situaties, als ik ooit angst opvoelde komen wist ik er vrijwel altijd snel van af te komen door een andere mindset te stellen of door vrienden Ik doe de laatste 2 jaar meestal xtc en keta (vaak combineer ik dit op festivals/feestjes) en merk dat keta ook wel redelijk tripperig is, heb echt best baak veel keta gedaan en hard getript ervan. Ben me bewust dat blowen bij truffels (drugs over het algemeen) de grote boosdoener is en kan zorgen voor veel onctroleerbare gedachtes wat soms resulteert in paniek/angst. Nu gaan mijn vrienden (echt me beste vrienden waar ik super goed mee ben) binnenkort een weekendje naar een vakantiehuisje in de natuur en truffelen of 2cb gebrukken. Ik wil het toch een x weer proberen omdat ik met de jaren heen me bewust ervan ben geworden dat ik soms redelijk snel angstig kan worden, maar dat ik heb geleerd dat me angsten overwonnen kunnen worden en dat dat er voor zorgt dat je ook minder angstig word. Ik hoor veel positieve verhalen over psychedelics ( en als je het bekijkt vanuit mijn positie heeft het me wel wat geleerd, gestopt met blowen en inzicht gegeven in problematiek waar ik door de tijd steeds meer vanaf kom/mee leer om te gaan) Nu vraag ik me af ; wat zouden jullie mij aanraden? Ik wil sws dan niet erbij blowen of drinken, weekje daarvoor gezond eten, goed slapen en sporten zodat ik top fit ben ( merk dat dit veel invloed heeft op mijn ervaring met drugs). Het vakantiehuisje is in t natuur, simpel huisje met veel ruimtes, grote tuin met een kampvuur, perfecte setting dus. Ik heb alles uitgelegd aan me vrienden en die zeggen ook dat ze op me zullen letten, maar zij nemen best vaak en hogere doseringen/zware truffels. Wat zou beter zijn voor mij om te nemen? 2cb of truffels? En wat voor soort/dosering zouden jullie me aanraden? Eventueel nog andere tips? Elk advies is welkom, bedankt voor het lezen van me topic !"
"Bedankt voor je reactie @Tijdloos. Ik ben al vaker met deze groep hier naartoegegaan en was altijd super gezellig ( deden toen wel keta en x) dus dat moet zeker goed komen. Zou jij 2cb of truffels adviseren om weer eens te trippen?"
"Coke en ghb"
"Toen ik overgaf dacht ik dat ik maden uitkotste, heel eng was dat."
"Ik zelf vind een kopje thee met suiker/honing, filmpje kijken, fruit eten en met vrienden zijn de dag na xtc (dipdag) en beetje chillen (muziek/film) altijd erg fijn. Heb zelf niet zo'n ervaring als jou maar dat hielp mij altijd erdoorheen te komen."