#1
Graag meer antwoorden op dit Taboe (op drugsforum) graag!!
Het gebeurt sowieso, dat weten jullie.Graag meer antwoorden op dit Taboe (op drugsforum) graag!!
Weet je het 100% zeker?Er zijn niet meer antwoorden.
Whataboutisme is dus een drogreden.Het gebeurt sowieso, dat weten jullie.
Er zijn niet meer antwoorden.Graag meer antwoorden op dit Taboe (op drugsforum) graag!!
Dat zijn jou woorden!Whataboutisme is dus een drogreden.
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.Dat zijn jou woorden!
Geen ideeMaakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
En dan in het topic een andere inhoud 🤷🏼♀️Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
Misschien kunnen we dit uitproberen?Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.
Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.
Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.
Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Zij kan echt uit het niets komen, hè. Wat een lekker ding is het ook.meneertje piemel vocht
als je al onder invloed bent van wat dan ookik snap echt helemaal niks van de vraag haha
Mooi verhaal, lekker kort!Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.
Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.
Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.
Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
#does lief mevrouwtje, haat is nergens voor nodig in deze wereld, die is er al genoeg!!Misschien kunnen we dit uitproberen?
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.Mooi verhaal, lekker kort!
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."