Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Graag meer antwoorden op dit Taboe (op drugsforum) graag!!
(
(te)vaakfeest

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
(te)vaakfeest zei:
Graag meer antwoorden op dit Taboe (op drugsforum) graag!!
Klik om te vergroten...
Het gebeurt sowieso, dat weten jullie.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Er zijn niet meer antwoorden.
Klik om te vergroten...
Weet je het 100% zeker?
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
Het gebeurt sowieso, dat weten jullie.
Klik om te vergroten...
Whataboutisme is dus een drogreden.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
(te)vaakfeest zei:
Graag meer antwoorden op dit Taboe (op drugsforum) graag!!
Klik om te vergroten...
Er zijn niet meer antwoorden.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Proxima zei:
Whataboutisme is dus een drogreden.
Klik om te vergroten...
Dat zijn jou woorden!
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doe de Stofzuiger..nu tijd om de rest te negeren en lekker te gaan slapen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
(te)vaakfeest zei:
Dat zijn jou woorden!
Klik om te vergroten...
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
Klik om te vergroten...
Geen idee

Maar topic starter @(te)vaakfeest heeft wel een uitstekende gebruikersnaam gekozen.
Fine-tune suggestie: de ( en ) weghalen

/Casuit
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okay dit topic gaat echt nergens heen en krijgt een slotje. @(te)vaakfeest ik kan het waarderen dat je je naam eer aan probeert te doen maar als je een gewoon te maakt van dit soort topics te openen gaan mensen je wel zien als trol...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
Klik om te vergroten...
En dan in het topic een andere inhoud 🤷🏼‍♀️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Misschien kunnen we dit uitproberen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
MaddMonkey zei:
meneertje piemel vocht
Klik om te vergroten...
Zij kan echt uit het niets komen, hè. Wat een lekker ding is het ook.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
Klik om te vergroten...
als je al onder invloed bent van wat dan ook
en je moet op een onverklaarbare manier tog ineens de auto pakken wat zou je dan gebruiken om te ontnuchteren of zoiets
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal, lekker kort!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
Misschien kunnen we dit uitproberen?
Klik om te vergroten...
#does lief mevrouwtje, haat is nergens voor nodig in deze wereld, die is er al genoeg!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
(te)vaakfeest zei:
Mooi verhaal, lekker kort!
Klik om te vergroten...
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
Klik om te vergroten...
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."