Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
(te)vaakfeest zei:
Ik weet zeer zeker wat ik bedoel , dus AUB niet zo bevooroordeeld.
Klik om te vergroten...
Zeg dan wat je bedoelt 🤷🏼‍♀️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben helder op dit moment, jullie dan ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
(te)vaakfeest zei:
Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
Klik om te vergroten...
Je topic is nogal onlogisch. En volgens mij loop je gewoon te trollen, want je hebt gister al gemerkt wat we hier vinden van rijden onder invloed.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind je het onlogisch, ik denk dat mijn gemiddelde (ja die is ver te zoeken hier, waarschijnlijk ) medemens het wel anders vind. Ho Ho Ho, ik stel alleen maar een vraag he, vergeet dat niet!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ohohoh wat is dit toch een prachtig forum.

Hoeveel mensen lopen wel niet compleet van het padje de grotten van het forum te exploreren :tearsofjoy:

AfPT2w4IOX5cY.gif

Vlieg voort mijn kinders. Het is immers jouw onverjaardag!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik rijd met medicijnen in me bloed maar niet op een moment dat ik er onder invloed van ben, of in ieder geval gewoon helder ben, verstandig is het niet want bij een ongeluk ben ik gewoon zwaar de lul maar tijdens gebruik van wat dan ook komt het niet echt meer voor dat ik ga of moet autorijden dat deed ik wel is met een biertje op toen ik net me rijbewijs had en best een waaghaals was maar nu kijk ik daar met spijt op terug en gelukkig is er nooit iets gebeurt

Maar deze vraagstelling is gewoon echt verkeerd en het enige wat je kan zeggen is gewoon zorgen dat je het voorkomt en een andere optie zoekt zoals een taxi of een ander die rijd. Of bijv ov. Ga je rijden Los het dan sowieso niet op met een middeltje tegen een middeltje maar stel het zo lang mogelijk uit tot je zo nuchter mogelijk bent of doe het gewoon liever helemaal niet
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
Klik om te vergroten...
Geen idee

Maar topic starter @(te)vaakfeest heeft wel een uitstekende gebruikersnaam gekozen.
Fine-tune suggestie: de ( en ) weghalen

/Casuit
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Okay dit topic gaat echt nergens heen en krijgt een slotje. @(te)vaakfeest ik kan het waarderen dat je je naam eer aan probeert te doen maar als je een gewoon te maakt van dit soort topics te openen gaan mensen je wel zien als trol...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Maakt topicstarter altijd zo'n lange topictitels 🧐.
Klik om te vergroten...
En dan in het topic een andere inhoud 🤷🏼‍♀️
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Misschien kunnen we dit uitproberen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
MaddMonkey zei:
meneertje piemel vocht
Klik om te vergroten...
Zij kan echt uit het niets komen, hè. Wat een lekker ding is het ook.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
mitchieee zei:
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
Klik om te vergroten...
als je al onder invloed bent van wat dan ook
en je moet op een onverklaarbare manier tog ineens de auto pakken wat zou je dan gebruiken om te ontnuchteren of zoiets
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal, lekker kort!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Misschien kunnen we dit uitproberen?
Klik om te vergroten...
#does lief mevrouwtje, haat is nergens voor nodig in deze wereld, die is er al genoeg!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
(te)vaakfeest zei:
Mooi verhaal, lekker kort!
Klik om te vergroten...
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
Klik om te vergroten...
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij zijn er geen drugs waar je beter van gaat rijden.
Stimulerende middelen zoals speed of cocaïne kunnen je wel wakkerder maken, maar niet per se geconcentreerder. Daarnaast vertonen mensen die speed of coke hebben gebruikt juist vaak agressief of risicovol rijgedrag waardoor de kans op een ongeval alleen maar toeneemt. Je kunt dan wel het gevoel hebben dat je meer alert bent, maar veiliger wordtbhet er niet op.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."