Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#1
(te)vaakfeest zei:
Heb je mis dit keer , licht is ver te zoeken en mijn huis kan ik niet meer vinden, terwijl ik thuis ben :kissingheart:.
Klik om te vergroten...
Op facebook kan je tegenwoordig een pauze nemen i.p.v iemand verwijderen als vriend kunnen we dat niet met jou doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
(te)vaakfeest zei:
Haha, heb het ook over de status in mijn hoofd. touche!!!!
Klik om te vergroten...
Ah, the methaphor continues
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Oh dat was jij? Ik dacht die andere genie. We hebben er twee. Maar Rico doet het door alcohol, dat vind ik wel geruststellende gedachte.

Bij tevaakgefeest is het licht aan, maar niemand thuis
Klik om te vergroten...
inderdaad
colombia en hier direct na get landen gelijk weer doorgaan was effe te gek
maar daar kom je pas achter als er wat gezegd van wordt
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snoozerboy5000 zei:
Op facebook kan je tegenwoordig een pauze nemen i.p.v iemand verwijderen als vriend kunnen we dat niet met jou doen
Klik om te vergroten...
Wat wou je er nou mee zeggen dan , dat ik ongehinderd door kan gaan ?? :kissingheart:
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ah, the methaphor continues
Klik om te vergroten...
We just landed on the moon!
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#6
(te)vaakfeest zei:
Wat wou je er nou mee zeggen dan , dat ik ongehinderd door kan gaan ?? :kissingheart:
Klik om te vergroten...
Heeft niet echt zin merk ik.. beterschap maat hulp is nooit verkeerd besef dat xx
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hulp is niet nodig denk ik , maar als het wel nodig is, hou je mijn handje dan vast :blush:.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#8
(te)vaakfeest zei:
Hulp is niet nodig denk ik , maar als het wel nodig is, hou je mijn handje dan vast :blush:.
Klik om te vergroten...
Sowieso en misschien nog wel meer if youre lucky :kissing::kissingheart:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
(te)vaakfeest zei:
Ik weet zeer zeker wat ik bedoel , dus AUB niet zo bevooroordeeld.
Klik om te vergroten...
Zeg dan wat je bedoelt 🤷🏼‍♀️
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben helder op dit moment, jullie dan ?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
(te)vaakfeest zei:
Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
Klik om te vergroten...
Je topic is nogal onlogisch. En volgens mij loop je gewoon te trollen, want je hebt gister al gemerkt wat we hier vinden van rijden onder invloed.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind je het onlogisch, ik denk dat mijn gemiddelde (ja die is ver te zoeken hier, waarschijnlijk ) medemens het wel anders vind. Ho Ho Ho, ik stel alleen maar een vraag he, vergeet dat niet!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ohohoh wat is dit toch een prachtig forum.

Hoeveel mensen lopen wel niet compleet van het padje de grotten van het forum te exploreren :tearsofjoy:

AfPT2w4IOX5cY.gif

Vlieg voort mijn kinders. Het is immers jouw onverjaardag!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rijd met medicijnen in me bloed maar niet op een moment dat ik er onder invloed van ben, of in ieder geval gewoon helder ben, verstandig is het niet want bij een ongeluk ben ik gewoon zwaar de lul maar tijdens gebruik van wat dan ook komt het niet echt meer voor dat ik ga of moet autorijden dat deed ik wel is met een biertje op toen ik net me rijbewijs had en best een waaghaals was maar nu kijk ik daar met spijt op terug en gelukkig is er nooit iets gebeurt

Maar deze vraagstelling is gewoon echt verkeerd en het enige wat je kan zeggen is gewoon zorgen dat je het voorkomt en een andere optie zoekt zoals een taxi of een ander die rijd. Of bijv ov. Ga je rijden Los het dan sowieso niet op met een middeltje tegen een middeltje maar stel het zo lang mogelijk uit tot je zo nuchter mogelijk bent of doe het gewoon liever helemaal niet
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
(te)vaakfeest zei:
Vind je het onlogisch, ik denk dat mijn gemiddelde (ja die is ver te zoeken hier, waarschijnlijk ) medemens het wel anders vind. Ho Ho Ho, ik stel alleen maar een vraag he, vergeet dat niet!
Klik om te vergroten...
De antwoord op je vraag is: stop met trollen, en met alcohol of drugs in je systeem rijd je niet. Is er nood, schakel je iemand anders in of bel je hulpdiensten. Punt.

Als je toch in de auto stapt ben je een idioot, en als je middel op middel gaat stapelen omdat je van de kaart bent maar iets moet gebruiken om toch te kunnen rijden ben je een nog veel grotere idioot.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
(te)vaakfeest zei:
Als dat niet meer tot je mogelijkheden behoord, wat moet je dan?
Klik om te vergroten...
Als wat niet meer tot je mogelijkheden behoort? Als je niet in staat bent hulpdiensten te bellen of iemand te vragen ben je al helemaal niet in staat te rijden. Als je geen hulp wil vragen en geen hulpdiensten wil bellen is er geen nood.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mevrouw Pløp zei:
De antwoord op je vraag is: stop met trollen, en met alcohol of drugs in je systeem rijd je niet. Is er nood, schakel je iemand anders in of bel je hulpdiensten. Punt.

Als je toch in de auto stapt ben je een idioot, en als je middel op middel gaat stapelen omdat je van de kaart bent maar iets moet gebruiken om toch te kunnen rijden ben je een nog veel grotere idioot.
Klik om te vergroten...
Als dat niet meer tot je mogelijkheden behoord, wat moet je dan?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alle opties zijn niet meer mogelijk , en je staat zelf voor de keuze, wat zou je zelf doen? Helderder gaat het niet worden denk ik :thinking:
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neeh die opties wat je benoemt zijn niet meer mogelijk , en dan ?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."