#1
Op facebook kan je tegenwoordig een pauze nemen i.p.v iemand verwijderen als vriend kunnen we dat niet met jou doenHeb je mis dit keer , licht is ver te zoeken en mijn huis kan ik niet meer vinden, terwijl ik thuis ben.
Op facebook kan je tegenwoordig een pauze nemen i.p.v iemand verwijderen als vriend kunnen we dat niet met jou doenHeb je mis dit keer , licht is ver te zoeken en mijn huis kan ik niet meer vinden, terwijl ik thuis ben.
Ah, the methaphor continuesHaha, heb het ook over de status in mijn hoofd. touche!!!!
inderdaadOh dat was jij? Ik dacht die andere genie. We hebben er twee. Maar Rico doet het door alcohol, dat vind ik wel geruststellende gedachte.
Bij tevaakgefeest is het licht aan, maar niemand thuis
Wat wou je er nou mee zeggen dan , dat ik ongehinderd door kan gaan ??Op facebook kan je tegenwoordig een pauze nemen i.p.v iemand verwijderen als vriend kunnen we dat niet met jou doen
We just landed on the moon!Ah, the methaphor continues
Heeft niet echt zin merk ik.. beterschap maat hulp is nooit verkeerd besef dat xxWat wou je er nou mee zeggen dan , dat ik ongehinderd door kan gaan ??![]()
Sowieso en misschien nog wel meer if youre luckyHulp is niet nodig denk ik , maar als het wel nodig is, hou je mijn handje dan vast.
Zeg dan wat je bedoelt 🤷🏼♀️Ik weet zeer zeker wat ik bedoel , dus AUB niet zo bevooroordeeld.
Je topic is nogal onlogisch. En volgens mij loop je gewoon te trollen, want je hebt gister al gemerkt wat we hier vinden van rijden onder invloed.Staat in de Topic , doe je niet van de domme!
De antwoord op je vraag is: stop met trollen, en met alcohol of drugs in je systeem rijd je niet. Is er nood, schakel je iemand anders in of bel je hulpdiensten. Punt.Vind je het onlogisch, ik denk dat mijn gemiddelde (ja die is ver te zoeken hier, waarschijnlijk ) medemens het wel anders vind. Ho Ho Ho, ik stel alleen maar een vraag he, vergeet dat niet!
Als wat niet meer tot je mogelijkheden behoort? Als je niet in staat bent hulpdiensten te bellen of iemand te vragen ben je al helemaal niet in staat te rijden. Als je geen hulp wil vragen en geen hulpdiensten wil bellen is er geen nood.Als dat niet meer tot je mogelijkheden behoord, wat moet je dan?
Als dat niet meer tot je mogelijkheden behoord, wat moet je dan?De antwoord op je vraag is: stop met trollen, en met alcohol of drugs in je systeem rijd je niet. Is er nood, schakel je iemand anders in of bel je hulpdiensten. Punt.
Als je toch in de auto stapt ben je een idioot, en als je middel op middel gaat stapelen omdat je van de kaart bent maar iets moet gebruiken om toch te kunnen rijden ben je een nog veel grotere idioot.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."