Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Misschien kunnen we dit uitproberen?
Klik om te vergroten...
#does lief mevrouwtje, haat is nergens voor nodig in deze wereld, die is er al genoeg!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
(te)vaakfeest zei:
Mooi verhaal, lekker kort!
Klik om te vergroten...
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
Klik om te vergroten...
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij zijn er geen drugs waar je beter van gaat rijden.
Stimulerende middelen zoals speed of cocaïne kunnen je wel wakkerder maken, maar niet per se geconcentreerder. Daarnaast vertonen mensen die speed of coke hebben gebruikt juist vaak agressief of risicovol rijgedrag waardoor de kans op een ongeval alleen maar toeneemt. Je kunt dan wel het gevoel hebben dat je meer alert bent, maar veiliger wordtbhet er niet op.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proxima zei:
opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.
Klik om te vergroten...
Een opinie? Je gaat gewoon hartstikke dood als je 100 tegen een boom rijdt. Tenminste. In de meeste gevallen. Maar soms ook niet. Oorzaak gevolg statistiek.

Oh nee het kan wel! Lekker scheuren, jongens.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
(te)vaakfeest zei:
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!
Klik om te vergroten...
Hé, ik probeer het. Ik kan niet altijd prijs hebben.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Hé, ik probeer het. Ik kan niet altijd prijs hebben.
Klik om te vergroten...
Een geschoten kans is niet altijd mis!!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
(te)vaakfeest zei:
Een geschoten kans is niet altijd mis!!
Klik om te vergroten...
Een niet geschoten kans is altijd mis!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
Volgens mij zijn er geen drugs waar je beter van gaat rijden.
Stimulerende middelen zoals speed of cocaïne kunnen je wel wakkerder maken, maar niet per se geconcentreerder. Daarnaast vertonen mensen die speed of coke hebben gebruikt juist vaak agressief of risicovol rijgedrag waardoor de kans op een ongeval alleen maar toeneemt. Je kunt dan wel het gevoel hebben dat je meer alert bent, maar veiliger wordtbhet er niet op.
Klik om te vergroten...
dit zal bij aangeschoten zijn je iets sober dr maken
maar veilig rijden blijft tog nuchter en geen slaap tekort hebben
misschien een shot adrenaline bij de topsporters in de f1
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
misschien een shot adrenaline
Klik om te vergroten...
Weer zo’n prachtigidee
Waar was je al die tijd? IQ punten zoeken?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
En Notropics dan , die de cognitieve functies verbeteren (angst remmende werking niet mee gerekend)?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja een moeilijke kwestie naar mijn mening!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Friemel friemel Dirkjan heeft een kleine ........
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neus
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat een nutteloos topic
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je weet ons wel onder de tafel te lullen hè
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Je weet ons wel onder de tafel te lullen hè
Klik om te vergroten...
Ik vraag het mij af, vind het wel verassend stil.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
3o6ZsY8110mu207jvG.gif

Niet schreeuwen godverdomme!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
De standaard antwoorden verwacht ik al , no worry's :tearsofjoy:.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Om preventief (ernstige) oorzaken te voorkomen.
Graag de omstandigheden vermelden-waar je onder invloed van was-waarom je zou denken dat het zou helpen-wat de toegevoegde waarde is-had je het kunnen voorkomen-wat had je graag beter gezien-waarom het de oplossing is-wat had je anders in gedachten?, op welk punt is het mis gegaan, on eindige vragen...(waarom DE forum'ers het hier mee eens zouden zijn). Elk mogelijk detail zou helpen voor Harm Reduction :kissingheart: .
Voorkomen is beter dan genezen dan voorkomen, dat is een feit!!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."