Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
MaddMonkey zei:
meneertje piemel vocht
Klik om te vergroten...
Zij kan echt uit het niets komen, hè. Wat een lekker ding is het ook.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
mitchieee zei:
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
Klik om te vergroten...
als je al onder invloed bent van wat dan ook
en je moet op een onverklaarbare manier tog ineens de auto pakken wat zou je dan gebruiken om te ontnuchteren of zoiets
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal, lekker kort!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw Pløp zei:
Misschien kunnen we dit uitproberen?
Klik om te vergroten...
#does lief mevrouwtje, haat is nergens voor nodig in deze wereld, die is er al genoeg!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
(te)vaakfeest zei:
Mooi verhaal, lekker kort!
Klik om te vergroten...
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
Klik om te vergroten...
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij zijn er geen drugs waar je beter van gaat rijden.
Stimulerende middelen zoals speed of cocaïne kunnen je wel wakkerder maken, maar niet per se geconcentreerder. Daarnaast vertonen mensen die speed of coke hebben gebruikt juist vaak agressief of risicovol rijgedrag waardoor de kans op een ongeval alleen maar toeneemt. Je kunt dan wel het gevoel hebben dat je meer alert bent, maar veiliger wordtbhet er niet op.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
3o6ZsY8110mu207jvG.gif

Niet schreeuwen godverdomme!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
De standaard antwoorden verwacht ik al , no worry's :tearsofjoy:.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Om preventief (ernstige) oorzaken te voorkomen.
Graag de omstandigheden vermelden-waar je onder invloed van was-waarom je zou denken dat het zou helpen-wat de toegevoegde waarde is-had je het kunnen voorkomen-wat had je graag beter gezien-waarom het de oplossing is-wat had je anders in gedachten?, op welk punt is het mis gegaan, on eindige vragen...(waarom DE forum'ers het hier mee eens zouden zijn). Elk mogelijk detail zou helpen voor Harm Reduction :kissingheart: .
Voorkomen is beter dan genezen dan voorkomen, dat is een feit!!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Te van de kaart door wat? Om het van de kaart zijn 'op te heffen' bedoel je?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen idee wat ik bedoel, mag je zelf invullen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat? Ik heb nooit beweerd dat ik heel intelligent was of acadamisch onderlegd maar wat? Wat is in godsnaam je doel of vraag?
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op wat voor forum zitten we , antwoord is hetzelfde waarschijnlijk.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goeiemorgen.

Hoe was de reis?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
(te)vaakfeest zei:
Geen idee wat ik bedoel, mag je zelf invullen.
Klik om te vergroten...
ah duidelijk
was vergeten dat het ging om een "(te)vaakfeest'je."
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#18
Snap je vraag niet helemaal, bedoel je: Je bent onder invloed maar moet plots iemand naar het ziekenhuis rijden omdat er (zou niet weten waarom) geen ambulance beschikbaar is?

Denk het beste gewoon bij de buurman aankloppen, maar in het meest doemscenario dat je toch zelf moet rijden zou een lijntje speed of coke misschien helpen als je teveel downers hebt gebruikt. Psychedelica kun je verzachten met een benzo maar of het daar nou veiliger van wordt.

Vraag me wel af waarom ik hier überhaupt op reageer als je zelf niet eens weet wat je bedoeld. Lekker serieus ben je bezig dan...
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik weet zeer zeker wat ik bedoel , dus AUB niet zo bevooroordeeld.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#20
hoef je geen hogere wiskunde voor gestudeerd te hebben lijkt me, kan aan mij liggen hoor :relaxed: .
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."