Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

Wat als je voor nood moest rijden en te van de kaart was. Wat voor drugs/legale middelen/research medicals/ wat dan ook, zou je dan moeten gebruiken ?

108 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Misschien kunnen we dit uitproberen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
MaddMonkey zei:
meneertje piemel vocht
Klik om te vergroten...
Zij kan echt uit het niets komen, hè. Wat een lekker ding is het ook.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
mitchieee zei:
ik snap echt helemaal niks van de vraag haha
Klik om te vergroten...
als je al onder invloed bent van wat dan ook
en je moet op een onverklaarbare manier tog ineens de auto pakken wat zou je dan gebruiken om te ontnuchteren of zoiets
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Proxima zei:
Nee hoor, dat is gewoon een term die iets aangeeft.

Daar mag je een opinie over hebben maar dan is het nog steeds een term die aangeeft dat je met een drogreden aan komt zetten.

Een beetje net zoals je een opinie mag hebben over het wel of niet doodgaan als je met 100km/u een boom kopt wanneer je daar met je auto tegenaan rijdt, die opinie gaat je echter echt niet helpen om je hersenen op dat moment in je schedel te houden.

Gewoon niet rijden als je daar niet toe in staat bent.
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal, lekker kort!
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Misschien kunnen we dit uitproberen?
Klik om te vergroten...
#does lief mevrouwtje, haat is nergens voor nodig in deze wereld, die is er al genoeg!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
(te)vaakfeest zei:
Mooi verhaal, lekker kort!
Klik om te vergroten...
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
(
(te)vaakfeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ja, kort vindt je fijn he, dan kan je nog een beetje volgen en wordt je niet halverwege afgeleid door je veters.
Klik om te vergroten...
Je kan gelukkig niet altijd grappig zijn!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij zijn er geen drugs waar je beter van gaat rijden.
Stimulerende middelen zoals speed of cocaïne kunnen je wel wakkerder maken, maar niet per se geconcentreerder. Daarnaast vertonen mensen die speed of coke hebben gebruikt juist vaak agressief of risicovol rijgedrag waardoor de kans op een ongeval alleen maar toeneemt. Je kunt dan wel het gevoel hebben dat je meer alert bent, maar veiliger wordtbhet er niet op.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."