#1
Is er nog eentje?
Is er nog eentje?
Boombastic🤣Hahaha
Mrloverlovùrr
Voortaan graag alleen mijn naam zo uitspreken
En dan alle meisjes sexy dansen enzo
En dan voortaan altijd als je word beschuldigd van iets zeggen: it wasn't me 😝Hahaha
Mrloverlovùrr
Voortaan graag alleen mijn naam zo uitspreken
En dan alle meisjes sexy dansen enzo
Mijn max zonder enige slaap is ca 36u, dit was dan bij gebruik 4-fa, bij elke ander middelen gebruik was dit opmerkelijk korter. Voor de rest, heb ik geen stabiel slaapritme.*Blijven of bleven jullie weleens wakker? Hoeveel nachten?
*Toeval of serieuze planning om zo lang mogelijk vol te houden?
Eerlijke vraag:
*Zijn jullie bewust van het gevaar
*Wil je hier mee stoppen (beetje als slaapmisbruik ipv drugs) of niet?
*Wat weten jullie over het gevaar (of niet) hiervan.
Lees op het forum vaker dat er 2 ,3 4 soms zelfs meer nachten worden doorgetrokken...wow
Net zoals bij G er word gesproken over 'out gaan..
(is daadwerkelijke een comateuze toestand of 'mini-coma)
Is ook 'ineens slapen' niet juist.
Na lang wakker blijven in 1 x in slaap donderen(collapsen). Niet meer weten waarom je op die plek wakker word of plots omvallen..
Dat is dus geen slapen, maar bewusteloosheid.
Afijn,.naast de belerende volwassene (so be it) leer je het meest van mensen die open en eerlijk zijn. Heb 100x meer aan een eerlijk verhaal van iemand die wel doortrekt, dan een theoretische factsheet.
*Blijven of bleven jullie weleens wakker? Hoeveel nachten?
*Toeval of serieuze planning om zo lang mogelijk vol te houden?
Eerlijke vraag:
*Zijn jullie bewust van het gevaar
*Wil je hier mee stoppen (beetje als slaapmisbruik ipv drugs) of niet?
*Wat weten jullie over het gevaar (of niet) hiervan.
Vragen,vragen, maar oprecht benieuwd..
Soms denk ik..Ai post dit nou niet..voor je het weet idealiseer je het, hou je het probleem in stand, of denkt een ander...wil ik ook..maar als je die Disclaimer zou gebruiken hef je de kracht van DF op, toch?
Moeten een meeten.Het maximum wat ik ooit wakker was? Van vrijdag tot en met zaterdag het volgende weekend met 4 vrienden. De 1ste dag gestart met MDMA en daarna speed, bier en wietjoints de hele week door. Was toen best nog jong, begin de 20tiger jaren. We hadden een veel te grote berg speed gekocht met een shitload aan wiet en teveel bier in de kelder. Vanaf dag 3 begon ik toch wel rare dingen op te merken zoals bewegende gordijnen, schimmen, de kat die er nooit was, de hond die altijd maar rondjes liep terwijl er geen hond was. Op dag 5 zijn we een aap in een afgelegen bos gaan najagen. Welke aap? Denk dat we gemiddeld 16u in dat bos gedwaald hebben met rugzakje en aan elk bankje een nieuwe lijn met een biertje, jointje of peukje. In de nachten waren we meestal bouwwerven of bossen aan het verkennen met nachtlampen. Overdag ouwehoeren op zonnige plekjes. Elk appart een paadje op tot we elkaar terug tegen kwamen. Bizar maar we vonden elkaar altijd terug. Schaduw gozers waren fel aanwezig. Dag 6, 7 en 8 was 1 waas. Niet meer weten na 1 seconde wat er gezegd was als er uberhaubt wel gepraat werd. Alles ging waaien, bewegen, ronddwalen. Echt wel parra gedoe. Toch 3 weken recup hiervoor nodig gehad en 24u aan 1 stuk geslapen na deze binge. Wel een gouden ervaring die mijn geheugen naar het hiernamaals meeneemt.
Daarna nooit nog zo'n sessie gehad. Wel nog veel van vrijdagavond tot zondagavond op snuif of xtc. Daarna wel es een weekend door op 3mmc of coke. Maar hoe ouder ik word hoe meer ik mijn slaap waardeer. 1 nachtje is een maximum en meestal moet ik al even gaan liggen tussen 6 a 8 en 12u in de morgen. De volgende nacht ga ik meestal wel 10u k.o. dan. Als ik nog wat neem start ik nu liever overdag of vroeg in de avond zodat er in de late nacht of vroege morgen toch nog wat te slapen valt.
Als je echt kickt op hard rushen, wazig doorgaan (ik vind het wel zijn charmes hebben) kan je wel es 1 sessie in je leven wat dagen nemen. Zorg gewoon dat je in goede conditie bent, gezond en ken je grenzen. Ook als die grenzen door de drugs verlegd worden, stel ze voorop. Maak er geen gewoonte van anders doe je aan roofbouw op je lichaam die langdurige gevolgen kan hebben. Weken aan een stuk doorgaan met amper 1 nachtje rust tussen is een no-go.
Wat doe je tijdens zo’n binge? Zoals je zelf schrijft ben je niet heel sociaal op zo’n moment, dus ben je dan vooral met jezelf bezig? Gamen? Klusjes doen? Dansen? Vind het enorm interessant en kan me niet voorstellen dat het leuk blijft in je eentje, maar lees op dit forum vaak het tegenovergestelde.3mmc en af en toe etizolam erbij tegen de scherpe randjes en eten en drinken niet te vergeten natuurlijk.
K verleng de dagen/nachten dan in principe, dan ben je plusminus 72 uur wakker en vervolgens slaap ik dan 20 uur aan een stuk. En dan weer opnieuw....(dag/nacht heeft dan ook geen betekenis meer, 21:00 kan dan smorgens vroeg zijn bijv.)
Dat gebeurt me enkel als ik echt diep-diep in bingemodus zit en tbh is er dan weinig meer met me te beginnen. Ben dan totaal onbereikbaar/sociaal afwezig, compleet in mn eigen bubbel gezogen en er zijn maar weinig mensen die dan nog tot me benevelde brein door kunnen dringen.
Oftewel, gezond voor je lichaam is het niet, maar mentaal krijg je ook een optater hoor.
Heb het topic niet helemaal gevolgd maar op je vraag heb ik zeker antwoord: MOE.Hoe is jullie kater na zo’n binge? Stel je begint op vrijdag en gaat maandagochtend slapen; hoe voel je je dan di, wo, do, vr?
haha ja dan voel je je kut, of down, of sip, op pleeft zelfmoord.... oke, daar kan je uren over dicuseren. E net als flower zegt ervaart iedereen het anders. wit ik oke vind kan iemand anders verontrustend vind oid.Hoe is jullie kater na zo’n binge? Stel je begint op vrijdag en gaat maandagochtend slapen; hoe voel je je dan di, wo, do, vr?
echt is LSD een upper voor jou? ik word er niet moe of relaxed ofzo van aangezien je de hele tijd bent ''afgeleid'' als in hallucinaties en gedachtegang. Maar ik krijg er zeker niet veel energie van. Energie wordt met de tijd juist wat minder aangezien de eetlust verdwijnt dus na verloop van tijd heeft men lichaam dan natuurlijk minder energie.Ik schrik er ook van, vooral van de 11 dagen waar ik net over las...
Mijn grens ligt bij 0 nachten, of wat jij @Mrloverdj zegt eigenlijk: minimaal wel slapen in de ochtend. Ben altijd al slecht gegaan op korte nachten draaien, dus ik zie de zin er niet van in om een nacht over te slaan. Maar ik ben dan ook niet van de stimulanten. Al is mdma ook een stimulant, maar daar zorg ik ervoor dat ik het niet te laat neem. Hetzelfde met LSD, dat is ook een vrij stimulerend tripmiddel, dus begin ik er zo vroeg mee (in de ochtend) dat ik op een min of meer normale tijd kan gaan slapen.
Het is ook zo dat juist wanneer je drugs doet, je lichaam slaap het hardst nodig heeft. Ik ben ervan overtuigd dat je je lichaam per definitie schade aandoet door nachten over te slaan.
echt is LSD een upper voor jou? ik word er niet moe of relaxed ofzo van aangezien je de hele tijd bent ''afgeleid'' als in hallucinaties en gedachtegang. Maar ik krijg er zeker niet veel energie van. Energie wordt met de tijd juist wat minder aangezien de eetlust verdwijnt dus na verloop van tijd heeft men lichaam dan natuurlijk minder energie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."