#1
Wil je een echte, zware burn-out krijgen, dan moet je nachtenlang achter elkaar wakker blijven.
Dan lukt dit. Absoluut!
Hallucineren, idem dito.
Na enkele nachten doorhalen, komen ze vanzelf. Heb je geen middelen meer nodig om te trippen!
Lekker goedkoop....
Maar, je loopt wel schade op.
In oorlogssituatie is het wakker houden van de vijand één van de beste methodes om het moreel van zijn troepen te breken.
Voeg daarbij een zeer onrechtmatig voedsel verstrekken toe, (schakel de fourier zo mogelijk uit,) dat werkt ook zeer demoraliserend.
Niet weten of, en wanneer je je eten krijgt, dus.
Deze beide methodes zijn dan ook vaste prik bij het opleiden van speciale eenheden...
En regent het dan, nou, dat is een goede ondersteuning om dat moreel nog eens extra sneller te kunnen breken...
Ik heb nog altijd een bloedhekel aan natregenen.
Ooit eens 3 weken zowat achter elkaar in de regen moeten oefenen.
sowieso vaal in de regen gezeten maar die ene keer, is een trauma geworden!..
Alles, echt alles wat je bij je hebt, wordt zeiknat, er gaan spullen roesten, en het slapen kan je dan ook wel vergeten
Totdat je zo kapot bent, dat je toch in slaap dondert.
Regen, of geen regen.
Dat boeit je dan helemaal niet meer...
De een heeft meerdere uren slaap nodig, dan de ander.
Als je ouder wordt, schijn je met veel minder uren slaap toe te kunnen overigens.
Ikzelf maak 5 tot 6 uur per nacht. Dat is voor mij voldoende.