#1
Maar je kunt overdag nemen toch? Ik haal ook zelden of nooit door. Slaap vind ik ook erg belangrijk.O ja en nog een reden om geen speed te nemen is dat ik geen nacht over wil slaan! Slaap is erg belangrijk voor me.
Maar je kunt overdag nemen toch? Ik haal ook zelden of nooit door. Slaap vind ik ook erg belangrijk.O ja en nog een reden om geen speed te nemen is dat ik geen nacht over wil slaan! Slaap is erg belangrijk voor me.
Oh dat kan dus wel, dat je vroeg genoeg neemt om nog te kunnen slapen? Dacht dat het te lang werkte daarvoor.Maar je kunt overdag nemen toch? Ik haal ook zelden of nooit door. Slaap vind ik ook erg belangrijk.
Ja dat kan maar dat ligt ook aan de hoeveelheid. Voor 14.00 stoppen en niet veel nemen.Oh dat kan dus wel, dat je vroeg genoeg neemt om nog te kunnen slapen? Dacht dat het te lang werkte daarvoor.
''Het kan misschien ook zijn dat de LSD me zo positief maakt dat het die energie in mezelf vrijmaakt.''Ik krijg er echt energie van ja. Zeker de eerste helft van de trip. Het kan misschien ook zijn dat de LSD me zo positief maakt dat het die energie in mezelf vrijmaakt. Zodra ik mentaal wat moe wordt maar lichamelijk nog gestimuleerd wordt, ervaar ik het als een soort opgefokt gevoel.
Maar ik heb geen ervaring met speed en coke en dergelijke (wel mdma) dus ik kan niet vergelijken daarmee.
Magisch hè!''Het kan misschien ook zijn dat de LSD me zo positief maakt dat het die energie in mezelf vrijmaakt.''
PRECIES DIT. Je doet hetzelf. Dat vind ik er ook heel erg ''fijn'' aan. Als ik me gelukkig op LSD voel, dan doe ik dat zelf, wat tegenstrijdig is met dingen als xtc omdat xtc gewoon meer seretonine vrij geeft waardoor je een soort van nep blij voelt. Hierdoor neem ik ook grote afstand van dingen als xtc omdat ik dan kunstmatig blij ben, en ondanks dat ik wel weet dat je een leuke tijd op xtc kan hebben, staat dit idee mij totaal niet aan.
Als ik een euforische staat op LSD bereik, dan doe ik dat zelf als in dat in naar een ruimte ben toegelopen wat er dan heel mooi uit ziet of dingen in mijn hoofd heb beredeneert enzo. Dat vind ik heel fijn
Maar, ken al wel meerdere vehalen dat de 3mmc kater bij somminge mensen als goed/prettig/rustgevend?verdvoend werken, het kan 2 wken na een bninge periode van 4 weken, behoorlijk met je emoties fucken
Jup dat herken ik wel, maar er zit wel een maar bij. Ik kan niet rustig nuchter worden van 3mmc als ik weer dat er nog wat in het zakje zit. Ik moet het echt opmaken en dan heb ik er vrede mee dat het ‘afgelopen’ is. Dan vind ik de kater ook niet erg.haha ja dan voel je je kut, of down, of sip, op pleeft zelfmoord.... oke, daar kan je uren over dicuseren. E net als flower zegt ervaart iedereen het anders. wit ik oke vind kan iemand anders verontrustend vind oid.
Maar, ken al wel meerdere vehalen dat de 3mmc kater bij somminge mensen als goed/prettig/rustgevend?verdvoend werken, het kan 2 wken na een bninge periode van 4 weken, behoorlijk met je emoties fucken.
Max is 3 nachten doorhalen op 3mmcBlijven of bleven jullie weleens wakker? Hoeveel nachten?
Tijd ging vanzelf voorbij, het werd donker, toen weer licht, en opeens was het weeral licht, en daarna werdt het gewoon weer licht 🤔🤔Toeval of serieuze planning om zo lang mogelijk vol te houden?
tuurlijk ben ik daar nuchter bewust van, maar logica is ver te zoeken compleet waus van 3mmcEn eerlijke vraag:
*Zijn jullie bewust van het gevaar
*Wil je hier mee stoppen (beetje als slaapmisbruik ipv drugs) of niet?
*Wat weten jullie over het gevaar (of niet) hiervan.
mijn geest geeft het aan, lichaam heeft niks te willen.Simpel..mijn lichaam geeft het aan..
Ik schrik er ook van, vooral van de 11 dagen waar ik net over las...
Mijn grens ligt bij 0 nachten, of wat jij @Mrloverdj zegt eigenlijk: minimaal wel slapen in de ochtend. Ben altijd al slecht gegaan op korte nachten draaien, dus ik zie de zin er niet van in om een nacht over te slaan. Maar ik ben dan ook niet van de stimulanten. Al is mdma ook een stimulant, maar daar zorg ik ervoor dat ik het niet te laat neem. Hetzelfde met LSD, dat is ook een vrij stimulerend tripmiddel, dus begin ik er zo vroeg mee (in de ochtend) dat ik op een min of meer normale tijd kan gaan slapen.
Het is ook zo dat juist wanneer je drugs doet, je lichaam slaap het hardst nodig heeft. Ik ben ervan overtuigd dat je je lichaam per definitie schade aandoet door nachten over te slaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."