#1
Waar ligt jullie grens?
Ik zou zeggen 1 nacht, maar dan wel slapen in de ochtend.
Is dat dan nog doortrekken?
Simpel..mijn lichaam geeft het aan..
Ik lees nu wel truckjes om door de trekken (specifieke combinaties) maar ben eigenlijk blij dat ik dat niet eerder wist.
Ik zou zeggen 1 nacht, maar dan wel slapen in de ochtend.
Is dat dan nog doortrekken?
Simpel..mijn lichaam geeft het aan..
Ik lees nu wel truckjes om door de trekken (specifieke combinaties) maar ben eigenlijk blij dat ik dat niet eerder wist.