Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn wat voor setting gebruik jij drugs?

In wat voor setting gebruik jij drugs?

216 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pace Ley zei:
Haha je moet nu nog de hele zomer geduld hebben! Nee zomers zwemmen op lsd ga ik ook zeker een keer doen, lijkt me ook heel leuk.
Door de kou voel ik me juist heel gezond, fantastisch zelfs. En lsd versterkt dat gevoel, met die droge wind in mn snuit voelde ik me zo heerlijk primitief. Ik ben twee weken na het schaatsen gaan zwemmen in een meer in de bossen hier. Die kou geeft je zo'n kick. Dat was een dag na een LSD trip, maar dan heb ik nog een afterrush waardoor ik heel makkelijk over mn koudwatervrees heen stap. Ik voel me dan gezonder dan ooit. Met mn drugsgebruik :tearsofjoy:

Klik om te vergroten...
Heerlijk, echt :tongueout: ik ben eens tijdens de hittegolf van vorig jaar in een trip om half 6 smorgens in de zee gedoken(ik woon aan zee). Om af te koelen maar ook was het een bijzondere spirituele en emotionele ervaring. Voelde me herboren. Het is idd heel gezond voor lichaam en geest zo nu en dan. Lsd <3. De kou is zeker een uitdaging en om warm worden na een duik terwijl je trilt is een nog grotere uitdaging 😂 ik vraag me af kun jij ook telepathisch communiceren met je honden als je tript ? Bijzonder is het wel. Stonede groeten Astro
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Astronaut zei:
Heerlijk, echt :tongueout: ik ben eens tijdens de hittegolf van vorig jaar in een trip om half 6 smorgens in de zee gedoken(ik woon aan zee). Om af te koelen maar ook was het een bijzondere spirituele en emotionele ervaring. Voelde me herboren. Het is idd heel gezond voor lichaam en geest zo nu en dan. Lsd <3. De kou is zeker een uitdaging en om warm worden na een duik terwijl je trilt is een nog grotere uitdaging 😂 ik vraag me af kun jij ook telepathisch communiceren met je honden als je tript ? Bijzonder is het wel. Stonede groeten Astro
Klik om te vergroten...
Wat heerlijk om zo dicht bij de zee te wonen! Ik heb soms het idee dat er wel iets telepatisch aan de gang is, maar om eerlijk te zijn ben ik te nuchter om er écht in te geloven dat het werkt. Ik ben vooral heel gevoelig voor lichaamstaal, intentie en energie.
Warm worden na een duik gaat bij mij vanzelf. De kachel gaat van binnenuit aan en na de duik komt het stoom me nog net niet uit mijn oren.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
thuis op de bank of in huis bij iemand anders op de bank
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Addrera zei:
Hi all!

Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.

Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs? :)
Klik om te vergroten...
Ligt eraan welke, GHB ging ik op jacht en meiden fixen. Speed was porno binges, wiet thuis, en alle andere xtc coke crack ket etc met buitenhangen
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Luna199263 zei:
Moet er inderdaad wel bij zeggen dat ik dikke lijnen doe, en geen sleutel punten. Toch merk ik dat veel mensen liever 3mmc inslikken omdat het intensere is. Zelf nooit geprobeerd maar kan me amper voorstellen dat het nog beter wordt wanneer je het inslikt dan wanneer je het snuift ( puur vanuit mijn perspectief, omdat het 3mmc snuiven al een bizarre intense rush geeft)
Klik om te vergroten...
Oraal doet geen drol bij me, snuiven geeft rush, geimheid en pijn ij mn neus voor 10 min.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#6
GHBismijnietdebaas zei:
Oraal doet geen drol bij me, snuiven geeft rush, geimheid en pijn ij mn neus voor 10 min.
Klik om te vergroten...
Heb veel 3m gedaan maar nooit oraal. Heb er geen geduld voor en heb idee dat het niet zo intens is als via je neus. Pijn is indd niet te doen. Toen ik dagelijks gebruikte, deed het nog steeds wel pijn. Alleen had geen traanogen meer zoals vroeger en pijn verdween sneller.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zit nunin blote buik peukie roken, gamen, 2-fma chillen, wacht op mijn oilburners om 3-fa te roken.
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nu meestal thuis, in mijn slaapkamer, op mijn eigen of met vriendinnen. Met mijn vriend spijtig genoeg niet, hij wilt alleen maar blowen en dat doet ik niet graag.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lisje zei:
Nu meestal thuis, in mijn slaapkamer, op mijn eigen of met vriendinnen. Met mijn vriend spijtig genoeg niet, hij wilt alleen maar blowen en dat doet ik niet graag.
Klik om te vergroten...
En een bong? Spacecake? Ook geen optie?
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
En een bong? Spacecake? Ook geen optie?
Klik om te vergroten...
Spacecake al één keer geprobeerd, ERG ziek van geworden! De dag erna moest kotsen en kon mijn hoofd amper draaien, misselijk en duizelig. Ik denk dat THC gewoon geen stof voor mij is. Spijtig want ik vond het heel lekker, maar blijkbaar krijg ik een hevige kater daarna 🙁
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lisje zei:
Spacecake al één keer geprobeerd, ERG ziek van geworden! De dag erna moest kotsen en kon mijn hoofd amper draaien, misselijk en duizelig. Ik denk dat THC gewoon geen stof voor mij is. Spijtig want ik vond het heel lekker, maar blijkbaar krijg ik een hevige kater daarna 🙁
Klik om te vergroten...
Of de inname was too much? Of het viel gewoon slecht. Kun je net zo met truffels tegenkomen helaas.
C
ClimbatizeLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Of de inname was too much?
Klik om te vergroten...
die keer met spacecake ik veronderstel dat ja, waarschijnlijk te veel, ik heb de hele stuk in ene keer opgegeten 😬 Maar in een andere keer met een joint heb ik maar 2 of 3 trekjes gedaan en bam!, onmiddellijk KO. Ik had dan ook een beetje alcohol gedronken maar toch, niet normaal 3 of 4 uren erg duizelig en zat op een zetel blijven liggen omdat ik niet rechtstaan kon. Geen grap.

CuriousExplorer zei:
Kun je net zo met truffels tegenkomen helaas.
Klik om te vergroten...
Al twee keer truffles geprobeerd, in een gemiddelde dosis en geen last van misselijkheid of duizelig gehad. Ben ik misschien overgevoelig voor THC?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lisje zei:
die keer met spacecake ik veronderstel dat ja, waarschijnlijk te veel, ik heb de hele stuk in ene keer opgegeten 😬 Maar in een andere keer met een joint heb ik maar 2 of 3 trekjes gedaan en bam!, onmiddellijk KO. Ik had dan ook een beetje alcohol gedronken maar toch, niet normaal 3 of 4 uren erg duizelig en zat op een zetel blijven liggen omdat ik niet rechtstaan kon. Geen grap.
Klik om te vergroten...
Kon ook teveel weed in zitten he? Ik rook (zelden wel) enkel pure joints met bijna 1gram weed ....
Lisje zei:
Al twee keer truffles geprobeerd, in een gemiddelde dosis en geen last van misselijkheid of duizelig gehad. Ben ik misschien overgevoelig voor THC?
Klik om te vergroten...
Dat kan
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn setting is vooral thuis. Geen natuur hier in de buurt en te veel mensen buiten. Woon volgens mij niet echt op een goede space locatie.
m
maxime1982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaak alleen om even lekker te genieten en wat werk relaxt achter de pc te doen. 3mmc is mijn ding. gebruik niet veel maar wel een keer of 2 en soms 3 op een avond. Doe booty bump, dus heb een beetje voorbereiding nodigheerlijk gevoel en word er ook een beetje horny van. soms naar een gay party of een normale seks party en dan een iets grote dosis. maar na die ene als die klaar is, hup, naar huis. kan niet bezig blijven:)
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fairflower zei:
Ik gebruikte eerst gewoon drugs om beter te functioneren bij de alledaagse dingen, echter bij meer gebruik begon ik mezelf te prostitueren via de webcam...:thinking:. Ik vluchtte 2 dagen en de nacht ertussen in deze wereld...ik leek net een alter ego te hebben. Kan nog steeds niet goed vatten dat ik dat ben die dat doet of deed...amfetamines leidt tot riskant seksueel gedrag las ik gisteren...het begon allemaal met een pilletje voor ADD en het eindigde in gebruik en webcamprostitutie (niet omdat ik het geld nodig had, maar gewoon een bezigheid, vlucht van alles)

Ok, nu schaam ik me dood :fearscream:
Klik om te vergroten...

Dat is wel alpart. Is het spiegelbeeld van wat je normaal zou doen? Gezien je je er voor schaam.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fairflower zei:
Niet het omgekeerde, maar toch eindje verder dan dat ik ooit gedacht had...een beetje gewaagder...niet echt iets om trots op te zijn of mee te koop te lopen...

het is evenzeer een verslaving geworden want ik doe het inmiddels ook zonder middelen...
Klik om te vergroten...

Sex, drugs en geld in 1 bezigheid. Als ik er zo over nadenk is dat wel een combo ja. Dat kietelt vast een boel hersencellen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hoeft je niet dood te schamen voor deze bezigheid.
Klaarblijkelijk zit hier een soort van trigger in, waardoor je je al doende beter gaat voelen omdat de (hoge)spanning die hierbij gepaard gaat je een rush geeft.
En dat is dan bij jou niet alledaags, maar wat geeft dat nou.
Degene die jou daarop afrekent, wel, laat deze categorie vrinden maar meteen links liggen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je hoeft je dus echt niet te schamen, maar het lijkt me beter toch voorzichtig te zijn mbt deze hobby aan anderen bekend te maken.
Je wordt veel te kwetsbaar als je niet op let.
Die wetenschap kan door anderen misbruikt worden.
Sommige dingen zijn voor de doorsnee Nederlander niet te bevatten...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit weekend voor het eerst helemaal alleen thuis gebruikt.
Nooit meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."