#1
Zicht nog goed?Eigenlijk gaat het perfect, mag niet klagen πππΌ
Geen trillende handjes?
Al je naar boven kijkt, val je dan niet achterover?
You good to go XD
Zicht nog goed?Eigenlijk gaat het perfect, mag niet klagen πππΌ
Af en toe weet ik van voren niet meer of ik van achter nog leef, maar verder gaat het goed πZicht nog goed?
Geen trillende handjes?
Al je naar boven kijkt, val je dan niet achterover?
You good to go XD werkt nog naar behoren, zo even opfrissen
Dit weekend voor het eerst helemaal alleen thuis gebruikt.
Nooit meer.
- VervelingWaarom niet?
Precies! En soms thuis met een tripmaatje of bij hem thuis. Heerlijk geen zorgen we zijn allebei wel wat gewend.MDMA of coke op een feest of festival, dan vooral leuk om met vrienden en vreemden op hetzelfde level te zijn (komen mooie gesprekken van). Wiet en kratom lekker alleen of met mn vrouw op de bank, om te chillen en de scherpe randjes van het dagelijkse leven af te halenπ
Dit vind ik een groot nadeel... Maar ik ervaar het meer als een punt waar je doorheen moet als je thuis drugs gebruikt. Totaal niet bedoeld om het stimuleren (niet dat ik jou hiermee nog overhaal, gezien je stelligheid hahaha), want het heeft veel nadelen, maar ik verplicht me zelf dingen te doen als ik aan het zitten ben en denk: ik ben nu aan het niksen... Als je eenmaal bezig bent, blijf je het vaak! Maar op je telefoon blijven rondhangen terwijl er daar niks op je wacht, dat vind ik zelfs het saaiste wat er bestaat... Daar kwam ik na een paar keer wel achter.- Verveling
Op een bepaald moment ben je alles beu zoals tv, gsm, ps4 etc.
Ik herken mijn eigeb bijna niet meer in de post die je quote.Dit vind ik een groot nadeel... Maar ik ervaar het meer als een punt waar je doorheen moet als je thuis drugs gebruikt. Totaal niet bedoeld om het stimuleren (niet dat ik jou hiermee nog overhaal, gezien je stelligheid hahaha), want het heeft veel nadelen, maar ik verplicht me zelf dingen te doen als ik aan het zitten ben en denk: ik ben nu aan het niksen... Als je eenmaal bezig bent, blijf je het vaak! Maar op je telefoon blijven rondhangen terwijl er daar niks op je wacht, dat vind ik zelfs het saaiste wat er bestaat... Daar kwam ik na een paar keer wel achter.
Jammer dat wat ik het leukste eraan vind, ook op een apparaat moet: kletsen!!
hoe neem jij je 3mmc tijdens de seks? voor of tegelijk met je seks partner? of is die partner vaak een ander en doet die niet mee?Hi all!
Zelf gebruik ik drugs vaak in m'n eentje, in m'n slaapkamer, terwijl ik bv aan het gamen ben. Soms ook terwijl ik sex heb. Eigenlijk doe ik het 't liefste samen met andere mensen natuurlijk, maar ik ken zelf eigenlijk niemand die ook recreatief drugs gebruikt. Ik vroeg me dus ook een beetje af of ik de enige ben die in z'n eentje gebruikt? Ik zet zelf altijd limieten voor mezelf en weet wanneer ik moet stoppen. Ik gebruik de afgelopen tijd vooral 3mmc en 2fdck en moet eerlijk zeggen dat ik geen problemen ondervind met constant meer willen nemen als ik alleen ben, als ik sex heb en drugs gebruik dan is dat vaak xtc samen met wat andere drugs.
Maar goed, in wat voor settings gebruiken jullie normaal gesproken drugs?![]()
Lukt dat met pep op? Hier kan ik niet stilzitten tho. πLaatste tijd soms alleen thuis maar moet zeggen dat het toch minder leuk is dan samen met mijn vriend. Samen chillen vind ik toch wel een stuk fijner. Samen films kijken enz.
Ooh ja prima haha. Jointje erbij heerlijk.Lukt dat met pep op? Hier kan ik niet stilzitten tho. π
Nog nooit slecht gegaan met zo een combi?Ooh ja prima haha. Jointje erbij heerlijk.
Nee, ben altijd wel aan het einde van de rit beetje waus maar niet vervelend ofzo.Nog nooit slecht gegaan met zo een combi?
Heb ooit 4mmc en weed gecombineerf en dacht dat ik ging sterven.
Op 5 sec stroomde het zweet van mijn lijf, nog nooit meegemaakt...Je kon mijn kleren uitwringen...Verloor ook ruim 4kg die nacht π
voordat we beginnen wat en gewoon ondertussen bij nemenhoe neem jij je 3mmc tijdens de seks? voor of tegelijk met je seks partner? of is die partner vaak een ander en doet die niet mee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."