Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHebben jullie nog een mooie "verstopplek" of "drugsdoos"

Hebben jullie nog een mooie "verstopplek" of "drugsdoos"

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik doe mijn drugs altijd in het onderste klepje van mijn perforator. Niemand die daar ooit kijkt.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet niet waarom, maar ik stopte het vaak in mijn make up etui. Het is niet zozeer dat ik het voor iemand moest verstoppen, maar toch is het wel fijn om zeker te weten dat niemand het ziet liggen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had een glazen potje met 5-MeO-MiPT oplossing in mijn koelkast staan. En vervolgens droomde ik een keer dat mensen bij mij kwamen lunchen, dat iemand anders dat betreffende potje op tafel had gezet met de vraag wát er in dat potje zat.... En toen werd ik wakker gelukkig.

😂
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
Klik om te vergroten...
Wel net kut als ze dan je auto stelen. Ben je ook nog je drugs kwijt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
fbi-open-up-fbi.gif
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
dupont zei:
Ik heb nog een tekendoos vol met van alles en nog wat.
Klik om te vergroten...
Daar droom ik ook van, een tekendoos met net zoveel verschillende drugs als kleurpotloden.

Had mijn cocaïne ook eerst in een kleurdoos en daar snoof ik dan achter in de bus van... Met een afgebroken stuk telescopische radio-antenne.

Toen dat ding achter in de bus laten liggen.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#8
In mijn computer zit een mooi vakje voor alle middelen en die kan je zo openen en dichtdoen en niemand die 't kan zien.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
snorlax zei:
In mijn computer zit een mooi vakje voor alle middelen en die kan je zo openen en dichtdoen en niemand die 't kan zien.
Klik om te vergroten...
Reuzeveel ruimte ook.

Wil zelf gewoon een afsluitbare doos met een cijferslot. Kan mijn 'machine' (moet ik nog maken) erin, mijn eventuele lachgas, en mijn eventuele naalden en strap, en desinfectie middelen, mijn RC's, mijn eventuele ayahuasca kruiden, mijn tabak, hash, wiet, en mijn eventuele Meth erin.

Vroeg of laat vinden de vrouwen hier het toch wel, maar als het in een afgesloten doos is, weten ze toch niet wat erin zit.
b
baNinaLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb een geheim vakje in mijn knuffel die ik overal meeneem hehe
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Reuzeveel ruimte ook.

Wil zelf gewoon een afsluitbare doos met een cijferslot. Kan mijn 'machine' (moet ik nog maken) erin, mijn eventuele lachgas, en mijn eventuele naalden en strap, en desinfectie middelen, mijn RC's, mijn eventuele ayahuasca kruiden, mijn tabak, hash, wiet, en mijn eventuele Meth erin.

Vroeg of laat vinden de vrouwen hier het toch wel, maar als het in een afgesloten doos is, weten ze toch niet wat erin zit.
Klik om te vergroten...
Maar een afgesloten doos, dan word het natuurlijk wel heel interessant en ´moeten´ ze weten wat er in zit 🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZIING zei:
Als ik een dichte telefoon hoes heb, verstop ik het nog wel is daarachter als ik op stap ben, anders achter me ballen B.V. bij een feest of festival in de rij met fouilleren
Klik om te vergroten...
Specifiek achter je ballen dan nog?😂😂


Stop dat toch gewoon in je kous.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Red pill zei:
In je onderbroek tussen je ballen en je lul
Klik om te vergroten...
Met een paperclip tegen het verschuiven.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
In je onderbroek tussen je ballen en je lul
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lezen en leren zei:
Met een paperclip tegen het verschuiven.
Klik om te vergroten...
Auw !
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Onder in de mayo emmer. F05E7ADA-B7CC-44A2-AFD8-4446BBB71411.jpeg
A
AcousticLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ligt eraan voor wie je het wil verstoppen, vroeger stopte ik het gewoon in de brievenbus, kijken ze nooit in.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik een dichte telefoon hoes heb, verstop ik het nog wel is daarachter als ik op stap ben, anders achter me ballen B.V. bij een feest of festival in de rij met fouilleren
i
inkakenbijpakkenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik draai vaak voorzichtig t stopcontact open. Kun je makkelijk 5 hele kwijt. Is ook geen gevaar. Meeste zitten met 2 schroefjes los. Eerste paar keer sloot ik al t stroom af maar hoeft echt niet
C
Crack LennonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vroeger verstopte ik het altijd in een rommella waar nooit in gekeken werd. Tegenwoordig heb ik dit op de kop getikt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."