#1
Ik doe mijn drugs altijd in het onderste klepje van mijn perforator. Niemand die daar ooit kijkt.
Wel net kut als ze dan je auto stelen. Ben je ook nog je drugs kwijt.
Daar droom ik ook van, een tekendoos met net zoveel verschillende drugs als kleurpotloden.Ik heb nog een tekendoos vol met van alles en nog wat.
Reuzeveel ruimte ook.In mijn computer zit een mooi vakje voor alle middelen en die kan je zo openen en dichtdoen en niemand die 't kan zien.
Maar een afgesloten doos, dan word het natuurlijk wel heel interessant en ´moeten´ ze weten wat er in zit 🤣Reuzeveel ruimte ook.
Wil zelf gewoon een afsluitbare doos met een cijferslot. Kan mijn 'machine' (moet ik nog maken) erin, mijn eventuele lachgas, en mijn eventuele naalden en strap, en desinfectie middelen, mijn RC's, mijn eventuele ayahuasca kruiden, mijn tabak, hash, wiet, en mijn eventuele Meth erin.
Vroeg of laat vinden de vrouwen hier het toch wel, maar als het in een afgesloten doos is, weten ze toch niet wat erin zit.
Specifiek achter je ballen dan nog?😂😂Als ik een dichte telefoon hoes heb, verstop ik het nog wel is daarachter als ik op stap ben, anders achter me ballen B.V. bij een feest of festival in de rij met fouilleren
Met een paperclip tegen het verschuiven.In je onderbroek tussen je ballen en je lul
Auw !Met een paperclip tegen het verschuiven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."