Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tassie@2000 zei: Iemand tips?? Nu sinds een week aan het afkicken van tramadol. Doe overigens geen oog dicht heb nu 3 dagen temazepam genomen dan lukt slapen iets beter maar vannacht niks genomen weer tot 5 uur wakker gelegen. Kan het kwaad om het 1 week elke dag te nemen?? Klik om te vergroten... Sterker nog. Ik ben langeretijd verslaafd geweest aan bijne elke pijnstiller en benzo achtige dingen. Ik raad af om in 1 keer van 100 naar 0 te gaan. Temazepam en andere soort gelijke medicijnen kunnen je echt ff van de kaart brengen. Ik heb t langzaam laten afbouwen en toen gestopt. Toch is t beter om in 1 keer (afhankelijk hoe lang je dit doet ) te stoppen. De eerste week is een hell maar zodra t er echt uit is voel je je in no-time beter. (Uit ervaring)"
"Na het verwerken van wat c in mn neus moet ik altijd 100 keer mijn neus door halen. Dit maakt veel herrie en vroeg me af of dit stiller kon"
"PsyTekz zei: Word je zo paranoide na wat coke dat de stofmijten in huis niet mogen horen dat je snuift of doe je gewoon geniepig snuifsessies terwijl iedereen slaapt? Klik om te vergroten... Hellaas slapen mn ouders naast mijn kamer met erg dunne muren. Drrm zoek ik iets dat ik gw kam doorhalen zonder dat ze me 100 keer horen snuifen"
"Lldj_ zei: wat is jullie favoriete combo? ik vind 2fck met wat alcohol geweldig. Klik om te vergroten... Eerlijk. Ik weet dat t echt niet kan maar na een beetje sosa ga ik altijd zo graag auto rijden. Ik woon afgelegen en hou me verder netjes aan de regels maar toch s dit in mijn ogen 1 van de leukste 😅"
"PsyTekz zei: Je kan ook gewoon even met je smikkel keihard de stoeptegels aantikken dan breng je niemand in gevaar en ga je misschien wat nadenken waar je mee bezig bent? Afgelegen of niet het is en blijft onverantwoord rijden onder invloed. Klik om te vergroten... Ben ik volkomen met je eens. Heb dit al geruime tijd vermeden. Ik besefte ook dat onder imvloed rijden een no-go is. Maar toch vond k t vroeger wel verlijdelijk"
"Ik draai vaak voorzichtig t stopcontact open. Kun je makkelijk 5 hele kwijt. Is ook geen gevaar. Meeste zitten met 2 schroefjes los. Eerste paar keer sloot ik al t stroom af maar hoeft echt niet"