Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WudoPecker zei: Paradise islands op disney+ is echt een aanrader voor als je trip, ik heb de derde aflevering denk ik al zon 5x gezien op psydelics dat ik hem woord voor woord kan naspreken. Heel mooie kleuren met een heerlijk deuntje eronder terwijl de man uitlegt hoe de man uitlegt hoe de maan invloed heeft op een eiland Klik om te vergroten... Is mss iets voor m´n volgende trip, ik neem ieder weekend wel paddo's, af en toe eens een weekje niet. Lijkt me in ieder geval wel een leuke serie"
"WudoPecker zei: Paradise islands op disney+ is echt een aanrader voor als je trip, ik heb de derde aflevering denk ik al zon 5x gezien op psydelics dat ik hem woord voor woord kan naspreken. Heel mooie kleuren met een heerlijk deuntje eronder terwijl de man uitlegt hoe de man uitlegt hoe de maan invloed heeft op een eiland Klik om te vergroten... Is mss iets voor m´n volgende trip, ik neem ieder weekend wel paddo's, af en toe eens een weekje niet. Lijkt me in ieder geval wel een leuke Flualhamdulillam zei: Moeilijk! Op afstand kan je zo weinig doen… Wist hij dat je aan het trippen was? Als hij je toch later alles zou vertellen, is het misschien niet zo slim om jou bad vibes te bezorgen, terwijl hij niet dringen hulp nodig heeft. Maar goed, don’t worry be happy. Wees bereikbaar mocht hij je toch nodig hebben 😁 Klik om te vergroten... Heb net nog met hem gestuurd, hij had 2,77 mckennaii genomen, en zei dat hij na 10 min ging als een raket 🤣, maar het is iemand die redelijk wat ervaring heeft met LSD en paddo's. Laatste uurtje waren redelijk slecht blijkbaar"
"Anoniem1345 zei: Dank, ze hebben een kleine 2 weken gedroogd en het keukenpapier waar ze op lagen werd blauw. Doen ik ze ging snijden waren ze vrij stug/taai. Klik om te vergroten... Heb je het keukenpapier vaak genoeg vervangen? Als ze taai en stug zijn dan zijn ze niet helemaal droog. Ik kweek zelf ook en bij mij werken ze altijd. Ik heb er een voedseldroger voor aangeschaft, die droogt ze in 24/36 uur ongeveer, de droger koste maar iets van een 40 euro."
"Met alle zooi die ik doorheen de jaren in m´n lichaam heb gestoken, denk ik niet dat er iemand op één van m´n organen zit te wachten 🤔"
"Nee totaal geen behoefte aan 😐 als ik nog een 15 mooie jaartjes heb is het voor mij wel goed geweest"
"Naar mijn mening is het zeker niet zo dat je bij de 1 keer heroïne spuiten gelijk lichamelijk verslaafd bent. De meesten worden er de eerste paar keren kotsmisselijk van. Sommige mensen willen gewoon alles een keer proberen, begrijpelijk, maar wel een gevaarlijk ´spelletje´. Met coke is dat anders, daar plakte ik na 1 shot direct voor een jaar of 2 aan vast."
"Het feit dat je hier al raad en of ´hulp´ zoekt vind ik persoonlijk toch al een teken dat je goed bezig bent. Ik ben zelf verslaafd geweest aan coke en heroïne, dat is ondertussen een 20 jaar geleden. Wanneer je het aan je kinderen kan vertellen? Je kent zelf je kinderen het beste, en kunt zelf wel inschatten hoe ze hier op zullen reageren. Naar mijn mening duurt eerlijk zijn nog altijd het langst, wil je wachten tot ze er zelf achter komen waarna je misschien veel verwijten gaat krijgen dat je een soort van dubbelleven geleid hebt en veel dingen voor hen hebt verzwegen? Wat houd je vooral tegen om het te vertellen? Schaamte? Het risico dat ze gaan oordelen? Het kan ook een hele opluchting zijn als je het verteld, en wie weet heb je wel een enorme steun aan ze als ze weten hoe het zit."
"Ik heb zelf ongeveer 36 jaar geblowd, ben nu 8 weken volledig gestopt. Het heeft me wel een jaar gekost om ernaartoe te ´werken´. Iedere week tijdens m´n ritje naar de shop dacht ik, ´dit is de laatste keer dat ik rij, en dan stop ik. 2 maanden geleden heb ik dan toch besloten om door te zetten. De eerste weken waren moeilijk, slecht slapen, bizare dromen, cravings, mezelf afvragen waarom ik eigenlijk zou stoppen. Na een week of 3 alles wat met blowen te maken had, weggegeven, grinders vloei etc..... en dat heeft me wel redelijk goed geholpen. Ik vermijd voorlopig ook mensen en plaatsen waar geblowd word. Nu, na 8 weken is de zin zo goed als verdwenen, voel me veel beter, kom meer buiten, slaap weer goed. Wat ik nu nog wel doe is af en toe een paddo trip. Heel binnenkort wil ik ook beginnen met microdoseren, naar het schijnt lijkt dat gunstig te zijn voor je ´mindset´."
"Ik heb zelf nog nooit cactus geprobeerd maar heb wel 20 zaadjes van peyote liggen die ik één van de weken wil planten. Iets waar ik op moet letten?"
"Deze avond voor het eerst m´n zelfgekweekte Mckennaii eens uitgeprobeerd. 1,5 gram droog, kopje thee van gemaakt Toen ik de thee opdronk was ik netflix aan het kijken (our planet). Ik begon een licht gevoel te krijgen in m´n hoofd en dacht ´ok, here we go. Kort daarna was het alsof m´n hele lichaam vol statische elektriciteit zat. De trip kwam redelijk zachtjes op, ik bleef ondertussen our planet kijken. de aflevering die ik op dat moment aan het kijken was ging over afbrokkelende ijsbergen. Ik vond het echt fascinerend om te zien, het witte van het ijs veranderde van kleur naar ontzettend helder blauw, en ik zag de meest gekke figuren in de ijsbergen. Op een gegeven moment was er een stuk waarop zo´n ijsberg afscheuren en in zee viel. Dat veranderde plots m´n gevoel, van happy naar eerder onrustig, de achtergrondmuziek ging plots ook van mellow naar wat heftiger, en de stukken ijs die afbraken en in zee vielen zorgden voor enorme golven, wat m´n onrustig gevoel nog intenser maakte. Ik wou eerst iets anders zoeken om te kijken, maar om de een of andere reden lukte dat niet, ik ´moest´ blijven kijken. Kort daarna was die aflevering afgelopen en begon er een andere over de jungle van Borneo, dat zorgde ervoor dat m´n gevoel weer terug happy werd, de meest intense kleuren, en fascinerende dieren, vooral de paradijsvogels waren enorm leuk om naar te kijken. ik heb m´n hele trip de ene na de andere aflevering gekeken, met steeds een wisselend gevoel. Op een gegeven moment kreeg ik een bericht van een maat van mij die met een paar vrienden in de Ardennen zit, dat zijn trip op het randje was, en dat hij bijna slecht ging, hij stuurde dat hij slecht ontvangst heeft en me er later wel over zal vertellen. Dit was tegen het einde van m´n trip dus zit me daar nu wel wat zorgen over te maken 🤔 Tot zover dit trip verslag."