Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
694 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMA, LSD, Temazepam.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alcohol, speed, wiet en ghb.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.
Klik om te vergroten...
Wut? *wenkbrauwsmiley* (je weet wel welke)

Je gaat toch niet overstappen hè? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
MDMA, LSD, Temazepam.
Klik om te vergroten...

Crap, nou vergeet ik ook de DMT.

Hahaha :tearsofjoy: :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Beviel het niet?
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, het is het beste wat er is. Daarom juist. :P Weet niet of recreatief gebruik er in zou zitten, dus ik hou het maar op niet gebruik. :grin:

Ik schrijf nog wel eens een tripreport, maar nu ben ik te lui. Krijg helemaal niks gedaan en voel me alsof ik gisteren MDMA genomen heb. :P
Klik om te vergroten...

Hm, ben benieuwd! Kon je daarna ook echt extreem lang niet slapen, of viel het mee? Dat roken lijkt me alleen zo ontzettend goor en chemisch, geen pretje voor je longen volgens mij.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Petrovic zei:
Alcohol, diazepam, mephedrone, MDMA, wiet.
Klik om te vergroten...
+ tramadol en temazepam. Ik vind nu 2 lege druk dingetjes op mijn bureau. :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Valt heel goed mee hoor! Het smaakt helemaal niet slecht en de damp is ook licht en wit. Niet dat het echt lekker smaakt ofzo, maar ook niet slecht. Helemaal niet hard voor je longen zoals peuken, joints of DMT. Zelfs lichter dan basecoke eigenlijk. Het smaakt eigenlijk net zo natuurlijk als het voelt, vreemd genoeg. Stukken beter dan normale pep van smaak.

En tja met het roken werkt het ook een stuk minder lang, denk dat ik meestal wel om de 4u gerookt heb. 7-8 uur na 36u wakker kon ik gewoon slapen. Dat valt dus ook heel goed mee. Flash is ook erg chill maar niet ontzettend hard ofzo, maar dat ligt waarschijnlijk aan het chinezen. Blijft ook wel vrij lang hangen tot je uiteindelijk een soort van pepeffect krijgt (maar beter, voelt natuurlijker en gelukkiger aan).

Link spul dus! :grin:

Dit is veruit het fijnste wat ik gedaan heb qua drugs trouwens. Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat valt me mee zeg. Volgens mij kun je wel echt bizar lang wakker liggen na het snuiven van dat spul. Maar als het nog zoveel beter is dan gewone pep lijkt het me wel iets te verleidelijk ja, voor veel mensen te verleidelijk voor recreatief gebruik idd. Gelukkig kun je er vast ook niet makkelijk aan komen, en weet je zelf ook dat het gevaarlijk spul is!
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Guarana, bier, nicotine, hasj, wiet, cafeïne.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Precies, ik heb eenmalig de kans gehad om wat te bemachtigen. Ik heb nog wat over, al moet ik bekennen dat ik weinig zin heb om het te slikken of te snuiven nu ik het gerookt heb. Misschien dat het dan wel meevalt, maar het voelt zowiezo wel fijner aan dan normale pep. :P

Toegegeven, ik had niet verwacht dat het zo vet zou zijn. :flushed: Maar goed, dat weet ik dus ook weeral.. Daar wou ik tenslotte achter komen :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jawel, soms heb je van die dingen die je doet en je wéét gelijk dat het gewoon de shit is. :sunglasses:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Jawel, soms heb je van die dingen die je doet en je wéét gelijk dat het gewoon de shit is. :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Dan zijn het wel diepe deeps man
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
W.F.L. zei:
Valt heel goed mee hoor! Het smaakt helemaal niet slecht en de damp is ook licht en wit. Niet dat het echt lekker smaakt ofzo, maar ook niet slecht. Helemaal niet hard voor je longen zoals peuken, joints of DMT. Zelfs lichter dan basecoke eigenlijk. Het smaakt eigenlijk net zo natuurlijk als het voelt, vreemd genoeg. Stukken beter dan normale pep van smaak.

En tja met het roken werkt het ook een stuk minder lang, denk dat ik meestal wel om de 4u gerookt heb. 7-8 uur na 36u wakker kon ik gewoon slapen. Dat valt dus ook heel goed mee. Flash is ook erg chill maar niet ontzettend hard ofzo, maar dat ligt waarschijnlijk aan het chinezen. Blijft ook wel vrij lang hangen tot je uiteindelijk een soort van pepeffect krijgt (maar beter, voelt natuurlijker en gelukkiger aan).

Link spul dus! :grin:

Dit is veruit het fijnste wat ik gedaan heb qua drugs trouwens. Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.
Klik om te vergroten...


nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt met je post! wil/ ook t x proberen nu..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alcohol :rock:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Alcohol :rock:
Klik om te vergroten...

+ wat wiet en een klein beetje coke :(

Hoeren spul is het ook, volgende week maar echt niet meer aanraken :P
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
maar weer op de mdma kristallen :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Keta, MDMA, veel te veel LSD (en het ging maar net goed, maar oeh dat was nice), een kampvuur, een geit (die je kleren opat :grin:) en lieve vriendjes om me heen die het snapten als ik ongecontroleerd in tranen uitbarstte van geluk.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat gebruikt in het weekend ??
Klik om te vergroten...
Drientje zei:
een geit
Klik om te vergroten...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Keta, MDMA, veel te veel LSD (en het ging maar net goed, maar oeh dat was nice), een kampvuur, een geit (die je kleren opat :grin:) en lieve vriendjes om me heen die het snapten als ik ongecontroleerd in tranen uitbarstte van geluk.
Klik om te vergroten...

"geluk"
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Chris Pontius zei:
Alcohol :rock:
Klik om te vergroten...

+ wat wiet en een klein beetje coke :(

Hoeren spul is het ook, volgende week maar echt niet meer aanraken :P
Klik om te vergroten...

Haha, succes :P Gelukkig heb ik gisteren niet gehaald :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7475767778...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."