Dragon's Dynamite uiteraard
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan.
De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is.
![:grin:]()