Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
687 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
W.F.L. zei:
cropp zei:
Hebben jullie nog een after kunnen vinden of buiten gezeten?
Klik om te vergroten...

After gevonden.. Maar het was apart op z'n zachtst gezegd :tearsofjoy: Sjonge wat een pand hahaha..
Klik om te vergroten...
De Ark, bij die oude kerk of Marconilaan, bij die rotonde?
Klik om te vergroten...
Die oude kerk, naast dat kerkhof/begraafplaats.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan ik me voorstellen ja. Bizarre combinatie..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Niet voor beginners!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Was ook wel iets te veel van het goeie.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijkt ook wel veel voor 1 weekend, maar mijn weekend begon woensdag al. Het is dus ook niet zo dat ik dat allemaal op 1 en dezelfde dag heb gebruikt. :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Alcohol, nicotine, cafeïne, thc, n2o, speed, ketamine, mdma, lsd, 2c-I, bromo dragonfly.
Klik om te vergroten...

Hoe was de bromo dragonfly ? :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amfetamine, alcohol, benzo's.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel wiet, veel bier, 4 fluor
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
vrijdag - een beetje wiet
Zaterdag - 2 1/2 xtc en heel veel wiet
zondag- 3 wiet jointjes en een borrel

Al met al een geweldig weekend
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
vrijdag, wiet en paddothee
zaterdag, wiet veel alcohol en coke
zondag, wiet.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.
Klik om te vergroten...

Zo lekker weekendje... :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.
Klik om te vergroten...

Zo lekker weekendje... :wink:
Klik om te vergroten...

Inderdaad ! :hearteyes:

Naar een klein festival geweest, en dat gaat eigenlijk standaard gepaard met veel drugs... :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Fishhead0707 zei:
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.
Klik om te vergroten...

Zo lekker weekendje... :wink:
Klik om te vergroten...

Inderdaad ! :hearteyes:

Naar een klein festival geweest, en dat gaat eigenlijk standaard gepaard met veel drugs... :grin:
Klik om te vergroten...
Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in. :openmouth:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maar mijn zin klopt wel hoor. :wink: Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen wiet.
Moet nog even wachten op de truffels helaas pindakaas :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
funky_skunk_junky zei:
Alleen wiet.
Moet nog even wachten op de truffels helaas pindakaas :(
Klik om te vergroten...

Welke worden het ? :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
funky_skunk_junky zei:
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
Klik om te vergroten...

Die zijn leuk ! :grin: Ik heb die ook al eens gehad toen ik aan het trippen was op LSD, leuke visuals van gehad. :)

Ik hoop dat ze je deze keer wel goed bevallen. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7071727374...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."