Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
668 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een haze joint.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrijdag: Wiet
Zaterdag: 2CB*, wiet, alcohol
Zondag: wiet.


*Echt vette ervaring!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed (2 lijntjes), GHB (totaal 5 ml) en lachgas.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Een haze joint.
Klik om te vergroten...
En hoe is het blowen nu bevallen?

Wiet & Alcohol.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
Een haze joint.
Klik om te vergroten...
En hoe is het blowen nu bevallen?

Wiet & Alcohol.
Klik om te vergroten...

Thanks for asking! Het was geen amnesia haze, dus het effect was niet heel extreem. Heb eigenlijk wat ik altijd heb, dat ik vreemde gedachtenkronkels heb, dat m'n aandacht heel erg naar 1 punt wordt getrokken (dan kan ik voor m'n gevoel 10 minuten nadenken over iets wat ik zie), dat verhalen ellenlang duren om te vertellen en dat ik loom en lacherig word. Toch nog maar een keer die amnesia haze halen denk ik. :) Maar ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat blowen voor mij niet iets is om heel vaak te doen. Een keer per maand ofzo vind ik wel oké, echt mijn ding zal het echter nooit worden. :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of andere mensen nou andere effecten ervaren van wiet, of dat ze dezelfde effecten voelen maar dat gewoon veel fijner vinden dan ik..?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Rabbithole zei:
Een haze joint.
Klik om te vergroten...
En hoe is het blowen nu bevallen?

Wiet & Alcohol.
Klik om te vergroten...

Thanks for asking! Het was geen amnesia haze, dus het effect was niet heel extreem. Heb eigenlijk wat ik altijd heb, dat ik vreemde gedachtenkronkels heb, dat m'n aandacht heel erg naar 1 punt wordt getrokken (dan kan ik voor m'n gevoel 10 minuten nadenken over iets wat ik zie), dat verhalen ellenlang duren om te vertellen en dat ik loom en lacherig word. Toch nog maar een keer die amnesia haze halen denk ik. :) Maar ik heb me er wel een beetje bij neergelegd dat blowen voor mij niet iets is om heel vaak te doen. Een keer per maand ofzo vind ik wel oké, echt mijn ding zal het echter nooit worden. :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of andere mensen nou andere effecten ervaren van wiet, of dat ze dezelfde effecten voelen maar dat gewoon veel fijner vinden dan ik..?
Klik om te vergroten...

Als ik stoned ben kan ik me heel goed concentreren op een handeling, wat erg handig is met gitaarspelen. Meestal speel ik een kwartiertje gitaar, dan iets anders, dan weer gitaar. Maar stoned kan ik echt een uur achter elkaar spelen en helemaal opgaan in de muziek. M'n gedachten rollen wat makkelijker en worden filosofisch. En ik word erg rustig. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ervaar stoned zijn alsof ik dronken ben, in bed lig en wil slapen maar dat alles gaat draaien en je bent misselijk. Mijn hoofd is net een achtbaan, gedachten gaan als een razende te keer en ook heb ik heel sterk het gevoel als ik zweef maar dan niet op een fijne manier. Ik heb een heel sterke maag maar van blowen moet ik altijd kotsen omdat ik zo zweef.

Nee, geef mij maar een puntje speed of een goede pil. Veel fijner.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hm ja dat kan ik me goed voorstellen, ik heb wel dat als ik naar een verhaal luister ofzo of ergens over nadenk dat ik alleen nog maar daarover nadenk, en me op niks anders kan concentreren. Maar ik word ook vaak zo slaperig en m'n korte termijngeheugen gaat naar de klote, daar baal ik altijd zo van. Het is wel altijd leuk om stoned hele flauwe grappen te verzinnen, die kun je dan op een heel ander niveau waarderen ofzo. :grin:

(Ook de grap over de crack meet is stoned bedacht. :P )
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Arthur King zei:
Als ik stoned ben kan ik me heel goed concentreren op een handeling, wat erg handig is met gitaarspelen. Meestal speel ik een kwartiertje gitaar, dan iets anders, dan weer gitaar. Maar stoned kan ik echt een uur achter elkaar spelen en helemaal opgaan in de muziek. M'n gedachten rollen wat makkelijker en worden filosofisch. En ik word erg rustig. :P
Klik om te vergroten...
Dat heb ik nou met speed, dat ik me perfect kan concentreren(in een lage dosis dan) en dat ik helemaal op kan gaan in één ding.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#10
paar lijnen speed,alcohol en wat coke
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol en wiet, niets bijzonders dus
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Damien0124 zei:
Alcohol en wiet, niets bijzonders dus
Klik om te vergroten...
Same here, + lachgas.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcohol
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Slorige hoeveelheid alcohol & wiet.

Binnenkort nog eens pep doen :hearteyes:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb weer eens pep op
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Klaara zei:
ik heb weer eens pep op
Klik om te vergroten...
Alleen is het geen weekend. :P
Of verleng jij het gewoon eventjes?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geblowt en gedronken, en 2-cb :hearteyes:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Arthur King zei:
Klaara zei:
ik heb weer eens pep op
Klik om te vergroten...
Alleen is het geen weekend. :P
Of verleng jij het gewoon eventjes?
Klik om te vergroten...
ik bedoelde van het weekend grapjas :P
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klaara zei:
Arthur King zei:
Klaara zei:
ik heb weer eens pep op
Klik om te vergroten...
Alleen is het geen weekend. :P
Of verleng jij het gewoon eventjes?
Klik om te vergroten...
ik bedoelde van het weekend grapjas :P
Klik om te vergroten...
Ach so! :flushed:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb de hele week door weekend :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5960616263...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."