#1
Dat lijkt me ook het beste ja.Petrovic zei:Nu even helemaal niets.
Dat lijkt me ook het beste ja.Petrovic zei:Nu even helemaal niets.
MrEko zei:Op het Sanctuary/ShiShu festival:
2-CB![]()
![]()
(1st time)
LSD
beetje ketamine
beetje speed (om 's zondags terug wat energie te hebben om te dansen)

bier zei:DXM, citalopram, oxazepam, zolpidem, ritalin, alcohol, nicotine, MDAE en een klein beetje speed.

Drientje zei:Ketamine.
Zorgt er wel voor dat slechte films echt leuker worden.
+ 4ml GHB op zaterdag avond.Drientje zei:Ketamine.
Zorgt er wel voor dat slechte films echt leuker worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."