Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
607 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrijdag: Hasj, Wiet
Zaterdag: Alcohol, Ghb
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrijdag: ket en thc.
Zaterdag: thc en alcohol.
Zondag: thc en 2c-B.


Ik blow weer teveel. :P
G
GiorgiLid
01-01-2024, 00:00
#3
72 uur van het pad.. Ongeveer :rolleyes:
Vrijdag getript op een waddeneiland, Zaterdag feessie gepakt in het o zo mooie Grun, tot 1 uur geafterd zondagmiddag :)
Ach ja, af en toe een weekendje moet het kunnen toch?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het rustig aan doen is niet gelukt...

Tussen zaterdag 1500 en zondag 2200 heb ik:
- 11+7mg 2c-P
- 280ug LSD
- 350 + 250mg ketamine (oraal)
- 45mg hit DMT
- 7 lachgascapsules
- 4 gram wiet
- en om het af te sluiten 20mg temazepam gehad

31 uur dingen zien bewegen, en zelf met laserpennen en cola glazen de ziekste visuals ooit gecreerd ! In totaal zijn er een man of 8, 9 langsgeweest in die 31 uur. Ik ga proberen er binnekort een tripreport van te schrijven.

Het was erg gezellig :)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ExceptionalInsight zei:
PaRa[NL] zei:
alcohol voor de smaak
Klik om te vergroten...
Addicted, are we?
Klik om te vergroten...

ja vind cola/berenburg veel lekkerder dan gewone cola.
maar vind et effect van drank maar niks.
dus drink maximaal 2.
T
TolpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speed, wiet en alcohol.

Feels good man.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
50mg 2C-D

Leuk, maar niet spectaculair.
Ik begin die 2C-x'n eigenlijk een beetje beu te raken.

Op zich zijn ze zelf vrij saai, maar ze kunnen wel een aardige combo creëren, dat wel.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoe was de 2c-p spor?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
^2c-P was niet zo spectaculair als verwacht... Het is duidelijk een 2ctje, maar wel een zéér potente ! bij 11+7mg had ik uiteindelijk echt wel effecten voor een 40+ 2c-E trip, en die hielden dus ook nog eens langer aan.

Voor de rest was het gewoon een 2ctje, dus puur visueel vuurwerk, en geen hersenspinsels... Maar wel de moeite waard :)
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou plan was om het enigszins rustig aan te doen, aardig mislukt :grin:

Zaterdagnacht eerst 2 zegels hoffman en tegen de ochtend 2 mitsubitsi's! Toen de zon alweer ruim scheen nog een heel goede zegel van iemand op het feest gekregen, toen heb ik tot zondag 17.00 uur zwaar zitten trippen :tearsofjoy:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Veel, heel veel drank. voor de verandering eens alleen alcohol
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
meer bier als dat ik zelf kan dragen...
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iboga
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dumpy zei:
Iboga
Klik om te vergroten...

Wow! Dat schreeuwt om een verslag, denk ik zo.
En daarmee zouden we bij het 1e Iboga-verslag komen :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
DMT :grin:

1e echte poging na 1x een treshold dosis.

Geen breaktrough, maar wel echt sicke visuals waar ik wel een beetje van schrok :wink:
Zodra de rest uit de vriezer komt ga ik vrolijk nog een keer :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
NIETS. :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlackRobBlunt zei:
LSD, 1e keer. Wat een spul.
Klik om te vergroten...

Idem, hehe.

Zaterdag: Bier, Jägermeister, Wiet, Hasj, Lachgas
Zondag: LSD, Hasj, Lachgas
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#18
een paar borrels en wiet ben me aan het inhouden voor 2 de kerstdag en oud en nieuw
e
elstinkydermeisterLid
01-01-2024, 00:00
#19
van vrijdagavond tot zaterdagvoormiddag: speed, alcohol, veel harde muziek, veel te veel sigaretten. Kwestie van de verbouwingen wat aangenamer te maken :smilingimp:.
Ging als een trein, 40 vierkante meter laminaat gelegd, boiler vervangen, toilet en lavabo geplaatst en nog wat wandtegeltjes gezet.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
NIETS. :grin:
Klik om te vergroten...
:openmouth: Dat is nieuw.


Lachgas+Alcohol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...229230231232233...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."