#1
Ik ga tot de 21'de helemaal niks gebruiken, ben ook gestopt met blowen.
Gemini zei:caatje zei:Een weekendje drank was het weer.

underworld zei:zo spor jij gaat aardig los in de weekenden laatste tijd :P

Frisko zei:the usual...![]()


Spor zei:zondag
wiet
keta
2c-b
?![]()
Spor zei:Pff het weekend gaat ook gewoon door he !!
Spor zei:zondag
wiet
keta
2c-b
?![]()
? = GHB, nog meer keta en hasjolie
Maandag
10mg diazepam
2mg xanax
weer een berg keta
btje ghb
Dinsdag
Tot nu toe alleen jointjes maar ik werd net al gebeld dat het vanaovnd weer tijd was voor feest dus god mag weten wat het weer gaat worden vanavond
Laat iemand me tegen houden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."