#1
Afgelopen nacht voor het eerst in driekwart jaar maar weer eens een xtc pil geslikt en ja het was een goede, ik voel 'm nu nog steeds lekker op de achtergrond nawerken! ![:hearteyes:]()
Marla Singer zei:Afgelopen nacht voor het eerst in driekwart jaar maar weer eens een xtc pil geslikt en ja het was een goede, ik voel 'm nu nog steeds lekker op de achtergrond nawerken!![]()

Hoe kan dat nou?underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
ja dat vraag ik me dus ook af..Drientje zei:Hoe kan dat nou?underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
![]()
![]()
underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.underworld zei:ja dat vraag ik me dus ook af..Drientje zei:Hoe kan dat nou?underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
![]()
![]()
waarschijnlijk is het eten gister niet goed gevallen![]()
Drientje zei:Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.
*schaamt zich in een hoekje*Pak Suiker zei:Drientje zei:Meen je dat nou serieus? Dus je leidt het niet af aan de hoeveelheid drugs die je op hebt? Mijns inziens gebruik jij heel veel en elk weekend, af en toe relaxt met drugs is ook tof hoor! Dan put je je lichaam niet zo uit.
Sarcasme van de bovenste plank en Drientje herkent het niet? schande!![]()
als je zoveel op het weet je dat volgens mij ook niet meer :PMarla Singer zei:underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
En nou ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden op welk festival jij dan was...? :P
plantenbak zei:als je zoveel op het weet je dat volgens mij ook niet meer :PMarla Singer zei:underworld zei:donderdag: ghb,hasj en ket
vrijdag: ghb,ket,wiet en lachgas
zaterdag:ghb, ket,lachgas,lsd en mdma kristallen,pep
zondag:ghb, mdma,pep,wiet, lachgas
vandaag: beetje brak
was een mooi festival![]()
En nou ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden op welk festival jij dan was...? :P
DrippTone zei:Spor zei:Het 330mg verhaal ken ik inderdaad, dat zou ik hem (in ieder geval nu nog niet) nadoen, met opzet.
Gast. Ik mag hopen dat dat een typ fout is. Je zegt nu dat je het hem na zou doen met opzet. :P
plantenbak zei:@ spor
Het enige probleem is dat je nog niet weet hoe al die RC's later op je lichaam uit gaan werken.
Maar goed als we na 20 jaar of zo jou zwaar gestoord in je rolstoel zien schuren met uitspraken die niet veel verschillen van vogel, weten wij iig dat ze niet 100% onschadelijk waren![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."