Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
622 weergaven
18-5-2026
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
Safaarii zei:
Speed en alcohol. Wilde ook aan de snoepjes maar die waren zoals gewoonlijk de laatste tijd nergens te krijgen, de echt goede in elk geval niet. :(
Klik om te vergroten...

Klopt. Je moet echt zoeken naar de wat zwakkere pillen en dan desnoods meer slikken. Heb pas bij de vierde pil die ik afgelopen maand heb laten testen geen mcPP als resultaat gehad. En dan nog maar 76 mg MDMA.

OT: Alcohol
Klik om te vergroten...

Ja oke. Dat is ook een optie.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
vrijdag:klotehoffmans en bier :beer:
zaterdag:bier en klotepep
zondag:bier en klotepep
als het zo verder gaat met die klotetroep,stop ik er verdomme mee :angry:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
cronos zei:
vrijdag:klotehoffmans en bier :beer:
zaterdag:bier en klotepep
zondag:bier en klotepep
als het zo verder gaat met die klotetroep,stop ik er verdomme mee :angry:
Klik om te vergroten...

Neem effe een lekkere capsule 2cb dan komt het allemaal weer goed :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrijdag: niets
Zaterdag: Hasj
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tot nu toe: paar biertjes en een stuk of 8 jointjes :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vanalles... een soort van qhat extract oid, iets ephedra achteig (lekker duidelijk allemaal), triple sensation (werkt niet echt), twee lijntjes speed, wiet, hasjolie, vage kruiden waarvan ik de naam niet eens zou kunnen herinneren, port en veel NO2.

Het ging er even over dit weekend maar dan kan ik er weer tegen voor een hele tijd.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
He-le-maal niets! Ik denk dat ik dat tot oud en nieuw maar zo ga houden (:
Klik om te vergroten...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrijdag : niets
Zaterdag : alcohol
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrijdag MDMA
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zaterdag: kutpep en een paar wodka's
Vandaag: kutpep en goede GHB
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
pff wat een week beter gezegd

dinsdag: 85mg 2c-D - later een oxazepammetje
donderdag: 70mics lsd
vrijdag: paddothee en ghb
zaterdag: klein lijntje 2c-E en ghb
vandaag wss voornamelijk blowen en tegen het einde van de dag een pijpje opium

Wat een tripweek
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zaterdag MDMA, 2cb, bier en whiskey! Rond uur of 7 's ochtends even out gegaan, 9 uur kwam ik weer bij, andere lui waren nog wakker zijn we maar gelijk doorgegaan met wat lijnen speed :grin:. Lekker ontbijt :rolleyes: ! Uiteindelijk de zondag afgesloten met wat glazen rode wijn.

Al met al was het wel weer chill weekend, wel beetje brakke werkdag vandaag :(
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spor zei:
mensen, mensen, mensen... wat een weekend ook weer !

vrijdag:
- heel veel wiet
- 300mg MDMA (jaja, wie wat bewaard die heeft wat :wink: )
- Blauwe mitsubishie
- 15ml GHB

En om het af te maken Spor, Dieselboy, Apex, Dom & Roland en Donny :grin:

Zaterdag
- Heel veel wiet
- 2 Hoffmann's
- 30mg 2c-B
- Een blauw dolfijntje
- stuk of wat lachgaspatronen
- 20mg diazepam

En maar weer Dieselboy :grin: en Loxy voor erbij

En heb zonet te horen gekregen dat ik het vanavond weer laat ga maken, wss met veel lsd :P

Lekker weekend :grin:
Klik om te vergroten...

Ja en op zondag:
- heel veel wiet
- 4 hoffmann's
- 330mg opium
- 20mg 2c-E
- X aantal lachgas ballonnetjes
- valiumke om te pitten

Pfffffffff ja ik weet het ik moet echt ff normaal gaan doen :flushed: maak ik heb nu vakantie en ik had zoiets van NU EVEN DOOR ALS NOOIT TEVOREN :grin:

En dat is gelukt :sunglasses:

En bedankt voor het advies natuurlijk, ik zal er aan denken, was ook niet van plan meer van deze weekenden te doen op korte termijn, maar dit weekend was geweldig :grin:

Toen ik maandag om 13:00 thuis kwam keken mn ouders me aan alsof ik van mars kwam (en terecht natuurlijk) en toen ben ik gaan slapen en net pas om 14:00 wakker geworden :grin: en ik voel me als herboren !


Kan na dit weekend in ieder geval zeggen dat ik mijn onderschrift dik en dubbel waar heb gemaakt !
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spor zei:
En bedankt voor het advies natuurlijk, ik zal er aan denken, was ook niet van plan meer van deze weekenden te doen op korte termijn, maar dit weekend was geweldig :grin:
[/size]
Klik om te vergroten...

hahah, you liar!

oh wacht, het is geen weekend nu.. :P
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
coke :beer:
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
honingolie zei:
oh wacht, het is geen weekend nu.. :P
Klik om te vergroten...

ja kerstavond telt niet he... waarom denk je dat ze het een FEEST dag noemen :wink:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet, nicotine, alcohol en veel caffeïne tot nu toe.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
pep, wiet en beetje alcohol
B
BNCCLid
01-01-2024, 00:00
#19
06-rijles
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tweede kerstdag thuis met vrienden gevierd, lekker aan de pep, lachgas en ghb gezeten. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...220221222223224...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."