Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
774 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen wiet.
Moet nog even wachten op de truffels helaas pindakaas :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
funky_skunk_junky zei:
Alleen wiet.
Moet nog even wachten op de truffels helaas pindakaas :(
Klik om te vergroten...

Welke worden het ? :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
funky_skunk_junky zei:
Dragon's Dynamite uiteraard :grin:
Tot nu toe 2x gedaan:
-De eerste keer had ik 15 gram gehad, maar na 15 minuten weer uitgekotst, waardoor ik dacht dat ik niks ging voelen, en dat uiteindelijk ook niet gebeurde. Nouja, ik zag wel vanalles, maar lang niet zo heftig als wat 15 gram zou moeten doen. :P
-De tweede keer ook 15 gram gehad, maar een ontiegelijke badtrip gehad. We hadden ze gegeten, zijn naar buiten gegaan, en daar werd mijn vriend flink paranoia waardoor we daarna thuis allebei flink bad zijn gegaan. :openmouth:

De volgende keer gaan we voor de zekerheid weer even voor een halve portie, 7,5 gram dus, om weer even de good vibe te krijgen.
Daarna gaan we gewoon weer voor de 15 gram, althans als de 7,5 gram goed gevallen is. :grin:
Klik om te vergroten...

Die zijn leuk ! :grin: Ik heb die ook al eens gehad toen ik aan het trippen was op LSD, leuke visuals van gehad. :)

Ik hoop dat ze je deze keer wel goed bevallen. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
funky_skunk_junky zei:
Gaat vast goed komen :grin:.
Heb veel geleerd van mijn bad trip en ben niet erg bang dat het weer gebeurd.
Ik hoop ook dat als het wél gebeurd, dat ik wat heb geleerd van de vorige keer en me daarom er weer uit kan loodsen.
Heb er in ieder geval weer super veel zin in. :grin:
Klik om te vergroten...

Gewoon rustig blijven, een bad trip hangt helemaal af van jezelf in de meeste situaties. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of van een paranoïde vriend in mijn geval :grin: :P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten :wave:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
funky_skunk_junky zei:
Of van een paranoïde vriend in mijn geval :grin: :P .
Ik ben er ook niet echt bang meer voor, want ik weet nu wat het is, en ik weet dat het weer over gaat. :P
Ik ga lekker slapen, welterusten :wave:
Klik om te vergroten...

Veel plezier met je trip !

Welterusten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Drientje zei:
Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maar mijn zin klopt wel hoor. :wink: Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P
Klik om te vergroten...
Ik weet het maar het stond er zo onbeholpen dat ik er een grapje over moest maken. :mrgreen:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:
Ik paar nooit met drugs, ik neem ze altijd in. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Maar mijn zin klopt wel hoor. :wink: Ik zou niet weten welk woord ik er anders zou moeten zetten. :P
Klik om te vergroten...
Ik weet het maar het stond er zo onbeholpen dat ik er een grapje over moest maken. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

In feite klinkt het ook best wel grappig hoor. :tearsofjoy:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.
Klik om te vergroten...

Bij nader inzien:
3zegels LSD, ongeveer 250mg ketamine, 5 lachgas-ballonnen, 2,5 pillen van +80mg mdma, 500mg 4-FMP, GHB +2 à3 ml, aantal jointjes, 1/4 fles gin !al dit->PER PERSOON :rock: !
Alcohol was voornamelijk om de 4-FMP effecten hoog te houden...
I don't like alcohol...

Daar gaat het over he Sublimo...!? Weer een fantastische dag/nacht... :wave:
Enkel spijtig dat we de tweede dag van het festival niets meer over hadden! (enkel de ketamine en alcohol :( ) :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.
Klik om te vergroten...

Bij nader inzien:
3zegels LSD, ongeveer 250mg ketamine, 5 lachgas-ballonnen, 2,5 pillen van +80mg mdma, 500mg 4-FMP, GHB +2 à3 ml, aantal jointjes, 1/4 fles gin !al dit->PER PERSOON :rock: !
Alcohol was voornamelijk om de 4-FMP effecten hoog te houden...
I don't like alcohol...

Daar gaat het over he Sublimo...!? Weer een fantastische dag/nacht... :wave:
Enkel spijtig dat we de tweede dag van het festival niets meer over hadden! (enkel de ketamine en alcohol :( ) :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Bedankt dat jij het even hebt uitgeschreven ! :grin:

We hadden inderdaad nog wat meer moeten meenemen voor het einde van die tweede dag. :)
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ong. 1 gr pep met 2 personen, jointje of 5 en 'n beetje keta. the usual :smoke:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
GHB, ketamine, LSD, lachgas, MDMA (pillen :hearteyes: ), 4-fmp, wiet, nicotine, alcohol.
Klik om te vergroten...

Bij nader inzien:
3zegels LSD, ongeveer 250mg ketamine, 5 lachgas-ballonnen, 2,5 pillen van +80mg mdma, 500mg 4-FMP, GHB +2 à3 ml, aantal jointjes, 1/4 fles gin !al dit->PER PERSOON :rock: !
Alcohol was voornamelijk om de 4-FMP effecten hoog te houden...
I don't like alcohol...

Daar gaat het over he Sublimo...!? Weer een fantastische dag/nacht... :wave:
Enkel spijtig dat we de tweede dag van het festival niets meer over hadden! (enkel de ketamine en alcohol :( ) :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Bedankt dat jij het even hebt uitgeschreven ! :grin:

We hadden inderdaad nog wat meer moeten meenemen voor het einde van die tweede dag. :)
Klik om te vergroten...

Hoppa.. dan zal je wel goed brak voelen :) Alles naar de klote.. haha

:)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Or the drugs cancel each other out :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoppa.. dan zal je wel goed brak voelen :) Alles naar de klote.. haha

:)
Klik om te vergroten...

Nee, eigenlijk helemaal niet. Het valt nog reuze mee, zeker als je kijkt naar alles wat we genomen hebben.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nicotine , Caffeine , lormetazepam , alcohol.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Coke, alcohol en nicotine :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Vrijdag: SOS, GHB, wiet, nicotine
Zaterdag: Bromazepam
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrijdag: LSD, GHB
Zaterdag: GHB

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...113114115116117...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."