Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan mensen die het vroegen: blanco stemmen en niet stemmen is wel degelijk anders. Van blanco stemmen verandert de kiesdeler (zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Kiesdeler). Dat betekent dat als je blanco stemt ipv niet er meer stemmen nodig zijn voor een zetel, dit komt doorgaans grotere partijen ten goede."
"Ik lees ook wel eens over nboc-DMT als een DMT analoog waarvan je iets meer moet roken om hetzelfde effect van DMT te krijgen. Heb het liggen, nog niet geprobeerd tho. Is wel makkelijk te krijgen ook."
"1. LSD 2. 2CB (gecombineerd met ket, maar goed, dat is een beetje smokkelen) 3. DMT"
"XMR zei: Snap dat hele idee niet dat 2c-b op een lichte mdma high zou moeten lijken. Het zijn 2 compleet andere effecten. Het lijkt er eerder op dat mensen dat ergens gehoord/gelezen hebben en dat het vervolgens klakkeloos herhaald wordt. Overigens is 2c-b wel een goed idee mits de topic starter al ervaring heeft met trippen. Klik om te vergroten... Niet mee eens, 2cb doet serotonine na en geeft hierbij een veel lichtere maar vergelijkbare bodyhigh. Zeker in het begin van de trip en in wat lagere dosering is dit het geval (bij hoge dosering ook maar dan neemt het psychedelische effect de overhand). En het is niet klakkeloos herhaald, ik zit onderhand wel op 50+ keer 2cb nemen."
"Snuifcabine zei: Interessant hoe de ervaringen verschillen. Heb zelf mijn 2c-b pillen altijd laten testen bij de ggd. Qua dosering zouden alle pillen die ik ooit heb gebruikt ongeveer even sterk moeten zijn, dus dan zou je ook hetzelfde effect verwachten. De pillen die ik de laatste paar festivals heb gebruikt, geven echt een veel leuker effect dan de pillen die ik voorheen had. Veel meer een MDMA-achtige bodyhigh ook, en ze zijn getest dus ik vraag mij af of deze 2c-b misschien puurder is ofzo. Dus mijn ervaring is gek genoeg dat de ene 2c-b de andere niet is, of het is toeval door de setting ofzo dat het effect anders voelt, maar dat lijkt mij wel heel toevallig dat het iedere keer zo is dan. Klik om te vergroten... Ja wel herkenbaar, 2cb is wel onvoorspelbaar wat dat betreft. Het is ook veel meer dosis gevoelig dat andere middelen, de ene keer trip ik vrij hard op 1 pil en de andere keer is 1,5 pil nog steeds heel mellow. Het is ook wel maar een paar mg verschil tussen een sterke trip en een milde, dus ook niet zo verbazingwekkend dat de ervaringen van mensen zo uiteen lopen."
"Ik weet niet wat je tot je beschikking hebt, maar je kan ook bij eentje X pakken en bij de ander 2cb, bij een psytrance feestje is 2cb erg vet (eventueel met keta, keta combineert heel lekker met 2cb in mijn ervaring). Speed en X In een tijdspanne van 3 dagen lijkt me erg arelaxed, Als je vandaag speed neemt en zondag X, dan voelt die X wel minder goed en ga je je nog echt wel een week erg matig voelen. 2cb/keta of een ander psychedelicum zijn wat lichter op je systeem, met name 2cb heeft nagenoeg 0 kater."
"Positief, grotendeels. Zoals je zegt in de eerste post, psychedelica zie ik over de afgelopen 10 jaar als een absolute positieve invloed op mijn leven, zonder psychedelica had ik een stuk minder goed kunnen omgaan met mijzelf en mijn omgeving. Hetzelfde geldt voor MDMA in mindere mate, het is echt een middel dat mij dichter bij anderen heeft gebracht en zowel mijn relatie als de band met mijn vrienden heeft versterkt. Een deel van de middelen is 'middenmoot' zou ik zeggen, 2cb en ketamine zijn gewoon leuk, net als een biertje op z'n tijd, maar bij al die middelen zijn er zowel goede als slechte effecten geweest. Het enige wat echt negatief was, was coke, wat een troep is dat zeg, niet normaal. Ik deed het een tijdje, omdat het in mijn vriendengroep genormaliseerd was, echt nooit meer, excessief alcohol idem."
"Kleine bump, hebben meer mensen dit middel al geprobeerd? Ben er zelf erg benieuwd naar, ook i.v.m. normale DMT"
"Ik heb dit laatst gedaan, kan best. Wel in de volgorde 2cb -> 4-ho-met, niet andersom. Of het een verstandig is, is een tweede, maar de 4ho met werkte de dag erna nog prima. Overigens kan 2x in 2 dagen 2cb ook, ik heb het idee dat 2cb vrij weinig tolerantie geeft."
"https://www.groene.nl/artikel/wakker-liggen-van-een-slaappil 1,2 miljoen mensen , ik wist dat benzo's veel gebruikt werden, maar dit vind ik toch wel schrikken."