#1
De kat van de buren zit in de tuin.
de buren hebben geen kat
Van wie is die kat dan?
geen idee
verrek dat is geen kat, het is een egel.
de buren hebben geen kat
Van wie is die kat dan?
geen idee
verrek dat is geen kat, het is een egel.
buzzrider zei:Dat is het volgens mij voor niemandOom Klaas zei:Ben daarna als een gek gaan schoonmaken omdat ik gek van mezelf werd...maar moraal van 't verhaal, pep is niet goed voor klaas![]()
Vet ,die boze wolf uit roodkapje is gewoon aan de wiet: Grote ogen, en ook nog eens een vreetkick
Ik: "Ik snap het nietmeer."
Vriendin: "Wat snap je nietdan?"
Ik: "Ja weet ik veel."
Vriendin: "Hoe weetje dan dat je hetniet snapt?"
Ik: "Grappig joh, nu snap ik jou ookal niet meer."
Vriendin: "Ja jij zegt...."
Ik: "KOP DICHT, IK SNAPHET NIET."
*1Omin. stilte.
Ik: "Ikword later Google, dan snap ik teminste alles."
Hans zei:'Hoe zou een kat reageren als je z'n poot er af rukt?
Whoopi Goldburgs shoalin finger tjap
" Ik val echt kei vaak van de grond de laatste tijd en ik kom altijd kei hard op het plafond terecht, weetje wel hoe zeer dat doet? "
azgaza zei:Laatste trip zei ik:
- 'het is alsof je op jezelf loopt'.
Ik vond het op het moment heel logisch, was op 200 ug LSD, ik zei het toen we ergens liepen en het laatste stuk leek niet korter te worden ondanks dat we best snel liepen.
Flugeltje zei:Coke is voor janette
wiet is voor losers

Spor zei:Ja ik was vrijdag ook op een feestje en op een gegeven moment vroeg iemand die ik net had leren kennen waar ik was en ik zat helemaal met mn kop in de muziek / drugs en toen zei ik:
"Je vind me wel, ik ben de hele tijd overal"
En met dat ik het zei merkte ik om te beginnen dat het een vet wazige zin was maar toen herinnerde ik ook dat ik die al eens ergens had gehoord... Toen ik later weer eens in dit topic keek nog even op de eerdere pagina's rond gekeken en toen vind ik hem.
Ik voelde me op dat moment echt nep, onorgineel :P
De persoon snapte de zin (uiteraard) ook niet helemaal en toen besloot ik maar even te wachten op die plek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."