#1
"Ik ben jaloers op mezelf, kan dat!?"
FOK ik ben de vloei vergeten!
Na minimaal 5 minutenlang pogingen om een shaggie dicht te rollen. Dank aan MDMA
Dat niet. Wel sigaret achterstevoren in mijn mond en t filter helemaal kapot gefikt terwijl ik niet snapte waarom ik mijn peuk niet aan kreeg.Heb je ook weleens een shaggie bijna opgegeten omdat je niet meer wist dat ie in je mond zat?
Je herkebare quote deed mij daar aan denken.
haha heb ik ook veel voor gehad. Zeker vroeger in mijn hoogdagen in een goeie donkere club weg van de xtc, speed en alcohol lolDat niet. Wel sigaret achterstevoren in mijn mond en t filter helemaal kapot gefikt terwijl ik niet snapte waarom ik mijn peuk niet aan kreeg.
Pep scheppen hmmmmm...Doet me aan dit denken. Check op 02:03 min op filpjeLekker pep scheppe!!
"Zullen we nog effe aan onze neus sleutelen"![]()
Hahaha, ja het zou heel goed kunnen dat we het daarvan hebben, maar volgens mij bedoelen mijn vrienden meer met het sleuteltje scheppenPep scheppen hmmmmm...Doet me aan dit denken. Check op 02:03 min op filpjewahahaaaa
hehe...Snap je wel maatHahaha, ja het zou heel goed kunnen dat we het daarvan hebben, maar volgens mij bedoelen mijn vrienden meer met het sleuteltje scheppen
Geen probleem, het blijft idd een filmpje met inhoudhehe...Snap je wel maat. Ik moest er gwn aan denken
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."