Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wie: Ik en 7 gabbers Wanneer: 20-11-20 Wat: 15 gram truffels Atlantis, meerdere tanks lachgas Dus afgelopen weekend in een groepsappje gegooid met wat vrienden. Om bij een maat thuis wat levenswijzer te worden van truffeltjes. De avond: 21:00 iedereen is er al ben een beetje laat zoals gewoonlijk. Maar zo lief als me vriendjes zijn hebben ze wel gewacht met het consumeren van die overheerlijke (beetje zuur alleen) magisch steentjes. Samen bikken we bij binnenkomst ieder een bakje Atlantis weg letsgoo. 21:15 “hey maar moeten er geen tank gefixt worden” roep ik snel want zo kicken die truffels in en ik weet uit eerdere ervaringen dat lachgas goed combineerde met psychedelica. Zo gezegd zo gedaan tank onderweg. 21:45 iedereen begint het te voelen behalve ik maar goed ondertussen belt de lachgas plug aan haal die tank naar binnen. Maar iedereen gaat nog ff te hard op de truffels die in beginnen te kicken. Dus begin ik zelf alvast aan een ballon. 22:00 de truffels beginnen lekker in te werken. Net zoals voor afgaande trips met psilocybine weet ik dat omdat iedereen er mooier uit ziet alles krijgt een soort van mooi jasje en oogt heel zacht. Vanaf hier raak ik ook de het verlies op de klok kwijt dus het volgende zijn schattingen. 22:30 iedereen gaat lekker op de truffels. De tank wordt wat dichterbij de bank gezet en het feest der visuals kan beginnen. Ik verander het house setje dat opstaat naar een wat meer trippy techno (tale of us, mathame, adriatique,). Bij 1 specefiek nummer erg zwevend alien achtig denk ik veel aan de kleur groen wat zo klinkt die plaag vondt ik op dat moment. Ik neem een extra grote ballon op die plaat en bam de hele kamer wordt groen alles alle meubels kasten noem maar op heerlijk. Muziek bepaald de trip bij mij heel erg en dat is leuk om mee te spelen. Hoe dieper ik in die ballonnen ging hoe gekker De kast begon te doen. hij kreeg korte armpjes en ik dacht dat ie met me wilde vechten. Want ze armpjes kwamen boksend naar voren heerlijk dat soort visuals. Ik setje vervolgens iets donkerdere snelle techno op en nu leek het als of alles verbrand was de kast hadt gekke brand plekken iedereen ze wenkbrauwen waren verbrand en ik kwam niet meer bij van het lachen. 00:00 zat ik ongeveer op mijn piek de combinatie met lachgas bracht nu hele andere rare visuals. Als ik diep in me ballon zat Werdt de hele kamer van gel alles kon samen smelten gezichten met ballonen, mensen die lepeltje lepeltje lagen met elkaar. Daar kon je ook mee spelen door shit op elkaar te leggen ging er ook echt stuk om van wat is dit voor een rare level. But i like it. na me piek rustig uitgespaced op de bank een een uurtje of 03:00/03:30 lag ik weer vrolijk in me bedje. Geslaagde Corona zondag gehadt. Dit was trouwens me eerste trip report. Dus kom maar door met die feedback. ciao"
"Oeh erg lastig meerder malen van die ureka genialen quotes en lines tijdens trips mee gemaakt but helaas vergeten zou het door de drugs komen. Hihi maar wat ik wel ff kwijt wil is tijdens avondjes ket is het altijd wonderbaarlijk dat alles om ket draait dus ook. Woorden zeg maar zoals “ketting, raket, kroket” en dan van “wow hoor kijk bedoel hoor ket in het het woord wejow” helemaal verbaasd er bij zitten you get me fam. Ojaa laatst ook iemand moest niezen en die zij toen ketnies helemaal plat daarom ohohoh wat is ket toch fijn"
"@Mindless Mag ik je bedanken voor deze topic en die bloed geniale Rupert. Zijn kijk op de wereld (2e filmpje). Heeft me goed aan het na denken gezet. Erg positief wel na afloop van het filmpje voelde ik me blij. Laten we ff ze gedachte gaan vast houden en beseffen drugs = materie, maar materie = niks, puur ons perceptie. Dus door een zegeltje perceptie dan wel een bakje perceptie verander ik tijdelijk me eigen perceptie en ervaringen. Best uniek. En dat stukje over Die Zen ninja in het bos ook erg fijn om te lezen. Ik ga me eens meer verdiepen in Zen en mediteren. En mijn eigen gedachtes die me regelmatig nog wel eens gek maken. Nogmaals bedankt 🙏"