Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet Had ik maar een handoek met geld erop... Hoezo? Dan had ik een handoekoe... niet zo heel grappig als je nuchter ben, maar wel leuk voor een lachkick als je stoned bent! :P"
"THC is net uitgewerkt, momenteel nicotine en caffeine"