Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spor zei: Paar erg mooie op DOUR Jongens wat gaan we doen, gaan we naar de raggae ? - Nea, van raggae moet ik huilen (we hadden het over kazantip en zodoende kwam het onderwerp rusland aan bod) - Ja... Weet je wat het is met rusland he..? Volgens mij zetten ze binnekort een muur dr om, dak dr op, en dan ehh... is het afgelopen daar ! Klik om te vergroten... Ik kan er zo nog wel een paar opnoemen (de buurman)"
"Spor zei: terrorjaap zei: Spor zei: Paar erg mooie op DOUR Jongens wat gaan we doen, gaan we naar de raggae ? - Nea, van raggae moet ik huilen (we hadden het over kazantip en zodoende kwam het onderwerp rusland aan bod) - Ja... Weet je wat het is met rusland he..? Volgens mij zetten ze binnekort een muur dr om, dak dr op, en dan ehh... is het afgelopen daar ! Klik om te vergroten... Ik kan er zo nog wel een paar opnoemen (de buurman) Klik om te vergroten... Watja ! is de buurman in tha house hiero ? Noem dr nog es een paar, want van de eerste avond is wat ik me vooral kan herinneren dat ik heb gezegd dat ik te vaag was :P Klik om te vergroten... Nou je was voornamelijk aan het klagen in je tent dat je vaag was (na dat al 50 keer gezegd te hebben over de hele avond) ik weet er zelf ook niet erg veel meer van de eerste nacht Ik weet in ieder geval nog wel dat we op camping B. ons ziek hebben gelachen om iets wat je uitsputterde over de kwaliteit van de vrouwen. Buurman en buurman komen binnenkort misschien die kant nog wel uit voor een feestje met de jongens! Ik hou je op de hoogte."