#1
Hij is toch nog iets veranderd van de week😬

En niet iets om trots op te zijn maar zag het toevallig net met invoeren🫣

Sinds ik de app bijhoudt sinds begin januari 2020. Eerste keer pep was 16 januari 2020, gisterenavond de 200e keer 🫠
(1 dag is 1x invoeren, of het nu 1 lijntje is of 3 gram)
Heb 1x de dosis van een bommetje ingevuld, maar verder doe ik dat dus nooit afwegen en dosis bijhouden als ik gewoon snuif bij pep.

En niet iets om trots op te zijn maar zag het toevallig net met invoeren🫣

Sinds ik de app bijhoudt sinds begin januari 2020. Eerste keer pep was 16 januari 2020, gisterenavond de 200e keer 🫠
(1 dag is 1x invoeren, of het nu 1 lijntje is of 3 gram)
Heb 1x de dosis van een bommetje ingevuld, maar verder doe ik dat dus nooit afwegen en dosis bijhouden als ik gewoon snuif bij pep.
