Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Het bijhouden van m'n gebruik gaat goed, behalve dat het voor alcohol sinds een maand niet meer gelukt is. Ik loop redelijk op schema voor de rest"
"Haha daarom is het juist goed om te doen! Bewust worden van je gebruik en dan daardoor proberen controle erover te krijgen. Probeer het!"
"Buffelaartje zei: 2021: Lijst wordt verder ingevuld in het verloop van het jaar =] 2x 4-MMC 2x MDMA 3x Hasj 1x Cocaine 5/6x Alcohol Klik om te vergroten... Even kalm aan doen met de 4-MMC en MDMA 👍"
"Leuk report! Zelf zweer ik tegenwoordig ook bij de nexusflip. Nu 2x gedaan en bevalt super. Door de nexusflip voorkom ik dat ik voor de 2e keer mdma bij neem. Scheelt enorm voor de kater, al neem ik alsnog 2x lichaamsgewicht (bij enkel mdma zat dat tegen de 3x). Ook heb het idee dat je door de 2cb een lekkere afterglow kan krijgen. Wat ik ook lees in je report, en herken bij mezelf, is dat je het idee had bij het nemen van de 2cb van; "aii nu is het al weer voorbij". Terwijl dat helemaal niet zo is, de ervaring met 2cb is ook super, maar met het nemen van 2cb sluit je toch het hoofdstuk mdma voor die avond af. Edit: Ketamine bumpen vanaf 2/3 uur na inname 2cb is ook heel lekker, maar dat is voor jullie misschien voorlopig nog even toekomstmuziek, omdat je 2cb net leert kennen en nog geen ervaring met ketamine hebt."
"Het blijft grappig om te zien dat veel mensen een bepaalde ervaring koppelen en danken aan het vormpje waarin hun mdma gegoten is. Wat te denken van de variabelen: - het feestje - je mindset - gezelschap - dosering - en nog veel meer factoren die allemaal een (kleine) rol spelen in de ervaring. MDMA= C₁₁H₁₅NO₂ XTC= leuk vormpje((C₁₁H₁₅NO₂* hoeveelheid) + bindmiddel) Met de aantekening dat er behalve de mdma en het neutrale bindmiddel soms bijvoorbeeld caffeine aan je pil is toegevoegd, wat mogelijk een klein verschil kan geven in effect en ervaring."
"Even uitschrijven hoe het hele proces eruit zien, van productie tot je hersenen, als je slecht geproduceerde pillen hebt, door een gaar proces waardoor de zuiverheid niet al te hoog is. Productieproces: 1 gram Matige productiekwaliteit: 60% MDMA moleculen, 40% mislukte moleculen (dus geen MDMA) Stel hiervan maakt iemand 5 xtc pillen: 200mg in elk. (Waarvan 60% geslaagd en 40% niet) Ik koop deze, en laat deze testen. Dan komt er volgensmij uit de test: 200mg*60% = 120mg mdma. Ik neem deze pil, en die 120mg wordt in je leipe harses opgenomen. Uiteindelijk gaat het dus (volgensmij) gewoon om het aantal mg MDMA (dus geslaagde moleculen) dat je naar binnen gooit, hoe slecht ook geproduceerd."
"Je hebt helemaal gelijk. Ervaring met 2cb is inderdaad wel belangrijk. Zelf ben ik daar de mist mee ingegaan. 20-22mg 2cb op een hardcore feest, voor de eerste keer. Bijzondere ervaring en kon er de volgende dag wel om lachen, maar op het moment zelf was het niet altijd even leuk ."
"Dirkjan zei: Dit heeft niks met "cool" te maken. Als je als dealer meer doseringen per vierkante meter kan bereiden, opslaan, vervoeren en verkopen dan is dit een win-win situatie. Of men nou een hele pil in een keer in z'n mik gooit of kwartjes neemt, dat maakt voor de dealer niet uit. Als je 100 pillen voor dezelfde prijs als 500 pillen kan kopen dan is de keuze snel gemaakt. Klik om te vergroten... Ik kan je logica niet helemaal volgen? Als dealer is het toch juist oké om 500 pillen voor dezelfde prijs in te kopen? De dosering in pillen doet namelijk heel weinig met de consumentenprijs. Oftewel, de prijs per pil is voor een 100mg pil nagenoeg hetzelfde als eentje van 200mg. Volgens jouw beredenering: een klant wil een dosering van 200mg. Dan is het voor de dealer toch eerder interessanter om pillen van 100mg te verkopen? Dan kan hij er 2 verkopen ipv 1, waardoor hij ongeveer een dubbele omzet draait."
"Belangrijk (voor mij) om elke keer weer een fijne trip te beleven is om het gevoel en de hunkering naar de eerste (paar) keer niet na te jagen. Beleef elke trip als een op zichzelf staande ervaring, probeer ze niet te vergelijken. Daarbij helpt het om lange pauzes te nemen, zodat je nog wel weet dat het ontzettend lekker is, maar dat je niet meer precies weet hoe het is."