Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw drugs jaaroverzicht

Jouw drugs jaaroverzicht

159 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
FerdFatoehaus zei:
45 keer stimulerende middelen gedaan, oftewel 0,86 keer per week. Vind ik nog best vaak als je het zo leest.
Klik om te vergroten...

Ja klopt wel zaten dit jaar toch wel op gemiddeld 2 weekenden per jaar gebruiken. Het "voordeel" is dat vriend steeds langer doet over herstellen en er wat extra minnetjes op de lijst bij zijn gekomen op de balans tussen voor-en nadelen dit jaar vooral bij hem. Hij is nu 45 en dat kun je wel echt merken qua herstel.

Het is nu alweer 4 maanden geleden dat we 4-MMC hebben gehad. Verwacht daarom voor volgend jaar wel een afname, omdat echte stimulanten dus eigenlijk niet meer in een "gewoon" weekend kunnen. Net als met die pep.
Maar we gaan het zien hoe het volgend jaar loopt.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe ook weer mee. Iets rustiger aan gedaan dit jaar.

6 x Phenibut (gem. 1 gram)
1 x MDMA (140 mg)
2 x 3-MMC (gem. 300 mg)
5 x 2-MMC (gem. 400 mg)
1 x 4-FMA (dacht 100 mg)
5 x 3-FA (50 mg)
5 x cocaΓ―ne (gem. 150 mg)
1 x 2C-B (10 mg)
4 x 4F-MPH (15 mg)

Fijne jaarwisseling allemaal!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#3
5x 2fma
4x mdma
2x 2cb
4x thc gummibears
Dat was het denk ik wel
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
MyLittlePonyPack zei:
En dit jaar is hij weer een stuk meer, vooral door de
4-MMC. Wel echt een verschil met begin van dit topic toen ik nog vooral aan de pep zat, en dat dit jaar maar 3 dagen in de zomervakantie achter elkaar gebruikt heb en verder niet.

2025:
Bekijk bijlage 68580
Klik om te vergroten...

4-MMC is net als MDMA en alle verwanten een middel waar je het beste minimaal drie maanden tussen kunt laten zitten. (Geldt trouwens eigenlijk ook voor pep.)

Wel goed dat jullie dit zo netjes bijhouden!
b
blower666Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Weed, Marihuana, Ganja, jay, herbal.

Niks nieuws afgelopen jaar.
Vandaag mijn eindejaars voorraad, en daar doe ik mee tot in het nieuwe jaar.

Prettige jaarwisseling
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo’n 1825 espresso(tjes)
Een sigaret of 30

Volgend jaar zomer mogelijk weer een keer xtc of pep op een festival als het geschikte moment zich voordoet.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
6x coke
4x Oxycodon
2x Codeine
1 jaar Kratom
Veel jointjes.

Gestopt met
Coke
Oxycodon
Kratom
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet veel bijzonders.
Een paar hectare tabak, geldt dat ook?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Waaaauw....

Pep.
9-10 Mei.


Klaar. En door. ☺🀠
Klik om te vergroten...
4-mmc.
20 November

Pep.
6-7-8 December.

2 strakke jaren. Al zeg ik het zelf. 🫢
P
PinnacleLid
01-01-2024, 00:00
#10
vaak x alcohol
12 x 2cb (ongeveer)
4 x 4homet
20x ketamine (ongeveer)
3x LSD
1x sos
2x MDMA
15x DMT (ongeveer)

En nicotine als ik onder invloed was van een van bovenstaande zaken.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
2025:

Phenibut 10-12x
2-fdck 5x
6-apb 2x
Speed 5x
3-mmc 9x
Ghb 15x
5-meo-mipt 5x
1p-lsd 3x
4-fma combi 5-mapb 3x
O-pce 2x
Ayahuasca 1x

Best veel vind ik zelf en meer dan 2024.
Klik om te vergroten...
Heb je een idee waardoor het meer is als voorheen?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purplext zei:
Heb je een idee waardoor het meer is als voorheen?
Klik om te vergroten...
Goede vraag!
Ik vind het leuk om te doen, probeer wel middelen af te wisselen.
En ook wanneer. Ik hou wel van techno feestjes.
Denk heel vaak op een vrij moment in het weekend: wat zal ik nou eens doen.
Genoeg andere leuke dingen in het weekend, misschien toch een soort verveling?
Ik sport veel.
Werk is leuk, geen echte stress.
Gebruik voelt niet problematisch.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Goede vraag!
Ik vind het leuk om te doen, probeer wel middelen af te wisselen.
En ook wanneer. Ik hou wel van techno feestjes.
Denk heel vaak op een vrij moment in het weekend: wat zal ik nou eens doen.
Genoeg andere leuke dingen in het weekend, misschien toch een soort verveling?
Ik sport veel.
Werk is leuk, geen echte stress.
Gebruik voelt niet problematisch.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat voor velen het op het moment dat het gebruik al best veel is, het niet problematisch voelt, maar achteraf gezien misschien wel al de slippery slope was.
Verveling is ruimte; die hoeft niet altijd gevuld te worden, ben ik voor mezelf achter gekomen.

Hoop dat je het veilig en leuk kan houden! πŸ‘ŒπŸ»
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeehond zei:
Goede vraag!
Ik vind het leuk om te doen, probeer wel middelen af te wisselen.
En ook wanneer. Ik hou wel van techno feestjes.
Denk heel vaak op een vrij moment in het weekend: wat zal ik nou eens doen.
Genoeg andere leuke dingen in het weekend, misschien toch een soort verveling?
Ik sport veel.
Werk is leuk, geen echte stress.
Gebruik voelt niet problematisch.
Klik om te vergroten...

Het verbaasd me wel echt bij jou zoveel gezien hoe je vaak op anderen en hun gebruik reageert. Bedoel er niks verkeerds mee ofzo, maar oh @Purplext post net wat ik ook een beetje wilde zeggen, dus daar sluit ik me maar gewoon bij aan.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purplext zei:
Ik denk dat voor velen het op het moment dat het gebruik al best veel is, het niet problematisch voelt, maar achteraf gezien misschien wel al de slippery slope was.
Verveling is ruimte; die hoeft niet altijd gevuld te worden, ben ik voor mezelf achter gekomen.

Hoop dat je het veilig en leuk kan houden! πŸ‘ŒπŸ»
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor je reactie en ik hoor en voel wat je zegt.
Het is aan mij om er iets mee te doen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purplext zei:
Verveling is ruimte; die hoeft niet altijd gevuld te worden, ben ik voor mezelf achter gekomen.
Klik om te vergroten...
Dit is heel mooi gezegd.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Dit is heel mooi gezegd.
Klik om te vergroten...

Ja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk πŸ˜‚
Mijn reactie is ook alleen observatie en geen oordeel (zou wat zijn uit mijn mond hahaha) maar dat weet je ook wel zo te zien.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sinds augustus niks, ook geen alcohol.
100% nuchter.

De periode vΓ³Γ³r augustus alleszins veel alcohol, paar keer snuif, paar keer wiet, eenmaal XTC.

Dit weekend met oudjaar: XTC 😎😎

Het is even geleden maar fijne feesten iedereen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Welke app gebruik je hiervoor @Perenijsje?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mijne is vergeleken met andere jaren echt een stuk minder πŸ‘

Screenshot_20241229_192629_Dose.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."