#1
45 keer stimulerende middelen gedaan, oftewel 0,86 keer per week. Vind ik nog best vaak als je het zo leest.
Ja klopt wel zaten dit jaar toch wel op gemiddeld 2 weekenden per jaar gebruiken. Het "voordeel" is dat vriend steeds langer doet over herstellen en er wat extra minnetjes op de lijst bij zijn gekomen op de balans tussen voor-en nadelen dit jaar vooral bij hem. Hij is nu 45 en dat kun je wel echt merken qua herstel.
Het is nu alweer 4 maanden geleden dat we 4-MMC hebben gehad. Verwacht daarom voor volgend jaar wel een afname, omdat echte stimulanten dus eigenlijk niet meer in een "gewoon" weekend kunnen. Net als met die pep.
Maar we gaan het zien hoe het volgend jaar loopt.
