Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw drugs jaaroverzicht

Jouw drugs jaaroverzicht

159 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het jaar waar ik af was van de coke verslaving! Maar ook het jaar van wekelijks gebruiken en meer nieuwe rc's te hebben geprobeerd dan 12 jarige ik ooit had kunnen bedenken.

Maar ook het jaar waar ik hier een groep mensen heb ontmoet die mij nog elke dag veel liefde en vreugde brengen, hiervoor ben ik heel erg dankbaar.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Samantha1980 zei:
Wat saai ben ik
2 mmc
2 FMA
Etizolam
Clonazepam ( kreeg ik deels ipv Eti . Had ik niet besteld )
THC druppels

huisarts
Oxycodon
Zolpidem
Alprazolam
Quetiapine ( laatste strips, dan weg , staat al uit bij de. HA )
Klik om te vergroten...
En ik dan.

Speed
Coke
Weed
Benzo's
MDMA
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#3
Walter White zei:
En ik dan. T toen 23:wink:

Speed > nooit gezien in mijn stad, coke , weed. soms 1 MDMA .
Klik om te vergroten...

kan moeilijk bellen, en die coke boy die leverde , wilde wel seks en danpaaar,gratis. Geven. En meer werk....jas vol heroΓ―ne !!
Walter White zei:
Coke
Weed
Benzo's
MDMA
Klik om te vergroten...
OkΓ© oeps....
vergeet ik dus wel eens joint toen ik 16 was.
en met enge kut ex coke gehad.
weinig. Vond t eng bij hem te gebruiken, hij werd anders ,
Dus wel in discotheek tot 4.00 / nazitten op de trappen garderobe en dan was t fijn,
Dan was je niet eens meer aangeschoten

thuis samen werd ik stil. En naar, en bewust van elke vezel in mijn lijf, durfde niet te slikken.
en hij werd soms para... hoorde de deur en zetten de fietsen onder de kapstok als barrière neer.
Hij op bed, ik op de bakje, durfde ik te ademen. Plafond dienst.
slapem....tot 14,00 a 15,00.
Die spanning in t lijf , lijkt op de Fibromyalgie van nu,
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Samantha1980 zei:
kan moeilijk bellen, en die coke boy die leverde , wilde wel seks en danpaaar,gratis. Geven. En meer werk....jas vol heroΓ―ne !!

OkΓ© oeps....
vergeet ik dus wel eens joint toen ik 16 was.
en met enge kut ex coke gehad.
weinig. Vond t eng bij hem te gebruiken, hij werd anders ,
Dus wel in discotheek tot 4.00 / nazitten op de trappen garderobe en dan was t fijn,
Dan was je niet eens meer aangeschoten

thuis samen werd ik stil. En naar, en bewust van elke vezel in mijn lijf, durfde niet te slikken.
en hij werd soms para... hoorde de deur en zetten de fietsen onder de kapstok als barrière neer.
Hij op bed, ik op de bakje, durfde ik te ademen. Plafond dienst.
slapem....tot 14,00 a 15,00.
Die spanning in t lijf , lijkt op de Fibromyalgie van nu,
Klik om te vergroten...
🀨 had je dan zo een moeilijke ex ? Klinkt alsof je weinig plezier had aan die tijd ?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
SneeuwStorm zei:
Bijna de laatste week van het jaar en tijd voor het Drugs Jaaroverzicht. Dit jaar begonnen het bijhouden van mijn gebruik; met dank aan dit topic.

1,5 gram coke in 12 sessies.
3 x 1P-LSD
4 x MDMA
2 x 2-CB (1 keer in de flip met MDMA)
2 x 4-HO-MET
1 x 3-MMC
4 x 3-FA
4 x 2FDCK
2 x een wietje.

En dan natuurlijk - something completely different - de beste dance track van het jaar (eindelijk uitgekomen):

Wat een geweldige remake van Kate Bush - running up that hill. Een top-song afkomstig van een – voor mij – top-10 album aller tijden: Hounds of love.
Fijne dagen gewenst met veel sneeuw, lekkere hapjes, drankjes, liefde en anderszins.
Klik om te vergroten...
Netjes hoor, klinkt als leuke dagen/avonden wat het zijn geweest, en dat allemaal met mate! Lekker bezigπŸ‘πŸ»
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
Samantha1980 zei:
kan moeilijk bellen, en die coke boy die leverde , wilde wel seks en danpaaar,gratis. Geven. En meer werk....jas vol heroΓ―ne !!
Klik om te vergroten...

dat met. OkΓ© βœ…
Samantha1980 zei:
OkΓ© oeps....
vergeet ik dus wel eens joint toen ik 16 was.
en met enge kut ex coke gehad.
weinig. Vond t eng bij hem te gebruiken, hij werd anders ,
Dus wel in discotheek tot 4.00 / nazitten op de trappen garderobe en dan was t fijn,
Dan was je niet eens meer aangeschoten

thuis samen werd ik stil. En naar, en bewust van elke vezel in mijn lijf, durfde niet te slikken.
en hij werd soms para... hoorde de deur en zetten de fietsen onder de kapstok als barrière neer.
Hij op bed, ik op de bakje, durfde ik te ademen. Plafond dienst.
slapem....tot 14,00 a 15,00.
Die spanning in t lijf , lijkt op de Fibromyalgie van nu,
Klik om te vergroten...
halleluja ik heb een
Walter White zei:
En ik dan.

Speed
Coke
Weed
Benzo's
MDMA
Klik om te vergroten...
wij Zijn groentjes
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Walter White zei:
🀨 had je dan zo een moeilijke ex ? Klinkt alsof je weinig plezier had aan die tijd ?
Klik om te vergroten...
Euhm.... ptss aan overgehouden. En Fibromyalgie- En 7 jaar therapie op en af.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Samantha1980 zei:
Euhm.... ptss aan overgehouden. En Fibromyalgie- En 7 jaar therapie
Klik om te vergroten...
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Samantha1980 zei:
Euhm.... ptss aan overgehouden. En Fibromyalgie- En 7 jaar therapie op en af.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik erg voor je , ik heb als 10jarige altijd hulpeloos moeten toekijken hoe mij moeder enorm slaag kreeg...en ik kon niks doen om te helpen...8jaar daarna heeft die persoon mijn moeder voor de laatste keer geslagen eindelijk kon ik toen eens die persoon in elkaar timmeren. Hij is ondertussen al lang dood maar ik heb als kleine jongen altijd tegen mezelf gezegd dat ik nooit een vrouw of eender wie zo kon of zou behandelen. Ik hoop voor jou dat hij zijn straf heeft gehad ?
W
WowflowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buffelaartje zei:
2021:
Lijst wordt verder ingevuld in het verloop van het jaar =]
2x 4-MMC
2x MDMA
3x Hasj
1x Cocaine
5/6x Alcohol
Klik om te vergroten...
Even kalm aan doen met de 4-MMC en MDMA πŸ‘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Walter White zei:
Dat vind ik erg voor je , ik heb als 10jarige altijd hulpeloos moeten toekijken hoe mij moeder enorm slaag kreeg...en ik kon niks doen om te helpen...8jaar daarna heeft die persoon mijn moeder voor de laatste keer geslagen eindelijk kon ik toen eens die persoon in elkaar timmeren. Hij is ondertussen al lang dood maar ik heb als kleine jongen altijd tegen mezelf gezegd dat ik nooit een vrouw of eender wie zo kon of zou behandelen. Ik hoop voor jou dat hij zijn straf heeft gehad ?
Klik om te vergroten...
Wat heftig omdat mee te maken als kind...
Mijn kinderen hebben ook het huiselijk geweld gezien en gehoord.
Mijn ex mishandelde mij ook geestelijk en lichaam.
Ben gevlucht naar een vrouwenopvang en heb er ook ptss aan overgehouden.
Ik heb mijn ex een x gevraagd wat ie zou doen als iemand onze dochter zou behandelen zoals hij mij behandelde...
Hij zou hem kapot maken zei ie.... πŸ€”
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wowflow zei:
Even kalm aan doen met de 4-MMC en MDMA πŸ‘
Klik om te vergroten...
Weet dondersgoed dat dit mijn serotonine receptoren verkloot en dat het fout is om zo vaak achter elkaar te gebruiken , krijg gewoon niet meer de kick om cocaΓ―ne/speed te gebruiken al hoewel speed doe ik alleen op festivals vind dat helemaal niet chill bij iemand thuis of opstap. daarom is zeker 4-mmc mijn to-go drug momenteel als ik iets pak.

vanaf vandaag/morgen een paar maanden niks , , heb ook geen behoefte of speciale gelegenheid tegemoet komende tijd dus dat zal zeker lukken en houd het weer bij een sigaret en een glaasje alcohol .
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Ik heb mijn ex een x gevraagd wat ie zou doen als iemand onze dochter zou behandelen zoals hij mij behandelde...
Hij zou hem kapot maken zei ie.... πŸ€”
Klik om te vergroten...
Hij wist dus gewoon waar ie mee bezig was als ik het zo lees. Maar goed dat je bij die engerd weg bent.
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rikdekikker zei:
Dankjewel! Vorig jaar na een paar maand gestopt met bijhouden en notities maken. Werd er nogal langdradig van maar aan de andere kant wel interessant om ook doseringen en de ervaring te noteren.
Klik om te vergroten...
geinstalleerd ben wel een uur bezig geweest wat een rot interface
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden, hoe zag 2020 er voor jou uit qua drugsgebruik en hoe kijk je terug op je gebruik? Of als je het niet perse bijhoudt kun je ook wel vertellen natuurlijk wat je vond van je gebruik afgelopen jaar.

Ik heb vooral het eerste halfjaar nog heel veel in mijn eentje speed gebruikt, vooral tijdens de eerste Corona-golf toen ik me echt eenzaam voelde en zo de dagen wat leuker voor mezelf maakte. En toen gingen de hardcorefeestjes niet meer door waar ik normaal gebruikte, maar kwamen er wel elk weekend livestreams waar ik dan naar keek en eigenlijk automatisch dan ook gebruikte.

Sinds mei heb ik een relatie met mijn vriend en sindsdien gebruik ik eigenlijk amper meer alleen. Vanaf toen heeft het gebruik wel weer echt een recreatief karakter gekregen wat we samen 1-2 keer in de maand doen. Mijn vriend is meer van de coke, dus sinds ik hem ken dat dus vaker gehad. De statistieken daarvan kloppen niet helemaal, ik heb nog een paar keer bij vrienden thuis een paar lijntjes coke gehad als ik zelf aan de pep zat, maar die heb ik toen niet ingevoerd. Dus denk dat ik totaal op 18-20 keer coke zit ipv 15.

Ik voer die app trouwens gewoon 1x per dag in, niet meerdere doses per dag. Het kan dus zijn dat 1x gebruik een hele dag was, maar het kan ook 1 lijntje zijn geweest.
Maar totaal heb ik dus op 67 dagen speed gehad dit jaar bijvoorbeeld. Dat hoop ik toch wel echt dat het aankomend jaar minder is hoor! Mijn doel blijft gewoon om maximaal 1-2 keer in de maand te gebruiken.


Bekijk bijlage 13761
Klik om te vergroten...

Vergeleken met vorig jaar gaat het hier in 2021 ook wel echt een stuk beter πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

Screenshot_20211013-122658_Dose.jpg
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Netjes hoor dat mensen dit bijhouden. Ik denk niet dat ik gelukkig raak als ik dit bij zou houden. :upsidedown:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Vergeleken met vorig jaar gaat het hier in 2021 ook wel echt een stuk beter πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

Bekijk bijlage 30716
Klik om te vergroten...
Ziet er goed uit. Je gaat de goede kant op. Nu niet te hard voor jezelf worden. Je komt er wel
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Damn , dat zijn er veel.
Laat ik het zo zeggen als het psychedelica was of opiaten heb ik het allemaal geprobeerd.

Ben 2x bij opiaten (waren fentanyl analogen) opgelicht. Ben benzodiazepines nog nooit. Heb alles geprobeerd, de

Was een zeer uitgebreid jaar :hearteyes:

2c-e-nboh, 25i-nbome, LSD, cannabis , drank , 3-meo-pce 3-MeO-PCP, 3-ho-pcp,, 3-ho-pce, 3-MeO-PCP.
ALD-52, 1cP-LSD , AL-LAD, DOC, 1p-LSD, 2-ce. 4-aco-dmt , 4-ho-met, oxycodone, morfine , fentanyl, clonazepam, flubromazolam, clonazolam, SL-164, Proscaline. 2-cb-fly 2-cb , ketamine.
En meer heb het eerlijk gezegd niet allemaal onthouden. Oja nog wat psychedelica en synthetische wiet , JWH etc.
Volgend jaar even rustiger aan doen πŸ˜‡
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijna de laatste week van het jaar en tijd voor het Drugs Jaaroverzicht. Dit jaar begonnen het bijhouden van mijn gebruik; met dank aan dit topic.

1,5 gram coke in 12 sessies.
3 x 1P-LSD
4 x MDMA
2 x 2-CB (1 keer in de flip met MDMA)
2 x 4-HO-MET
1 x 3-MMC
4 x 3-FA
4 x 2FDCK
2 x een wietje.

En dan natuurlijk - something completely different - de beste dance track van het jaar (eindelijk uitgekomen):

Wat een geweldige remake van Kate Bush - running up that hill. Een top-song afkomstig van een – voor mij – top-10 album aller tijden: Hounds of love.
Fijne dagen gewenst met veel sneeuw, lekkere hapjes, drankjes, liefde en anderszins.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit jaar voor het eerst alles bijgehouden met kleurtjes voor verschillende drugs.

Ik kan zeggen dat het een zeer kleurrijk jaar was.
Ik vond het behoorlijk confronterend; soms 5-6 soorten op een dag en weinig dagen helemaal niks.

Focus op de positieve punten;
- in de zomer 3 maanden geen wiet gedaan (dat is voor mij een prestatie ja)
- 4 maanden geen pyro's meer
- 3 maanden geen 3-mmc meer
- 2 maanden geen disso's meer
- 1 jaar sigarettenvrij

Ik ga het komend jaar niet meer bijhouden, voldoende inzicht gekregen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."