Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw drugs jaaroverzicht

Jouw drugs jaaroverzicht

159 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
We zijn weer 1 jaar later en ook dit jaar heb ik het weer trouw bijgehouden 👍
En in vergelijking met 2020/2021 is het gebruik zo'n beetje gehalveerd 💪
Begin dit jaar ben ik zelfs 3.5 maand totaal clean geweest😎
Maar daarna toch weer gaan gebruiken op feesten. Ik wilde het alleen die weekenden doen dan, maar soms als we vrij waren of als oud copingmechanisme om met dingen om te gaan toch ook wel thuis gebruikt (vooral afgelopen 2 weken weer)
Maar het is een hele verbetering ten opzichte van die vorige jaren en daar ben ik wel trots op💪

Screenshot_20221228_012523_Chrome.jpg

2022:

Screenshot_20221228_012541_Dose.jpg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de app gewist omdat er de laatste 8 maanden nog weinig aan toe te voegen was.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Ik heb de app gewist omdat er de laatste 8 maanden nog weinig aan toe te voegen was.
Klik om te vergroten...
Like a boss 😜

Hier ook geen app.

Ik heb maar 50% van de maanden iets gebruikt, en daarvan gemiddeld iets van 8% van de dagen in die maanden.

Lekker crypto he?!

Spannender wordt het niet vandaag 🤣🤣
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vorig jaar in augustus begonnen met bijhouden:
IMG_20220102_075307.jpg
In de zomermaanden merkte ik toen dat ik best vaak dronk voor mijn doen, ook wat vaker blowde. Daar voelde ik me helemaal niet zo chill bij, dus in september 2 weken helemaal niets gedronken of gerookt en daarna voor mezelf een max van 2x per week middelengebruik ingesteld. Waarbij een half wijntje op een avond dus ook telt.

Inmiddels is daar een heel enkele keer een week (vakantie bijv) dat ik een keertje vaker een wijntje drink. Maar eigenlijk vooral veel meer weken waarin ik helemaal niks nuttig. Heb er gewoon geen zin in.

Mijn overzichtje van 2022:
Screenshot_2022-12-28-12-31-00-377-edit_io.doseapp.android.jpg
En nee, de hoeveelheid thee die ik heb genuttigd heb ik niet bijgehouden 😬
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden
Klik om te vergroten...
Er zijn mensen die hun drugsgebruik bijhouden?

Een mooi streven voor 2023. Een drugsdagboek. Roze, met glittertjes en zo’n slotje erop.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn jaaroverzicht van 2022:

januari t/m april
- 2C-B (enkele keren)
- alcohol (met mate)
- amfetamine (met mate)
- cannabis (met mate)
- LSZ (1 keer)
- mirtazapine (voorschrift)

mei
- 2C-B (1 keer)
- alcohol (met mate)
- cannabis (met mate)
- dexamfetamine (voorschrift)
- mirtazapine (voorschrift)

juni
- alcohol (met mate, maar wel steeds meer)
- cannabis (te veel)
- dexamfetamine (voorschrift)
- lean (1 keer)
- mirtazapine (voorschrift)
- Phenibut (geen idee hoeveel, maar wel aardig wat)

juli (vanaf hier begon het nogal uit de hand te lopen)
- α-PCyP (3 keer)
- 3-FA (2 keer)
- alcohol (te veel)
- bromazolam (1 keer)
- bromonordiazepam (1 keer)
- cannabis (te veel)
- deschloroetizolam (1 keer)
- dexamfetamine (voorschrift)
- flubrotizolam (1 keer)
- gidazepam (1 keer)
- mirtazapine (voorschrift)
- morfine (1 keer)
- pagoclone (1 keer)
- Phenibut (veel)

augustus
- alcohol (te veel)
- bromazolam (tussen de 1-5 keer)
- cannabis (met mate)
- deschloroetizolam (5 keer)
- dexamfetamine (voorschrift)
- diphenhydramine (1 keer, overdosis)
- flubrotizolam (tussen de 1-5 keer)
- gidazepam (tussen de 1-5 keer)
- lorazepam (voorschrift)
- mirtazapine (voorschrift)
- zopiclon (voorschrift, gestopt)

september
- 2C-B (1 keer)
- alcohol (te veel)
- cannabis (met mate)
- codeïne (1 keer)
- dexamfetamine (voorschrift)
- diphenhydramine (1 keer, overdosis)
- flunitrazepam (voorschrift)
- lorazepam (voorschrift, gestopt)
- mirtazapine (voorschrift)
- temazepam (voorschrift)

oktober
- αMT (1 keer)
- 5-MeO-DMT (3 keer)
- alcohol (te veel)
- cannabis (met mate)
- dexamfetamine (voorschrift)
- ketamine (enkele keren)
- mirtazapine (voorschrift)
- temazepam (voorschrift)

november
- alcohol (veel te veel)
- cannabis (enkele keren)
- dexamfetamine (voorschrift)
- flunitrazepam (voorschrift)
- GHB (1 keer)
- ketamine (veel)
- mirtazapine (voorschrift, gestopt)
- temazepam (voorschrift)
- SL-164 (1 keer)

december
- alcohol (enkele keren)
- cannabis (enkele keren)
- dexamfetamine (voorschrift)
- diazepam (vaak, maar niet veel)
- diphenhydramine (1 keer, overdosis)
- flunitrazepam (voorschrift, gestopt)
- temazepam (voorschrift, gestopt)
- quetiapine (voorschrift)

Yea, geen vibe. Dit was het echt niet waard.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een terugkijk op mijn verbruik in een jaar getekend door antibiotica: totaal 9 weken verdeeld over vijf kuren.

Alcohol: wijn vrijwel dagelijks, daarnaast incidenteel/sociaal bier en zeer incidenteel wat "sterke drank"

Wiet: een aantal keer sociaal wat meegerookt, blijft voor mij "operatie kansloos" (hoesten en nauwelijks effect)

Doxylamine succinaat: ±250 maal
Zolpidem: ±70 keer
Temazepam: drie keer, matig succes, en dan alleen bij dubbele dosis
Lormetazepam: (NIEUW), drie keer, matig succes, en dan alleen bij dubbele dosis

Bromazolam: (NIEUW), drie keer, nog geen juryrapport

Oxycodon: (NIEUW) 3 keer als pijnstiller met zeer matig succes.

3-cmc: (NIEUW), geplugd, minder dan 0,7 gr. vooral in januari
3-mmc: ongeveer 7 gr. verdeeld over het hele jaar, vrijwel steeds geplugd, 2 keer IV en drie maal oraal
4-fma: (NIEUW) 2 gr., steeds geplugd, behalve 1 keer oraal
6-APB: (NIEUW) 1 maal, oraal, Awakenings Festival, een net te kleine dosis (160 mg van wat helaas succinaat bleek te zijn ipv. het beloofde HCl)
Methamphetamine: 1 maal, geplugd (nieuwe ROA)

GHB/GBL: ongeveer 10 keer
2-fdck: (NIEUW) ruim 2 gr., zowel geplugd als oraal. Moest ik verrassend snel bijbestellen
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Rataplan- zei:
Dat probeer ik ook.
Klik om te vergroten...

En lukt dat ook? Wat gebruik je vooral?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
+/- 8 x kratom
+/- 20 biertjes
1 limoncello
1 rode wijn
1x mdma + 2fdck
Paar keer microdose 1p-lsd

Ja, een jaaroverzicht. Geen dagoverzicht🤣
stiekem wel trots

En dagelijks 300 mg bupropion en 3x5 mg dex

Edit: oja. Dan vergeet ik nog een sporadisch benzootje. Keer of 3.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn overzicht:
Cocaïne, veel te vaak
Speed: 5 keer
6-apb: 3 keer
Wiet/hasj: meer dan 100 x
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Ik voer die app trouwens gewoon 1x per dag in, niet meerdere doses per dag. Het kan dus zijn dat 1x gebruik een hele dag was, maar het kan ook 1 lijntje zijn geweest.
Maar totaal heb ik dus op 67 dagen speed gehad dit jaar bijvoorbeeld. Dat hoop ik toch wel echt dat het aankomend jaar minder is hoor! Mijn doel blijft gewoon om maximaal 1-2 keer in de maand te gebruiken.
Klik om te vergroten...
Welke app gebruik je daar dan voor?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb ook alles bijgehouden maar moet de data nog verwerken. Alleszins in het eerste helft van het jaar ongezond veel, maar naar mate het jaar tot z'n eind komt een pak minder en minder.

Edit: zit gelukkig momenteel al een twee weekjes zonder pihp.

3A2B7D86-CC1F-4EF2-BF7D-27C5FC464B54.jpeg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dutchversa1972 zei:
Welke app gebruik je daar dan voor?
Klik om te vergroten...

play.google.com

Dose - Drug Journal - Apps on Google Play

Track and moderate your use of alcohol, caffeine and other recreational drugs
play.google.com play.google.com
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weinig verrassingen dit jaar, belangrijkste is wel dat ik ben gestopt met het gebruik van 2-FDCK; dit i.v.m. blaasproblemen.

10 x coke (100 mg max. per keer). Als je 50-plus bent, dan is het in de hand te houden. Vier tot vijf lijntjes op een avond is voor mij prima.
6 x 3-FA (50 - 70 mg per keer). Lekker spul!
3 x 2-FDCK (75 mg per keer) in april dit jaar mee gestopt i.v.m blaasproblemen.
10 x Phenibut (plus/min 700 mg FAA per keer).
1 x 4F-MPH (13 mg geen idee wat ik hier van moet vinden)
1 x 6-APB (160 mg). Het is oké, maar toch niet zo lekker als MDMA, inclusief wat ongewenste hartritmes.
3 x MDMA (120 - 150 mg gemiddeld per keer).
3 x 3-MMC (gemiddeld 150 - 180 mg per keer) Heerlijk lekker, helemaal in combinatie met Phenibut.
1 x 4-HO-MET (20 mg) Kort, maar krachtig en prachtig.
1 x 1P-LSD (120 ug) Blijft mooi. Voor volgend jaar een extra trip inplannen.
1 x 5-MeO-MiPT (10 mg) - voor mij 3 x niks dit spul. Weinig lol en veel ongewenste (na)stimulatie.

Op naar volgend jaar. Allemaal een fijne jaarwisseling!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijhouden doe ik niet meer. Maar ik probeer wat ik me herinner.
Heb wel veel benzooi geslikt.
Soms opiaten.
Seroquel voor slapen.
Wiet.
Hasj.
O-pce.
1P-LSD.
25i nbome of je het spelt.
2c-e-nboh
Xtc en 5-MAPB.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Mijn overzicht:
Cocaïne, veel te vaak
Speed: 5 keer
6-apb: 3 keer
Wiet/hasj: meer dan 100 x
Klik om te vergroten...
Goed voornemen voor 2023:
Minder blowen (2 x per maand)
Minder cocaïne (1 x per 2 maanden)
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leuk topic!

10x alcoholavond
2x XTC
1x MDMA
1x 6APB
2x 2-FDCK
2x LSD
1x 4ACO-MET
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#18
Veel wiet en 6apb
Mijn favorites <3.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Heb ook alles bijgehouden maar moet de data nog verwerken. Alleszins in het eerste helft van het jaar ongezond veel, maar naar mate het jaar tot z'n eind komt een pak minder en minder.

Edit: zit gelukkig momenteel al een twee weekjes zonder pihp.

Bekijk bijlage 48186
Klik om te vergroten...
260 duizend mg a-pihp? Klopt dit?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oxycodon meer dan 12 gram , clonazepam 90x12 1080mg + , pentobarbital rond de 75-100 gram , rond de 15 gram 3-ho-pcp, circa 15gram SL-164, phenobarbital geen idee hoeveel.
Wiet vast meer dan 50gram. Ketamine vast ook circa 40gram.

En vergeet een aantal dingen morfine rond de gram en fentanyl circa 35-40 gram.

Rest weet ik niet meer
Op de psychedelica na elke 2 weken 600ug 25i-nbome of 2c-e-nbome of 400ug LS

Genoeg voor nu opgenoemd. Komend jaar wat minder op het menu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."