Ik zal je wat verklappen - hij had helemaal geen nieuwe 3-MMC, hij had gewoon even klandizie nodig. En waarschijnlijk is het sowieso 3-CMC.
En dat verschil merk je toch duidelijk? Nog easy en goedgelovig v je e, als een dealer mij een rc/drug zou aanbieden dat reeds op de rc-ban is gegaan, zou ik dat ni geloven.
Mja, hier na XTC, LSD, magic truffs en 2-cb, ook voornamelijk de rc 4-FA, dat mn favo werd.
Na de 4-FA 'BAN', had ik nog wat in stock.
Maar wat later ontdekte ik 4-FMA, wat algeheel beter en potenter was dan 4-FA, snel ook 6-APB nzo leren kennen, waardoor ik 4-FA volledig vergeten was.
Dus 2 potentere rc's erbij en met 3-FA ook nog fijn energy rc'tje erbij, geen klagen.
Maar na 4-MMC op de opiumlijst, had je de rc 3-MMC, waar velen dol op waren...maar nadat deze op de ban ging, kwamen er enkel maar softere en zwakkere rc's uit de cathinongroep.
Dus dat je je dan ff tΓ© happy voelt als mn je zogezegd 3-MMC kan aanbieden n daar net ni tegoei over nadenkt, naΓ―ef, maar niet geheel onlogisch.