Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Er zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nĂ©t iets anders elke keer. De substituted csthinones đ Klik om te vergroten... ik bedoelde meer omdat ik op dit forum alleen al meer dan 10000 keer â3mmc vervangerâ heb moeten typen. /satire een afkorting zou wel chill kunnen zijn aangezien het ook een steeds meer een trending topic wordt in de hele âdrugsâwereld âSubstituted Cathinonesâ naar SCtjes of SCs vindt ik al een stuk beter eerlijk gezegt het komt aardig dicht bij âRCâ maar dat is ook bijna een synoniem geworden voor cathinonen door de populariteit afgelopen jaren. Net als hoe NPS/ RC als termen zijn âgeborenâ"
"Ruiten_Blokken zei: Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen. Klik om te vergroten... holy shit, ik heb vandaag mn langste âbenderâ,in huis gedaan (ongepland) van 1 volle dag en ik wordt al gevuurd voor âonverantwoord gebruikâ hoelang duurt het (als dat uberhaupt gebeurt) om weer een beetje terug bij ânormaalâ te zijn?"
"BelowTheFlow zei: Blijft vreemd hoezeer de ROA er toe doet. Klik om te vergroten... waarom is dat vreemd? het is toch best logisch waarom injecteren bijvoorbeeld meer potent is dan oraal etc etc"
"ik ben vanavond zelf wel gefaald đ€ mijn dealer had nieuwe 3mmc en ik kon het niet laten, heb 1grammetje opgemaakt net achter mn computer, net een joint gerookt nu teleurstelling"
"OtherShore zei: Vroeger werd vaak gezegd dat je met de juiste dosis ketamine een soort bijna-dood ervaring op kan roepen, maar persoonlijk heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Klik om te vergroten... ik heb ervaring met aardig wat psychedelica (ook in hoge dosering) maar een âbreakthroughâ met ketamine is het meest euforische wat ik ooit heb meegemaakt, ik heb van kholes ook meer gereflecteerd en geleerd dan van psychedelica, als je weet hoe je volledig over moet geven en je gedachtegang kan blijven sturen tegelijkertijd, is een khole letterlijk een soort zelf-therapie (dit geld niet voor iedereen uiteraard)"
"dit bericht lijkt of door a.i. geschreven, of door een politieagent die 56 jaar oud is en nog nooit drugs heeft gebruikt, als je wel een echt persoon bent sorry al deze info staat gewoon op het internet"
"het ziet eruit alsof je gewoon geen goeie ketamine had, er gaat niet heel veel onzuivere ketamine rond in nederland maar als je echt 500mg heb weggewerkt op je eerste keer zou je niet zo een âlichtâ effect hebben gehad"
"decor1993 zei: Interessant, heb truffels liggen. Ben ik zeker van plan om nog uit te proberen, maar wacht op een trip kameraad Bedankt om mee te geven! Klik om te vergroten... zeker met iemand doen die je goed kan vertrouwen, dat maakt het allemaal een stuk fijner ik heb zelf 3 weken geleden een 2c-b+ ketamine en wiet trip gedaan, waarna ik ben gestopt met nagelbijten đ€Łđ€Ł zat in mijn trip na te denken over hoe vies mijn nagels er uitzagen omdat ik ze er altijd af beet en over hoe ik daar âverslaaftâ aan was, ben er daarna gelijk mee gestopt"
"heel interessant om te lezen dat jij dit als euforisch beleeft 99,9% van de reports over deliriants zijn extreem negatief en dysforisch, of eindigen zelfs in schade/ ziekenhuis is er iemand die meer weet over de neurotoxiciteit van dph? vgm is het namelijk echt gigantisch slecht voor je brein in deze doseringen en horen benzos normaal niet âtrip killingâ te werken? of is dit alleen zo met psychedelica en niet met delirianten?"
"ik heb net zonder het te weten 4-mpd gebruikt, dacht dat het 3Cmc was, dit spul is echt merkbaar sterker dan de voorgaande mmc-vervangers (hier hebben we een naam voor nodig aangezien er zoveel mmc-vervangers zijn) (mmcv-tjes?,) maarja ik nam dus de dosissen die ik normaal met 3cmc neem en dat is veelsteveel, ongeveer de helft was goed geweest denk ik, teveel vervelende stimulatie net als bij NEP zoals je kan zien aan het veelste lange lulverhaal wat ik typ, weet niet hoe het op normaal dosis bevalt maar pas aub op en doseer lager dan normaal, voor stimfappen ook niet ideaal aangezien het veel meer je bloedvaten vernauwt dan de andere mmcv-tjes en je dus nog moeilijker erectie krijgt ook vermoed ik dat door dat het zo verwant is aan NEP de vervelende effecten van NEP ook in dit middel aanwezig zijn, voel namelijk al dezelfde nastimulatie en lichte maar vervelende hoofdpijn, rare bodyload hartkloppingen ademhaling raar etc euforie lijkt ook korter te duren, maar komt wel terug bij bijdoseren, wat bij NEP niet zo is, bij snuiven minder last dan van mmctjes. mn neus leek zelfs open te gaan staan na een punt alsof ik menthol kauwgom at en een frisse neus nam, ik kom morgen terug op de na-affecten en kater"