#1
Jeetje, klinkt heel heftig zeg! Fijn dat je een nieuwe nier hebt! Wat vinden je psycholoog etc. ervan dat je drugs gebruikt in die situaties?nee. ik ga naar de nefroloog. ik ben toen ik 9 jaar oud was plotseling ernstig ziek geworden. mijn bloed is over heel de wereld zo wat te gaan om te onderzoeken. nog nooit gevonden hoe het is ontstaan. bloed werd aangevallen door iets en heeft toen mijn alvleesklier en beide nieren aangetast. in 2010 was ik deels hersteld. in 2021 eindelijk nieuwe nier. aankomende jaren misschien een nieuwe alvleesklier. Ik moet echt Mdma of 2cb gebruiken in zo'n situatie. t komt gelukkig niet vaak voor. Als ik niks neem zoals M of 2cb gaat het heel erg fout en raak ik mijzelf kwijt en denk dat ik dood ga van de angst. als ik zo'n aanval heb gehad kan ik een week niet meer vrolijk turnles geven aan kids en durf ik niet het bed uit te gaan in het donker. dus ja Mdma heeft mij sinds dit jaar heel goed geholpen. nefroloog, psycholoog en neuroloog weten dat ik dit gebruik en zijn oprecht verbaasd at dit zo goed werkt bij bij. Maar ik moet van die 2cb niet te makkelijk in worden anders blijft het ook niet meer speciaal hĂšđ