#1
Je schiet er wel degelijk wat mee op om te blokkeren, namelijk dat je niet op een voor jou onvoorspelbaar moment wordt getriggerd zoals gisteten gebeurde. Stel je voor dat je er al niet zo lekker bij zat, dan was je misschien wel voor de bijl gegaan. Als jij wil gebruiken vind je heus wel wat, maar daar gaat het niet om. Weten die andere mensen met zijn nummer wel van jouw probleem? Vraag ze om jou nooit meer het nummer te geven.Dat heb ik nog niet gedaan. Maar weet ook niet hoeveel zin dat gaat hebben, ik ken genoeg mensen die ook zijn nummer hebben, dus als ik écht wil kan ik het hoe dan ook regelen.
Je wordt er sowieso niet slechter van om te blokkeren, luister niet naar de kutsmoezen van je verslaving 💪
Ben je al naar de huisarts geweest?