#1
Ik tel bijna 8 maanden cleantijd.
Vandaag was ik op een grote beurs in Duitsland voor zaken. Nadat de dag voorbij was gingen we even langs de gezelligheid voor wat gratis eten en wat drinken.
Er bleken alcoholfreie cocktails te zijn. Ik zeg tegen mijn collega prima hoor, als daar geen alcohol in zit.
Krijg het glas in mijn handen, neem een slok via het rietje en verrekte, alcohol!!!!!
Heb dus best een grote slok op, bleken ze de verkeerde aan me collega te hebben gegeven. Voel me er zo kut over maar ik was me echt van geen kwaad bewust gewoon. Is dit een terugval???
Edit : nadat ik besefte dat het alcohol bleek te bevatten direct glas terug gebracht uiteraard. Super naïef misschien dat ik in Duitsland uit ga van alcoholvrije cocktails. Dan zou het ook een mocktail heten toch.
Vandaag was ik op een grote beurs in Duitsland voor zaken. Nadat de dag voorbij was gingen we even langs de gezelligheid voor wat gratis eten en wat drinken.
Er bleken alcoholfreie cocktails te zijn. Ik zeg tegen mijn collega prima hoor, als daar geen alcohol in zit.
Krijg het glas in mijn handen, neem een slok via het rietje en verrekte, alcohol!!!!!
Heb dus best een grote slok op, bleken ze de verkeerde aan me collega te hebben gegeven. Voel me er zo kut over maar ik was me echt van geen kwaad bewust gewoon. Is dit een terugval???
Edit : nadat ik besefte dat het alcohol bleek te bevatten direct glas terug gebracht uiteraard. Super naïef misschien dat ik in Duitsland uit ga van alcoholvrije cocktails. Dan zou het ook een mocktail heten toch.