#1
Wens je veel kracht en moed toe <3 (en ook gun ik je wat rust in die onmenselijke chaos)
Het wordt sowieso beter. Lees jouw eigen topic maar eens door. Veel moeilijke momenten, desalniettemin weet jij je er ook telkens doorheen te slaan. Deze situatie is tijdelijk. Future you gaat je dankbaar zijn. Keep it up.Ik kan dit niet meer aan. Fack man. Hoe nu verder!? Ik heb al zoveel shit op me bordje gehad. Ten koste van wat? Langzaam begint het in te dalen dat ik misschien niet meer beter zal worden.
Ik ben momenteel zeer dicht op het moment dat ik de handdoek in de ring gooi wat betreft mijn huidige opname hier. Thuis Quetiapine pakken!
Puur omdat ik volledig ben uitgeput. Overdag ben ik zo moe dat geen prikkels kan verdragen. Geluid komt harder binnen, gesprekken kosten me verschrikkelijk veel energie en het lukt me gewoon niet meer om precies uit te leggen hoe slecht ik me voel. Ik heb er de energie niet voor. Vanaf het moment dat ik begon te slapen zonder wiet en Quetiapine is mijn slaapkwaliteit drastisch verminderd.
Ik sta eigenlijk weer op hetzelfde punt als 3 jaar geleden. Volledig opgebrand, ik kan het niet meer aan.
Al meermaals de noodklok geuit hier, help me alsjeblieft. Maar ik besef nu dat ik hier nu niet op de juiste plek ben. Ik weet dat ik niet meer kan gebruiken, ik weet dat ik verslaafd ben en ik weet wat er voor nodig is om clean te blijven. Maar dan moet ik daar wel de energie voor hebben.
Het paradoxale is dat ik 's nachts niet tot rust kan komen. De fysieke onrust blijft aanwezig, ik droom heel heftig en blijft maar draaien. Dit terwijl ik in een halve slaap / wakker trance verkeer. Elke dag voel ik me weer slechter dan de dag ervoor, nog vermoeider, nog meer pijn in mijn lijf.
Ik kan dit niet meer aan. Fack man. Hoe nu verder!? Ik heb al zoveel shit op me bordje gehad. Ten koste van wat? Langzaam begint het in te dalen dat ik misschien niet meer beter zal worden.
Per slot van rekening net ook m'n dealer moeten afbetalen. Weer in dezelfde woning, dezelfde geuren en gesprekken. Geen trek, maar wel een vervelend gevoel erbij.
Dit vind ik echt knap van je. Respect.
De dealer onder ogen zien, mogelijk in een huis waar je wiet rookt.
Maar sowieso een setting waar je veelvuldig bent geweest.
Wat een fucking asshole. Bah. Onwetendheid natuurlijk, maar tóch.Thanks man.
Ja ik kwam daar de laatste maanden bijna elke dag. Om resin te halen en wiet uiteraard. Mijn dagelijkse uitje was daar een pure joint roken en dan knetter naar huis. Wel meteen uitgesproken dat ik niet meer van plan ben om daar nog wiet te komen halen. Vanwege een kliniekopname en stoppen met blowen.
Waarop hij wel antwoordde; jammer, had net een halve Kg Amerikaanse wiet binnen. En wiet alleen is toch het probleem niet..? 😅
herkenbaar voor andere mensen?
Alsof ik hersenschade heb.
En ja, ik heb wel vaker gehoord dat het ook kan komen door drugsgebruik.
Ja man! Dat vond ik echt één van de vervelendste verschijnselen. Alsof ik een grote glazen helm op had die niet af kon. Maar ook dat is over gegaan. En het zou nog Benzo ontwenning kunnen zijn, dat verloopt grillig. Kan zijn dat het over een paar dagen over is of later terug komt.Intense brainfog.
Mijn brein voelt echt nog zo ver van hoe het geweest is. De brainfog na een heftige nacht vol delirant achtige dromen. Zo niet hoe ik mezelf ken. Het is net alsof ik niet het volledige potentieel van m'n brein kan gebruiken. Alsof ik hersenschade heb.
Zo eng. Nu 10 maanden ongeveer, herkenbaar voor andere mensen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."