#1
Succes Raver!
Je bent sterk!
Je bent sterk!
Als dat jou helpt, Raver, lekker blijven posten. Blijven wij gewoon lekker aanmoedigen, al duurt het nog honderd dagen!Ik val wellicht wat in herhaling. Inmiddels al 21 pagina's aan dit topic besteed.
Het is logisch dat ik me klote voel atm.
Even een peiling of het nog zinvol is om hier te sharen. Let me know.
Greetz
Tuurlijk heeft het zin. Jij kunt je hart luchten en een belangrijke boodschap doorgeven - hoe lastig het is om van Benzo's af te komen. Ik ben echt met je begaan en dat zijn er meer. ๐Ik val wellicht wat in herhaling. Inmiddels al 21 pagina's aan dit topic besteed.
Het is logisch dat ik me klote voel atm.
Even een peiling of het nog zinvol is om hier te sharen. Let me know.
Greetz
Zeker blijven delen, kerel! Ik reageer niet altijd meer in berichten, maar ik lees alles met je mee. Ik ben erg met je begaan, je doet het hartstikke goed en je hebt nog een hele weg te gaan!Ik val wellicht wat in herhaling. Inmiddels al 21 pagina's aan dit topic besteed.
Het is logisch dat ik me klote voel atm.
Even een peiling of het nog zinvol is om hier te sharen. Let me know.
Greetz
Als wij onze steun en begrip kunnen delen. โค๏ธIk val wellicht wat in herhaling. Inmiddels al 21 pagina's aan dit topic besteed.
Het is logisch dat ik me klote voel atm.
Even een peiling of het nog zinvol is om hier te sharen. Let me know.
Greetz
Verlies van conditie / vermoeidheid zeker. Ik heb nog een hele tijd middagdutjes gedaan, zeker na fysieke of mentale inspanning.Iemand herkenning in de flanellen benen? Gevoel van zwakte, slapte? Brrr ; het staat wel beschreven in de Ashton maar toch. Het voelt eng. Het verlies van conditie. Ik kan ondertussen wel voelen dat ik ook geen 18 meer ben en dat benzo afkick echt roofbouw op het lijf plegen is.
Restless legs heb ik ook megaveel lastig van. Flanellen benen ken ik niet. Eerder 'overspanning' dan 'onderspanning' hier. Lijkt me erg irritant.Verlies van conditie / vermoeidheid zeker. Ik heb nog een hele tijd middagdutjes gedaan, zeker na fysieke of mentale inspanning.
Derealisatie ook. Het gevoel dat ik continu naar buiten kijk door een raam ipv rechtstreeks. Vond ik erg irritant maar ging over.
Flanellen benen ken ik niet. Wel restless legs. Ook echt naar.
Kalm an. ๐
Hmm, nu je het zegt ben ik wel eens midden in de nacht wakker geworden na veel te veel Benzo's en toen had ik echt spierslapte. Ik was toen uit bed gekropen of gevallen en kon mezelf er maar met moeite weer in hijsen. Maar tijdens m'n afbouw nooit gehad. Wel heel eng trouwens, niet dat het toen midden in de nacht binnen kwam. Ik werd wel onder de blauwe plekken wakker en m'n wasrek lag op mysterieuze wijze in de kreukels... ๐คRestless legs heb ik ook megaveel lastig van. Flanellen benen ken ik niet. Eerder 'overspanning' dan 'onderspanning' hier. Lijkt me erg irritant.
Oei! En dat die herinnering dan nu zo komt opborrelen... Had je anders nooit meer aan gedacht waarschijnlijk. ๐ค๐ Ja, ik ken รณรณk wel behoorlijke slapte na benzomisbruik, maar in de afbouw niet (afkloppen).Hmm, nu je het zegt ben ik wel eens midden in de nacht wakker geworden na veel te veel Benzo's en toen had ik echt spierslapte. Ik was toen uit bed gekropen of gevallen en kon mezelf er maar met moeite weer in hijsen. Maar tijdens m'n afbouw nooit gehad. Wel heel eng trouwens, niet dat het toen midden in de nacht binnen kwam. Ik werd wel onder de blauwe plekken wakker en m'n wasrek lag op mysterieuze wijze in de kreukels... ๐ค
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."