Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Echt heerlijk verslag, leest als een goed georkestreerde trip. Je enthousiasme voor de combo spat ervan af. Ik haak even aan met een vraag die bij me opkwam: ik heb zelf nog geen ervaring met LSD, maar wel meerdere keren met truffels (psilocybine), meestal in hogere doseringen van rond de 25 gram vers. Wat me dan steeds opvalt, is dat ik enorm in mijn hoofd schiet. Gedachten raken in loops, associaties worden onnavolgbaar, en er ontstaat een soort cognitieve lag waardoor ik me totaal niet meer comfortabel voel in sociale settings. Alsof mijn brein even achterloopt op de wereld of juist versnelt, maar dan zonder controle. Wat me vooral opviel in jouw verhaal is dat je tijdens het pieken gewoon in een restaurant zat. Dat zou bij mij tijdens een truffeltrip echt ondenkbaar zijn. In zo’n setting zou ik waarschijnlijk alleen maar dissociëren, moeite hebben met taal en totaal overprikkeld raken door etiquette, licht, geluid en andermans aanwezigheid. Wat ik me dus afvraag: hoe verhoudt LSD zich tot psilocybine qua mentale grip, stuurbaarheid en sociale functioneerbaarheid? Ik hoor vaak dat LSD helderder is, dat je tijdens de trip beter kunt denken en communiceren, terwijl truffels meer dromerig en dissociatief zijn. Tegelijkertijd lees ik dat LSD mentaal juist zwaarder kan zijn, met een langere duur en kans op fixatie. Zijn er hier mensen die die brain lag bij psilo herkennen, en kunnen zeggen of LSD dat minder heeft? Of dat je met LSD juist meer kunt sturen en sociaal beter overeind blijft bij bijvoorbeeld 150 tot 200 microgram? Ik ben nieuwsgierig omdat ik LSD ooit in mijn leven graag een keer wil proberen, maar wel huiverig ben voor het ongeleid uitwaaieren van mijn hoofd, zoals ik dat bij truffels soms echt als overweldigend ervaar."
"Hallo allemaal, Ik heb nu z'n 8 maanden geen xtc gedaan en het begint toch wel te knagen dit weer eens te gaan doen. Ik heb wel voor die tijd vaak xtc gedaan 1x per 2/4 weken zeker 3/4 maanden achter elkaar. Uiteindelijk heb ik dit ingeruild voor 3mmc, dit heb ik in die 8 maanden wel gedaan z'n 1x per maand. Maar ik wil toch wel weer een keer flink uit m'n pan gaan en maar de sterren en daar voorbij vliegen. Alleen omdat ik ook met regelmaat 3mmc gebruik (1x per maand max). Vraag ik mij af of het wel verstandig is om xtc gebruiken i.v.m 3 maanden regel. Ik heb natuurlijk nu 8 maanden geen xtc gebruikt. Maar heb wel sero slurpers gebruikt. En voor die 8 maanden redelijk vaak xtc. Zou het nu weer kunnen? Of zeggen jullie zonde om die 8 maanden te verspillen wacht minstens 1 jaar of langer. Ik drink eigenlijk verder alleen een biertje/wijntje in het weekend en dan 1x per maand 3mmc. Ik heb een erg druk leven en het komt dan ook niet vaak voor dat ik weer eens uit me plaat kan gaan bij vrienden. Langer wachten is dan ook geen probleem verder. Ik was wel van plan xtc te gebruiken en in de comedown ketamine of eventueel 3mmc. Wat vinden jullie?"
"Ik ga deze combinatie ook proberen morgen. Ik had mezelf voorgesteld om eerst xtc te slikken op het hoogtepunt 2cb erbij te slikken dan even afwachten hoe de space aanvoelt dan eventueel nog een xtc pil er in of anders kleine puntjes keta pakken. Weet niet wat de juiste volgorde is eigenlijk maar dit lijkt mij het beste."
"Hallo mijn drugs vriendjes, Aankomende vrijdag staat er na een lange tijd weer eens een avondje naar de sterren en daar voorbij op het menu. Ik heb ervaring met de volgende middelen: Cocaïne mdma/xtc 2cb wiet/hasj ritalin 3mmc psilocibine ketamine nicotine oxazepam lachgas. Jezus wat een hoop... Maar ik zoek eigenlijk de perfecte synergie van middelen om zeg maar gewoon van uurtje of 3 smiddags tot 6 uur sochtends te space.. Waarbij xtc op het menu staat. Wil wel het uiterste van elke 'drug' er zal vast kruistolerantie bij bepaalde middelen. Hoe zouden jullie dit aanpakken wat zouden jullie gebruiken!?"
"Ik wil iig xtc gaan gebruiken. Coke vind ook leuk maar uit ervaring weet ik dat zowel voor als na xtc je er weinig aan hebt. Nu heb ik 2 keer 2cb gebruikt na xtc. 1e keer was geweldig soms het gevoel nuchter te zijn terwijl je 30 seconden weer helemaal van de kaart was. De 2e keer merkte ik dat alleen kleuren een beetje veranderen meer niet. Hoe kan je dit het beste combineren? Of meschien xtc en 2cb tegelijk gebruiken?"
"Liefst zou ik eerst keihard zuipen daarna aan de coke om daarna keihard aan de xtc te gaan. Helaas is deze combinatie niet mogelijk."
"N3K0 zei: Vast geen goed advies maar don't shoot me.. waarom dan nie eerst heel veel drinken dan MDMA en miss beetje coke later 🤣 Zo een ei was ik vroeger te vaak maar dan was coke speed...🤫🤫 Klik om te vergroten... Omdat alcohol de xtc ervaring drastisch doet verminderen. Dacht ik gelezen te hebben. Ik denk dat ik toch later op de avond pas m'n raket ga lanceren. Ik denk rond 20:00 xtc er in gooi. Dan slaat hij 20:30 in Zodra het hoogte punt voorbij is laten we zeggen 22:30 meteen 2cb er in. Even aanvoelen en dan eventueel nog nog 23:30/0:00 nog een xtc en dan aftoppen met coke.. of keta?"
"Als ik jou was zou ik 1. Op een feestje met 1/4 stunten of 2. Thuis setting 1/2 pakken."
"PsyTekz zei: Coke gaat alle andere effecten dempen. Klein bumpje keta, neem dat dekentje maar en geniet. Klik om te vergroten... Stel ik wil toch lang naar de klote, kan ik dan smiddags beginnen met keta later op de avond m'n xtc nemen daarna 2cb en eventueel daarna nog wat keta!? Of zal m'n xtc slecht uitpakken als ik met keta begin?"
"Ik raad Trip-E sterk af. Ik kocht het bij een lokale smartshop en nam eerst twee van de vier pillen. De eerste uren voelde ik helemaal niets. In de hoop alsnog iets te merken, nam ik drie uur later de derde pil. Pas 8 à 9 uur later werd ik wakker – ik was in slaap gevallen. Op dat moment kreeg ik een extreem vaag en onprettig gevoel, alsof ik boven mijn bed zweefde. Het was geen fijne ervaring. Vervolgens moest ik naar de wc, waar ik zo’n 20 minuten bleef hangen. Flink aan het kotsen was. Mijn zicht werd volledig zwart, en ik raakte in paniek. Toen mijn zicht terugkwam, pakte ik mijn telefoon en vroeg in de groepsapp of iemand anders dit ook had ervaren. Iedereen bleek in een bad trip te zitten. We besloten bij elkaar te komen om er samen doorheen te gaan. Een jaar later vond ik de verpakking terug in een oude lade. Dit bracht de herinnering aan die nare ervaring terug. Toch vroeg ik me af: was het echt zo erg, of had ik gewoon pech gehad? Uit nieuwsgierigheid maakte ik het laatste pilletje open en nam een klein lijntje. Binnen 30 minuten begon de bad trip opnieuw, bijna identiek aan de eerste keer. Gelukkig was het deze keer minder heftig en van korte duur, omdat ik maar een kleine hoeveelheid had genomen. Voor mij nooit meer Trip-E!"