Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
195 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hahaha daar ook sneeuw?

Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alinde zei:
Hahaha daar ook sneeuw?

Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
Klik om te vergroten...
Klein beetje in het gras en bos
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaaf. Lekker in korte broek
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alinde zei:
Nee serieus ik slaap heel weinig.
Klik om te vergroten...
Ik heb het idee dat je er toch een aantal slechte gewoontes op nahoudt als het op slaap aankomt. Dat is ook logisch want je hebt altijd kunnen slapen met behulp van je pammetjes, maar ik zie toch dingen voorbijkomen als laat op de dag koffie drinken, meerdere koppen koffie per dag, een heel onregelmatig ritme, dutjes doen overdag, heel actief zijn tijdens de nacht. En dan wuif je goede adviezen toch wel snel weg:
Alinde zei:
Iedereen zegt wat anders qua in bed uit bed.
Klik om te vergroten...
Op zich heb je een punt. Niet alle slaap adviezen werken voor iedereen, maar het is ook weer niet zo dat alle slaap adviezen tegenstrijdig zijn en dat je dus maar gewoon wat moet doen.

Je klaagt op zich best wel veel over slecht slapen, dus dan moet je ook je beste beentje voorzetten met goede slaapgewoonten. Dat vind ik toch wel logisch. Niet rot bedoeld trouwens, maar eerlijk is eerlijk.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap je punt wel. Maar het is even wat het is. Ik kan niet hele nachten niks doen in bed.

Lees van anderen ook netflixen, luisterboeken etc.

Als ik ga rommelen heeft de buurman er last van en als ik terug aan de pillen ga ben ik terug bij af.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#6
annihilation zei:
Hoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?
Klik om te vergroten...
Als het maar psychoactief is
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Domme kut je er bent, o-pce om je even lekker te verdoven? Wat the fuck is er met ons ijsje gebeurt?! 🥺 JE DENKT NIET NA.

Donder op met je klote super disso. Ik heb foto’s van je gezien en je leek me erg slim leuk en lief maar fuck

sorry

mods

Als ik te hard ga excuus. Ik wil het wel aanpassen. Dit ging HEEL slecht erin.

😡🖕
Klik om te vergroten...

Ik heb het toch niet gedaan? Heb niet toegegeven aan de trek. Maar het schoot wel even door mn hoofd. Omdat ik me al zo lang kut voel en met die O-PCE echt een lachwekkende nacht heb gehad.
Ik vind dat je nu wel heel hard bent ja. Als ik het idd genomen had was het terecht geweest. Maar omdat ik nu weet dat niet goed combineert ben ik nu wel zo slim om het dan niet te doen.
En ik ben nog steeds leuk, slim en lief. Alleen zit nu gewoon zo diep in mijn verslaving waardoor dat er nu niet echt uitkomt 🥺
annihilation zei:
Hoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?
Klik om te vergroten...

Ik hou het nou paar jaar bij in Dose:

Jouw drugs jaaroverzicht

Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden, hoe zag 2020 er voor jou uit qua drugsgebruik en hoe kijk je terug op je gebruik? Of als je het niet perse bijhoudt kun je ook wel vertellen natuurlijk wat je vond van je gebruik afgelopen jaar. Ik heb vooral het eerste halfjaar nog heel veel in...
drugsforum.nl drugsforum.nl

In 2020-2021 echt heel erg pep-verslaafd geweest en gebruikte ik dat rond de 65 dagen per jaar.

Maar van de van de afgelopen 4 jaar Kun je mijn gebruik in dit topic vinden

Jouw drugs jaaroverzicht

Voor de mensen die hun drugsgebruik bijhouden, hoe zag 2020 er voor jou uit qua drugsgebruik en hoe kijk je terug op je gebruik? Of als je het niet perse bijhoudt kun je ook wel vertellen natuurlijk wat je vond van je gebruik afgelopen jaar. Ik heb vooral het eerste halfjaar nog heel veel in...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Dit was afgelopen jaar iig. 1 dag gebruiken is 1 keer invullen. Dus een dag kan 1 lijn zijn of een hele dag vol gas gaan.Screenshot_20240101_013731_Dose.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hippie Langwaus zei:
Het kan nog 'gekker'.

In Noorwegen heb ik eens op zondag een sixpack 4,7% bier in de supermarkt gepakt. Toen ik daarmee bij de kassa kwam werd ik verontwaardigd toegesproken door de kassière dat ik toch wel zou moeten weten dat bier kopen op zondag natuurlijk niet mogelijk was.

Ook in Oslo gingen er elke dag gordijntjes voor het bier in de supermarkten na 19.00u ofzo.
Klik om te vergroten...
Wist ik niet! Doen ze vast om zichzelf wat in bescherming te nemen met die zuip cultuur daar en niet zozeer om religieuze redenen want zo religieus (in de zin van christelijk) zijn ze daar niet. Zuipen is meer hun religie en dan is zondag hun rustdag daarvan ofzo. :laughing:

Het enige bier dat ik daar heb gehad was Deens (Tuborg) en niets bijzonders. En ik hou van Noorwegen maar als ik af ga op de kwaliteit van eten daar zal Noors bier daar ook wel waardeloos zijn(?)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kordie zei:
Was net in de supermarkt. Stond iemand te draaien voor de blikken bier.
Ik hoorde hem in zichzelf redelijk hard zeggen: "Nee, vandaag niet. Nee".
Sneu vond ik dat. Hij zat echt te tobben.
Zag erna bij de zelfscan kassa dat zijn verstand had verloren.
Klik om te vergroten...
Hoop dat we het nog in onze levens gaan meemaken dat dat spul tenminste verdwijnt uit de supermarkt. Daar moeten mensen namelijk sowieso komen. Elke keer weer die verleiding. Tegelijk achterlijk en kwaadaardig om je eigen bevolking daaraan bloot te stellen.

En inderdaad sneu voor zo iemand.

O ja en bouw die slijterijen dan ook niet meer tegen de supermarkt aan waar mensen er alsnóg elke keer bij langs lopen en hun verslaving letterlijk zien staan. :rage:

Ik word hier steeds bozer om. Hoe fucking dom en gemeen eigenlijk tegenover mensen met een probleem ermee. Niet dom in financiële zin, in die zin is het slim. Maar dom in de zin dat je als maatschappij toch wilt streven naar de meest optimale gezondheid voor je mensen. Ugh...
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buurjongen appt net dit over zijn onder buurjongen.

Screenshot_20240118_074135_WhatsApp.jpg
En weer trek gvd...
Maarja zo proberen te werken en vanmiddag gesprek met psychiater, dus genoeg afleiding 👍
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Kunnen we niet ruilen?😂
Ik ben juist al weken door mijn Bromazolam moe, totaal geen energie en onderprikkeld.
Met Oud en Nieuw heb ik drie dagen Pep gebruikt en dan maar 9 mg Broma per dag en het liefst zou ik dat nou gewoon weer doen tot aan ik opgenomen word. Dat ik toch een beetje energie heb om wat te doen.
Maar ja laten we daar maar niet aan beginnen hè 🫣
Klik om te vergroten...
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Manu76 zei:
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
Klik om te vergroten...
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manu76 zei:
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms. :)
Klik om te vergroten...

Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet thuis ga afbouwen, ook niet 1 pilletje.
Met een halve Lorazepam en een halve Oxazepam minder ging het toen al helemaal mis, dus laat staan met een Bromazolam van 3 mg. Waarvan ik van meer dan 20+ mg moet afkicken. Ik ga geen exacte dosissen meer noemen hier.

Ulixes zei:
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
Klik om te vergroten...

Als het goed is word ik vandaag gebeld over de opname 👍
Vorige week is het overleg geweest, maandag heb ik de verslavingsarts gesproken en vandaag werkt mijn behandelaar weer. Dus als het goed is moet er nu na ruim 6 weken eindelijk duidelijkheid komen 👍
En 6 weken intake is ook de normale tijd die ze ervoor nemen. Alleen omdat ik een spoedaanmelding was mocht ik 2 maanden eerder beginnen ipv pas in februari. Maar verder doen ze het niet sneller helaas en zaten de feestdagen er nog tussen waardoor mijn behandelaar een week vakantie had. Maar deze week moet ik toch echt duidelijkheid krijgen 👍
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap het wel moet ik zeggen!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.
Klik om te vergroten...
Omg kan gewoon ook weer zitten en rustig hebben! Totaal niet gewend na de afgelopen jaren!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Don Draper zei:
Ik snap het wel moet ik zeggen!
Klik om te vergroten...

Fijn. Hij heeft nog niet gebeld dus denk niet dat het nog gaat gebeuren.
Gelukkig vanmiddag speel de buren weg was nog even kunnen slapen dus de cravings naar andere mij middelen vallen mee.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#17
Don Draper zei:
@Perenijsje energie kick van de lorazepam is ook nog niet gekomen. lig voornamelijk te relaxen
Klik om te vergroten...

Hoe kun je ook een energiekick van Lorazepam krijgen? Dat is toch juist een downer waar je rustig van wordt?🤔
Ik bedoel ik gebruikte het om te slapen😴
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Perenijsje zei:
Hoe kun je ook een energiekick van Lorazepam krijgen? Dat is toch juist een downer waar je rustig van wordt?🤔
Ik bedoel ik gebruikte het om te slapen😴
Klik om te vergroten...
Als ik in withdrawal ben van lorazepam krijg ik altijd energie ervan.

Naja ik zit wel meer dingen te doen dan eerder. Lekker relaxt tv kijken en achter mijn telefoon zitten. Dat was ervoor heel moeilijk. Lag op gegeven moment met pijn op de bank.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb echt bizar veel zin om een joint te roken, ik ben al 2 dagen weer eens veels te veel bezig in mijn hoofd en ik kan het gewoon allemaal niet op een rijtje krijgen, als ik geblowd had lukte me dit vrijwel altijd. Ik kan dan juist even lekker in me hoofd alles goed zetten en weer door. Maar mijn longen geven het al op als er maten naast me staan te roken/blowen. Laat staan als ik weer zelf ga blowen...
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker genieten van milde benzo ontwenning hierzo!

Geen zucht tho. Héél veel uitgesproken vandaag. Heel veel... Tijd voor bed en nog wat muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."