#1
Hahaha daar ook sneeuw?
Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
Klein beetje in het gras en bosHahaha daar ook sneeuw?
Beter koude voeten dan rusteloze voeten. En de nacht is alweer bijna voorbij.
Ik heb het idee dat je er toch een aantal slechte gewoontes op nahoudt als het op slaap aankomt. Dat is ook logisch want je hebt altijd kunnen slapen met behulp van je pammetjes, maar ik zie toch dingen voorbijkomen als laat op de dag koffie drinken, meerdere koppen koffie per dag, een heel onregelmatig ritme, dutjes doen overdag, heel actief zijn tijdens de nacht. En dan wuif je goede adviezen toch wel snel weg:Nee serieus ik slaap heel weinig.
Op zich heb je een punt. Niet alle slaap adviezen werken voor iedereen, maar het is ook weer niet zo dat alle slaap adviezen tegenstrijdig zijn en dat je dus maar gewoon wat moet doen.Iedereen zegt wat anders qua in bed uit bed.
Als het maar psychoactief isHoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?
Domme kut je er bent, o-pce om je even lekker te verdoven? Wat the fuck is er met ons ijsje gebeurt?! 🥺 JE DENKT NIET NA.
Donder op met je klote super disso. Ik heb foto’s van je gezien en je leek me erg slim leuk en lief maar fuck
sorry
mods
Als ik te hard ga excuus. Ik wil het wel aanpassen. Dit ging HEEL slecht erin.
😡🖕
Hoeveel zooi gebruik of gebruikte jij wel niet?
drugsforum.nl
drugsforum.nl

Wist ik niet! Doen ze vast om zichzelf wat in bescherming te nemen met die zuip cultuur daar en niet zozeer om religieuze redenen want zo religieus (in de zin van christelijk) zijn ze daar niet. Zuipen is meer hun religie en dan is zondag hun rustdag daarvan ofzo.Het kan nog 'gekker'.
In Noorwegen heb ik eens op zondag een sixpack 4,7% bier in de supermarkt gepakt. Toen ik daarmee bij de kassa kwam werd ik verontwaardigd toegesproken door de kassière dat ik toch wel zou moeten weten dat bier kopen op zondag natuurlijk niet mogelijk was.
Ook in Oslo gingen er elke dag gordijntjes voor het bier in de supermarkten na 19.00u ofzo.
Hoop dat we het nog in onze levens gaan meemaken dat dat spul tenminste verdwijnt uit de supermarkt. Daar moeten mensen namelijk sowieso komen. Elke keer weer die verleiding. Tegelijk achterlijk en kwaadaardig om je eigen bevolking daaraan bloot te stellen.Was net in de supermarkt. Stond iemand te draaien voor de blikken bier.
Ik hoorde hem in zichzelf redelijk hard zeggen: "Nee, vandaag niet. Nee".
Sneu vond ik dat. Hij zat echt te tobben.
Zag erna bij de zelfscan kassa dat zijn verstand had verloren.
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms.Kunnen we niet ruilen?😂
Ik ben juist al weken door mijn Bromazolam moe, totaal geen energie en onderprikkeld.
Met Oud en Nieuw heb ik drie dagen Pep gebruikt en dan maar 9 mg Broma per dag en het liefst zou ik dat nou gewoon weer doen tot aan ik opgenomen word. Dat ik toch een beetje energie heb om wat te doen.
Maar ja laten we daar maar niet aan beginnen hè 🫣
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms.![]()
Pilletje minder en je bent toch weer geprikkeld? Ik begrijp er echt helemaal niets van soms.![]()
Ze verschuilt zich achter die intake die zo lang duurt.
Omg kan gewoon ook weer zitten en rustig hebben! Totaal niet gewend na de afgelopen jaren!Gelukkig is het behapbaar en geen chaos in mijn hoofd. Net 1 mg risperidon genomen en dat werkt ook. Zit maar rustig te ijsberen met de radio aan.
Ik snap het wel moet ik zeggen!
@Perenijsje energie kick van de lorazepam is ook nog niet gekomen. lig voornamelijk te relaxen
Als ik in withdrawal ben van lorazepam krijg ik altijd energie ervan.Hoe kun je ook een energiekick van Lorazepam krijgen? Dat is toch juist een downer waar je rustig van wordt?🤔
Ik bedoel ik gebruikte het om te slapen😴
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."