Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
200 weergaven
18-5-2026
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Don Draper zei:
Niet dat ik een 113 waarschuwing nodig heb maar heb lorazepam genomen en ik voel me depressief sindsdien. Voelt als een mooi moment dat het allemaal niet meer hoeft voor me.
Klik om te vergroten...
Weet je dat suïcidale gedachten een bekende paradoxale bijwerking van benzodiazepines is? Geen gekke dingen doen hoor Don! Gewoon wachten tot je je weer wat beter voelt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hippie Langwaus zei:
Weet je dat suïcidale gedachten een bekende paradoxale bijwerking van benzodiazepines is? Geen gekke dingen doen hoor Don! Gewoon wachten tot je je weer wat beter voelt.
Klik om te vergroten...
Nee hoor komt goed :) thanks!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
There is but one truly serious philosophical problem and that is suicide. Judging whether life is or is not worth living amounts to answering the fundamental question of philosophy. All the rest, whether or not the world has three dimensions, whether the mind has nine or twelve categories, comes afterwards. These are games; one must first answer.

I finally have my answer: I'll never commit suicide nor ever be tempted to by honestly embracing life's futility. I win.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zou wel een wijntje lusten.

Ik baal van alles wat moet en dat iedereen er zo bovenop zit. En dat de vervelende dingen straks ook weer moeten maar dat ik dan niet meer op de terugweg een fles wijn mag halen want dat was niet meer de bedoeling.

En dat die leuke man mij misschien helemaal niet leuk vindt, of misschien wel aardig maar verder niet. En dat je ‘vroeger’ gewoon een keer samen dronken werd en dan zag je t wel weer maar nu ligt dat anders.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Diep van binnen in een agressieve bui spontaan terwijl ik net een benzo heb genomen. Geeft me alleen maar het gevoel dit naar de buitenwereld te uitten.

Kan het inhouden. Moet alleen niks meer gebeuren deze nacht.

Edit: nu ben ik emotieloos. Dit voelt echt als een vage manier van trippen.

Edit 2: spierkramp komt weer naar boven. Dit gaat gewoon weer overleven worden deze nacht. :(
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alweer agressief
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zit naar een nieuwe Marvel serie aan het kijken maar, terwijl het echt lang goed ging, komt mijn psychotische randje naar boven die dit geen fictie voor mij laat zijn.

Aliens gaan de wereld aanvallen. Helaas de laatste tijd iets te veel (maar ondanks dat veel gemeden!) over aliens en hoe de Amerikaanse overheid en media over UFOs berichten tegenwoordig. Het zorgt er alleen maar voor dat het iets activeert in mijn brein wat diep verborgen moet blijven. Anders ga ik weer gek doen.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Alweer agressief
Klik om te vergroten...
Word er gewoon moe van (letterlijk, no joke) 💤
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ah ja en mijn tinnitus is weer heel erg terug.

Zit gewoon onder kneiter veel stress. Here we go again. Kan gewoon niks leuks doen he.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga maar weer roken joe
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben in de war
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Don Draper zei:
Ik ben in de war
Klik om te vergroten...
Heb je je medicatie wel genomen? Anders bel de huisartsenpost en vraag naar de crisisdienst.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb een woedeuitbarsting

dupont zei:
Heb je je medicatie wel genomen? Anders bel de huisartsenpost en vraag naar de crisisdienst.
Klik om te vergroten...
Nee dat werkt averechts. Het feit dat ik uitbehandeld ben betekent ook dat ik weet hoe ik hier doorheen moet.

Maar ik weet dat ik ze kan bereiken als het te veel wordt. Helaas zijn ze ook goed met mij in de steek laten wanneer ik ze het hardst nodig heb

Dit is gewoon een autisme tantrum. Het enige wat helpt is me laten gaan.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Ik ben in de war
Klik om te vergroten...
Oei
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik voel me waardeloos vandaag. De neiging om dan maar hasj te roken is aanwezig, maar ik probeer het nu nog niet te nemen. Hopelijk helpt het om wat CBD te nemen. Ik denk dat het rebound van de etizolam van gisteren is.
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geen cravings meer sinds ik weer op drugsforum zit en alles even van me af heb kunnen schrijven!

Ook nog geen sterke behoefte gehad om buiten het subforum 'Verslaving' te kijken!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil iets lekkerssssss🙃
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb erge trek in pils, maar heb geen alcoholvrij in huis. Wel reguliere pils. Maar als ik er vanaf kan blijven, ben ik morgen 12 weken alcoholvrij....

Ik maak een pot thee en hoop dat ik daar even mee zoet ben. 😖
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Ik heb erge trek in pils, maar heb geen alcoholvrij in huis. Wel reguliere pils. Maar als ik er vanaf kan blijven, ben ik morgen 12 weken alcoholvrij....

Ik maak een pot thee en hoop dat ik daar even mee zoet ben. 😖
Klik om te vergroten...
You can do it! Je bent al zo ver gekomen!🥰
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was tv verplaatsen niet makkelijker? Anyway sterkte!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."