#1
Het wordt me allemaal even te veel.
Sterkte met alles.Het wordt me allemaal even te veel.
Wil je het misschien met ons delen? Dat kan eventueel helpenHet wordt me allemaal even te veel.
Thanks!Sterkte met alles.
OeiIk ben in de war
You can do it! Je bent al zo ver gekomen!🥰Ik heb erge trek in pils, maar heb geen alcoholvrij in huis. Wel reguliere pils. Maar als ik er vanaf kan blijven, ben ik morgen 12 weken alcoholvrij....
Ik maak een pot thee en hoop dat ik daar even mee zoet ben. 😖
Goed dat je er al 3 maanden af bent!Ik heb erge trek in pils, maar heb geen alcoholvrij in huis. Wel reguliere pils. Maar als ik er vanaf kan blijven, ben ik morgen 12 weken alcoholvrij....
Ik maak een pot thee en hoop dat ik daar even mee zoet ben. 😖
Ja, dat is op korte termijn wel waar. Toch heb ik daar een eigen idee over.Goed dat je er al 3 maanden af bent!
Maar waarom jezelf zo moeilijk maken door het in huis te hebben? Het is veel makkelijker als je het niet hebt staan.
Klopt inderdaad dat je alcohol in deze maatschappij niet geheel kunt ontlopen. Toch is lopen naar de koelkast een kleinere stap dan lopen naar de supermarkt.Ja, dat is op korte termijn wel waar. Toch heb ik daar een eigen idee over.
Een detox in een andere omgeving, met andere dagindeling en meer afstand van de normale zorgen en problemen, werkt voor mij niet, denk ik.
Als je dan weer thuis bent met de dagelijkse dingen en de uitdagingen die er in je leven zijn, dan verval ik gewoon weer in oude 'gewoontes'.
Ik heb een heleboel alcoholische dranken in huis, waaronder een aantal lievelings whiskeys. Daar kan ik vanaf blijven als ik me daarvoor blijf inzetten. Zijn het triggers voor me? Soms wel, soms niet.
Ik moet daarmee leren omgaan. Vooral alcohol valt niet te ontlopen in onze maatschappij.
Ik ben er ook niet altijd over uit of ik in de toekomst nog sporadisch iets lekkers wil drinken. Sterker nog, ik ben al een middag aan het plannen in mijn favoriete biercafé, waar ik al meer dan een jaar niet ben geweest.
Als ik dat plan doorzet, zijn er twee belangrijke dingen. Niet dronken worden en de 3 maandenregel ook voor alcohol aan gaan houden.
Ik heb de pilsjes niet (meer) in de koelkast staan. Als ik mezelf betrap op de neiging een lauw pilsje te willen gaan drinken, is dat een alarmbelletje voor me.Kun je je voorraad eventueel niet tijdelijk bij iemand onderbrengen? Maakt het toch echt makkelijker.
Rustig aan.1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
Kun je je frustraties ventileren door iets fysieks te doen? Wandelen, rennen (al is het maar 100m), fietsen, blokje om?Ik moet echt wat hebben. Ik wil gewoon van dat intense opgefokte gevoel af en ik twijfel tussen alprazolam en methamfetamine. 1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
Meht.Ik moet echt wat hebben. Ik wil gewoon van dat intense opgefokte gevoel af en ik twijfel tussen alprazolam en methamfetamine. 1mg alprazolam deed echter niets en methamfetamine nemen is nooit echt wijsheid, dus ja, helemaal kut.
volhoudenWil iets, maakt me niks uit wat. gewoon iets om wat leven in me te brengen en om me te helpen werken vanacht, moet nog ff door
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."