Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
196 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1
LimburgseBoerin zei:
Dank je voor de bezorgdheid, ik ben nu al 3 dagen volledig clean, mijn emoties gaan in de rollercoaster van misantrope vernietigingsdrang tot in tranen ontroering. Helaas ben ik geen echte boerin, dat is een schuilnaam. Maar ik heb ook een zeer oud beroep 🫦
Klik om te vergroten...
Sterkte en na drie dagen kan het wel eens makkelijker beginnen te worden voor het lichaam. Aangaande gedachtes kan ik aanraden een dagboekje bij te houden en wat YouTube meditatie filmpjes te luisteren. Al is het een filmpje van 10 minuten 1 of 2x in de week.
En lekker huilen doet ook wonderen vaak.
Fantastisch bezig jij!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
dupont zei:
Waarom haal je het ueberhaupt in huis? 😄
Klik om te vergroten...
Mijn liefje haalt het in huis. Gelukkig had ze ook een lekker alcoholvrij biertje voor me mee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Don Draper zei:
Ik heb gebeden in de kerk voor de drugsverslaafden en in het bijzonder dat er a-pihp samples bij RC bestellingen wordt toegevoegd en dat ik wil dat dat stopt.
Klik om te vergroten...
Wat een tyfusstreek om ongevraagd a-pihp samples bij de bestellingen te doen. Gewoon omdat ze je hooked willen hebben. A-pihp is troep. Al die kutcathinones zijn rotzooi, allemaal zonder enkele meerwaarde.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hippie Langwaus zei:
Mijn liefje haalt het in huis. Gelukkig had ze ook een lekker alcoholvrij biertje voor me mee.
Klik om te vergroten...
Weet ze dan niet dat je jezelf kapot maakt als je gaat drinken?
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Weet ze dan niet dat je jezelf kapot maakt als je gaat drinken?
Klik om te vergroten...
Jawel, maar ze heeft zelf helaas een vergelijkbaar probleem met alcoholische dranken. Als ik er vandaag af blijf, ben ik een maand zonder. En dat gaat me lukken vandaag. Ik hoop dat het ook gaat helpen voor haar, dat ik niet drink.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het wordt me allemaal even te veel.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Don Draper zei:
Het wordt me allemaal even te veel.
Klik om te vergroten...
Sterkte met alles.
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Don Draper zei:
Het wordt me allemaal even te veel.
Klik om te vergroten...
Wil je het misschien met ons delen? Dat kan eventueel helpen
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraffeNeel zei:
Sterkte met alles.
Klik om te vergroten...
Thanks!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spatsen zei:
Wil je het misschien met ons delen? Dat kan eventueel helpen
Klik om te vergroten...
Het gaat niet zo goed in ons huis. Met mijzelf ging het al moeilijk maar ik moet er wel voor mijn familie zijn.

Verder hou ik het erbij. Qua mezelf ben ik een open boek maar voor de rest hou ik het voor nu even voor me. Het wordt wel met de dag erger en is een tijdje gaande. Gelukkig heeft mijn vader ingegrepen dat ik niet te veel belast wordt vanaf nu. Ben benieuwd.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Torchic zei:
You can do it! Je bent al zo ver gekomen!🥰
Klik om te vergroten...
I can do it. Ik maak gewoon nog een pot thee. Bedankt voor je aanmoediging. 🥰
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ging zo vrolijk naar bed en stond zo vrolijk op maar laatste uren is het weer overleven
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zin in bier
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niet dat ik een 113 waarschuwing nodig heb maar heb lorazepam genomen en ik voel me depressief sindsdien. Voelt als een mooi moment dat het allemaal niet meer hoeft voor me.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu al overprikkeld
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pfff krijg zin in drank.

Hoe lief bedoeld ook, de mensen die zo graag met me willen wandelen, praten, bellen, realiseren zich niet dat mijn dagen bij de crisisbehandeling ook al bestaan uit wandelen, praten, etc.
En als ik aangeef dat ik liever niet wil bellen, is het antwoord ‘als je een keer wilt bellen’.

Natuurlijk lief bedoeld maar ik krijg er dorst van.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aaaaaaaaaaaaaaah bromazolam fuck you.

Mijn enige wapen is diazepam. Gewoon een benzo met chloor en een keton en methyl, big whoop 😮‍💨

sorry keton en hydroxylcarbon
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Niet dat ik een 113 waarschuwing nodig heb maar heb lorazepam genomen en ik voel me depressief sindsdien. Voelt als een mooi moment dat het allemaal niet meer hoeft voor me.
Klik om te vergroten...
Weet je dat suïcidale gedachten een bekende paradoxale bijwerking van benzodiazepines is? Geen gekke dingen doen hoor Don! Gewoon wachten tot je je weer wat beter voelt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hippie Langwaus zei:
Weet je dat suïcidale gedachten een bekende paradoxale bijwerking van benzodiazepines is? Geen gekke dingen doen hoor Don! Gewoon wachten tot je je weer wat beter voelt.
Klik om te vergroten...
Nee hoor komt goed :) thanks!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lekker genieten van milde benzo ontwenning hierzo!

Geen zucht tho. Héél veel uitgesproken vandaag. Heel veel... Tijd voor bed en nog wat muziek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."