#1
Vanmorgen tijdens een fietstocht zag ik een mooie Amerikaanse pick-up truck. Daardoor kreeg ik trek in Roggewhisky. Hoe sneaky kunnen triggers zijn? 🤣
Ik hoop dat je er van genoten hebt, maar wel kan inzien hoe makkelijk het kan zijn. Dat je er elke keer weer in kan trappen zeg maar 🙈
Sorry hoor maar zie je die eeuwige vicieuze cirkel nou echt niet of wil je het niet zien?Ja helemaal nu we het weer een paar keer gebruikt hebben afgelopen weken is de knop weer helemaal aan. Eerst vond ik coke amper wat aan en had ik echt veel liever pep (alhoewel ik 2 jaar geleden wel de erfenis van mn pa vooral aan coke opgesnoven heb). Maar nu een paar hele "goede" ervaringen met coke gehad de laatste tijd. En vorig weekend weer een nieuwe dealer gevonden via een maatje die ook op die verjaardag was. Normaal hebben we al goed spul, maar dit was nog weer wat beter. En nou willen we toch weer omdat het zo lekker was...
Dus we zitten nu weer op precies hetzelfde punt als vorige week. En ik ben gewoon eerlijk dat ik voor 90% al weet hoe het zaterdag gaat lopen.
@Mevrouw Pløp en @dupont Ik weet het, maar het is gewoon zo lastig voor me omdat ik er dus nog wel zoveel voordelen uithaal ook. Anders was dat besluit veel makkelijker gemaakt. En met pep wegen nu de nadelen wel op tegen de voordelen. Dat heb ik nu al bijna 2 maanden niet gebruikt en heb ik ook echt geen trek naar. En ik kan het allemaal wel heel goed rationaliseren en omdenken. Maar mijn verslaafde brein kiest toch weer voor het korte termijn genot.
Hier ben ik het echt mee eens. Ik heb even door Perenijsje zijn/haar topics gelezen en het lijkt al minstens 2 jaar bezig te zijn. Wil je hier niet uit? Ik vraag me dan ook echt af welke “voordelen” jij hier nog in ziet. Ik zie ze namelijk niet, en heb toch echt mijn bril op… Wellicht een beetje hard maar ik heb echt het beste met je voor. Wellicht ook een idee om de relatie met je partner eens goed te bekijken want jullie lijken elkaar er onwijs in mee te trekken.Sorry hoor maar zie je die eeuwige vicieuze cirkel nou echt niet of wil je het niet zien?
Ga aan jezelf werken want je bent alleen maar verder aan het wegzakken en het enige wat je doet is je verslaving goed praten en gaat van het ene middel na het andere…
Je hebt de regie in eigen handen maar het komt over op mij alsof je het allemaal wel prima vind en je het allemaal maar laat gebeuren.
Sorry hoor maar zie je die eeuwige vicieuze cirkel nou echt niet of wil je het niet zien?
I guess 😄Als iemand nog voordeel haalt uit gebruiken en niet wilt stoppen, dan is dat ook gewoon zo toch? 🤷♂️
Wie niet horen wil moet maar voelen…Als iemand nog voordeel haalt uit gebruiken en niet wilt stoppen, dan is dat ook gewoon zo toch? 🤷♂️
Kun je inderdaad beter niet doen met corona.Zin in een sigaretje maar is niet zo handig met Corona denk ik.
Dankjewel perenijsje. Als ik dit zo lees, daar wil ik echt niet meer naar terug. Jezelf voor de gek houden, bang zijn mensen teleur te stellen. Ik hoop dat je uiteindelijk toch de moed vindt om echt serieus hulp te zoeken. Al helemaal omdat je diep van binnen blijkbaar toch wel gefrustreerd bent.Wat rot zeg @Ulixes dat je na 2 maanden nu cravings hebt. Maar dat is wel een lastige periode vaak als je clean bent om het vol te houden. Goed dat je je telefoon in de brievenbus hebt gelegd. Succes vandaag👍
Ik wou dat ik zo verstandig was als jij. Vorige week hadden we het er nog over dat coke bij ons niet zoals pep een "plan-drugs" is, maar dat we het impulsief bestellen op de dag zelf.
Mijn "verstandige ik" had van de week ook juist een toffe hoodie gekocht, zodat ik iets heb waar ik meer aan heb dan coke, en dat ik dan geen geld voor coke meer zou hebben.
Maar omdat we vorig weekend die nog betere coke hadden ontdekt en dan toch weer snel een avond wilden doen🙈 heeft mn vriend toch gisteren alvast 3 gram besteld voor van het weekend. En hoef ik van hem maar een halve mee te betalen.
En zoals al gezegd werd in de vorige reacties van jullie, ik zie de vicieuze cirkel wel, ik weet dat ik de regie zelf terug kan pakken, ik weet dat mn vriend en ik elkaar weer ontzettend aan het meetrekken zijn.
Ik weet dat ik mn grenzen meer aan moet geven (want ik zei zelf 2-2.5 gram maar toen had hij toch 3 gram besteld omdat hij dan altijd bang is dat het te weinig is en hij dan chagrijnig wordt omdat het "te vroeg" afgelopen is. Maar het is ook altijd dat alles op moet dan natuurlijk)
Maar mn verslaafde hoofd vind het idd allemaal wel dikke prima zo.
De enige afspraak die ik wel met hem gemaakt heb is dat hij het als hij het vanavond al heeft opgehaald moet verstoppen. Want morgenmiddag hebben we eerst nog verjaardag van mijn nichtje. En in het verleden heb ik al verjaardagen gemist vanwege gebruik, en daar echt mega spijt van. Dus dat wil ik iig niet meer. Dus niet dat we dan vanavond al gaan beginnen en morgen moeten afzeggen.
Maar ik denk dat ik misschien maar beter even niet meer kan posten hierover verder. Want het is voor zowel jullie als mij frustrerend hoe het nu gaat. Ik weet dat jullie het beste met je voor hebben en dat vind ik echt super lief. En het komt wel binnen, maar ik stel iedereen daarom toch alleen maar teleur zo elke keer omdat het niet lukt om er wat mee te doen😓
Dit is vrij toxic. Eerst maken jullie afspraken over een dure hoodie kopen zodat je dan geen geld mee hebt voor drugs en daarna haalt hij alsnog drugs en hoef jij maar 1/6e deel mee te betalen. Het is heel simpel, als je clean wil worden zul je afscheid van hem moeten nemen.heeft mn vriend toch gisteren alvast 3 gram besteld voor van het weekend. En hoef ik van hem maar een halve mee te betalen.
ik heb je verhaal altijd heel erg meegelezen en om updates gevraagd met hoe het nu met je gaatWat rot zeg @Ulixes dat je na 2 maanden nu cravings hebt. Maar dat is wel een lastige periode vaak als je clean bent om het vol te houden. Goed dat je je telefoon in de brievenbus hebt gelegd. Succes vandaag👍
Ik wou dat ik zo verstandig was als jij. Vorige week hadden we het er nog over dat coke bij ons niet zoals pep een "plan-drugs" is, maar dat we het impulsief bestellen op de dag zelf.
Mijn "verstandige ik" had van de week ook juist een toffe hoodie gekocht, zodat ik iets heb waar ik meer aan heb dan coke, en dat ik dan geen geld voor coke meer zou hebben.
Maar omdat we vorig weekend die nog betere coke hadden ontdekt en dan toch weer snel een avond wilden doen🙈 heeft mn vriend toch gisteren alvast 3 gram besteld voor van het weekend. En hoef ik van hem maar een halve mee te betalen.
En zoals al gezegd werd in de vorige reacties van jullie, ik zie de vicieuze cirkel wel, ik weet dat ik de regie zelf terug kan pakken, ik weet dat mn vriend en ik elkaar weer ontzettend aan het meetrekken zijn.
Ik weet dat ik mn grenzen meer aan moet geven (want ik zei zelf 2-2.5 gram maar toen had hij toch 3 gram besteld omdat hij dan altijd bang is dat het te weinig is en hij dan chagrijnig wordt omdat het "te vroeg" afgelopen is. Maar het is ook altijd dat alles op moet dan natuurlijk)
Maar mn verslaafde hoofd vind het idd allemaal wel dikke prima zo.
De enige afspraak die ik wel met hem gemaakt heb is dat hij het als hij het vanavond al heeft opgehaald moet verstoppen. Want morgenmiddag hebben we eerst nog verjaardag van mijn nichtje. En in het verleden heb ik al verjaardagen gemist vanwege gebruik, en daar echt mega spijt van. Dus dat wil ik iig niet meer. Dus niet dat we dan vanavond al gaan beginnen en morgen moeten afzeggen. En ik maandagochtend gewoon moet beginnen op mn nieuwe werk.
Maar ik denk dat ik misschien maar beter even niet meer kan posten hierover verder. Want het is voor zowel jullie als mij frustrerend hoe het nu gaat. Ik weet dat jullie het beste met je voor hebben en dat vind ik echt super lief. En het komt wel binnen, maar ik stel iedereen daarom toch alleen maar teleur zo elke keer omdat het niet lukt om er wat mee te doen😓
Hoodie? Hoo dieeee?Wat rot zeg @Ulixes dat je na 2 maanden nu cravings hebt. Maar dat is wel een lastige periode vaak als je clean bent om het vol te houden. Goed dat je je telefoon in de brievenbus hebt gelegd. Succes vandaag👍
Ik wou dat ik zo verstandig was als jij. Vorige week hadden we het er nog over dat coke bij ons niet zoals pep een "plan-drugs" is, maar dat we het impulsief bestellen op de dag zelf.
Mijn "verstandige ik" had van de week ook juist een toffe hoodie gekocht, zodat ik iets heb waar ik meer aan heb dan coke, en dat ik dan geen geld voor coke meer zou hebben.
Maar omdat we vorig weekend die nog betere coke hadden ontdekt en dan toch weer snel een avond wilden doen🙈 heeft mn vriend toch gisteren alvast 3 gram besteld voor van het weekend. En hoef ik van hem maar een halve mee te betalen.
En zoals al gezegd werd in de vorige reacties van jullie, ik zie de vicieuze cirkel wel, ik weet dat ik de regie zelf terug kan pakken, ik weet dat mn vriend en ik elkaar weer ontzettend aan het meetrekken zijn.
Ik weet dat ik mn grenzen meer aan moet geven (want ik zei zelf 2-2.5 gram maar toen had hij toch 3 gram besteld omdat hij dan altijd bang is dat het te weinig is en hij dan chagrijnig wordt omdat het "te vroeg" afgelopen is. Maar het is ook altijd dat alles op moet dan natuurlijk)
Maar mn verslaafde hoofd vind het idd allemaal wel dikke prima zo.
De enige afspraak die ik wel met hem gemaakt heb is dat hij het als hij het vanavond al heeft opgehaald moet verstoppen. Want morgenmiddag hebben we eerst nog verjaardag van mijn nichtje. En in het verleden heb ik al verjaardagen gemist vanwege gebruik, en daar echt mega spijt van. Dus dat wil ik iig niet meer. Dus niet dat we dan vanavond al gaan beginnen en morgen moeten afzeggen. En ik maandagochtend gewoon moet beginnen op mn nieuwe werk.
Maar ik denk dat ik misschien maar beter even niet meer kan posten hierover verder. Want het is voor zowel jullie als mij frustrerend hoe het nu gaat. Ik weet dat jullie het beste met je voor hebben en dat vind ik echt super lief. En het komt wel binnen, maar ik stel iedereen daarom toch alleen maar teleur zo elke keer omdat het niet lukt om er wat mee te doen😓
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."